TT stopt ermee

Mark TT

MF veteraan
8 jun 2002
4.951
1
Den Bosch
Na lang wikken en wegen stop ik voorlopig met motorrijden.

Punt van bezinning is ineens daar en dan hoeft het even niet meer. Ondanks de erg leuke 19 jaar rijden en vele avonturen is ineens het punt aangebroken dat motorrijden me zelfs tegen ging staan.

Denk echter wel dat dit een tijdelijk gevoel is. Ik heb meer lol in sleutelen aan de fiets dan in het rijden zelf. Dat is raar.

Moeilijk om aan te geven hoe dat ineens komt.

-Ik bespeur geen progressie meer in mijn rijden, dat frustreert kennelijk.
-Ik heb ook geen zin om op mijn plaat te gaan, dus rij ik gereserveerd, iets wat op het circuit eigenlijk NIET moet.
-Openbare weg fahren is niet leuk meer.
-alleen stunten boeit me nog iets, echter kan ik dan beter die fratsen uithalen op de mountainbike, dan komt de klap minder hard aan als het een keer fout gaat :z

Vooralsnog gaat de stofdoek over de kwak. Gaat ie eruit, dan is het zo, blijft ie staan, dan heb ik er over een poos nog wat aan. Een racer kopen (wat aanvankelijk het plan was) laat ik even voor wat het is. Ik heb er op dit moment het geld niet voor (over).

Blijf wel op de fora de verrichtingen hier volgen, echter wordt ik daar op dit moment ook niet vrolijk van :X

We speak, TT ;)
 
en nu moeten wij je allemaal over gaan proberen te halen toch te blijven rijden ofzo :?
 
Minders kerel,

Maar hoop dat voor jou het zonnetje weer gaat schijnen, en dat de kriebels van het motorvirus je weer te pakken zal krijgen ;)

Greetz Rifhster
 
zeg TT, was dit nou weer :? :? :?

schroefje los ofzo?
screwy.gif


en wat met de VRO trainingen??


ohw wacht, ik snap het al. je bent natuurlijk bang om snot gereden te worden door Vos :X :+


achja, deze bevlieging zal niet lang duren bij jou denk ik ;)
 
Respectabele beslissing Mark!

Ik hink ook op 3 :P gedachtes...racer...wegmotor....ring.....
 
Das jammer. Maar goed, je moet doen wat jezelf het beste lijkt. En als
(tijdelijk) stoppen de oplossing is moet je dat gewoon doen.

Suc6 verder.
 
zeg TT, was dit nou weer :? :? :?

schroefje los ofzo? http://www.rancho-relaxo.be/duc/motorzwijn/forum/images/smiles/screwy.gif ((Afbeelding))

en wat met de VRO trainingen??


ohw wacht, ik snap het al. je bent natuurlijk bang om snot gereden te worden door Vos :X :+

achja, deze bevlieging zal niet lang duren bij jou denk ik ;)

Ik zat te denken om te gaan dammen :P

We zullen het wel gaan zien allemaal. Voor deze zomer ben ik zeker klaar. na de winter zien we dan wel meer, maar gevoel is zo sterk dat ik het nog niet weet :X

 
-Ik bespeur geen progressie meer in mijn rijden, dat frustreert kennelijk.
-Ik heb ook geen zin om op mijn plaat te gaan, dus rij ik gereserveerd, iets wat op het circuit eigenlijk NIET moet.
-Openbare weg fahren is niet leuk meer.
-alleen stunten boeit me nog iets, echter kan ik dan beter die fratsen uithalen op de mountainbike, dan komt de klap minder hard aan als het een keer fout gaat :z
u bent toe aan een SM
 
Mark haalt zijn beste stunts uit als het koud is :P

Maare respect!

Ik rij nu ook zo weinig (idd als ik 'de' verhalen nu lees uit duitsland '( ) dan ontgaat mij het plezier even.

Ook DAT soort berichten gaan je idd niet in de koude kleren zitten, maar dat is het niet. Ik heb best vertrouwen in mezelf op de fiets, temeer omdat er altijd wel reserve is geweest.

Maar ik moet er inderdaad ook niet aan denken dat jezelf een berichtje hier op het forum wordt :X Het is veel meer de ZIN die ontbreekt op dit moment. Dat heb ik vaker gehad (vliegen, karten en dat doe ik dus OOK niet meer :X ). Denk dus niet dat het tijdelijk zal zijn...
 
Dipje?
Vrijwillig afkicken?
(Ouderdom }) )
Als jij je er beter bij voelt...
Live's what you make it!
Sterkte met deze time out! ;)
 
Dat is jammer Mark! Ik hoop dat je toch weer door het motor'virus' getroffen wordt en dat je weer op je Kawa stapt. Van wie moeten we anders die mooie motorinhetijspiccies bekijken ;)
 
Die tijd dat ik geen zin meer had in motorrijden heb ik ook gehad.

Heb een jaar lang zonder motor gedaan, een toen nog een aantal jaar dat ik niet meer dan 3000km. per jaar reedt.

Het op de weg rijden spreekt mij tegenwoordig ook niet echt meer aan, TE gevaarlijk, TE veel camera's, TE veel drempels, TE duur. Gewooon die kwak een tijdje in de schuur laten staan, komend voorjaar eens iets anders proberen en een ritje hier en daar, (gewoon een beter sturend apparaat kopen Mark.)

[me]Tuupke denkt dat TT toe is aan gezinsuitbreiding en minibike's moet gaan bouwen :P [/me]
 
Da's niet zo mooi om te horen Mark.

Ik hoop dat je hier wel af en toe je technische kennis wilt blijven delen??

Veel plezier met een evt. nieuwe hobby!
 
Terug
Bovenaan Onderaan