TT Teammanager Competitie

Nou de eerste race moet nog gereden worden en ik weet al dat ik wederom verkeerd gekozen heb😄
 
Ik doe ook weer mee, vorig jaar algemeen de eerste 2 ronden 1e gelegen, daarna telkens in de top 10, tot het moment dat je mocht wisselen. Ik zat op een verjaardag en ging snel naar huis om in de avond nog even snel te wisselen, maar helaas, was al 12 uur in de middag de deadline geweest. Dit jaar nieuwe ronde, nieuwe kansen, maar ik ben slecht gestart.
 
Ik doe ook weer mee, vorig jaar algemeen de eerste 2 ronden 1e gelegen, daarna telkens in de top 10, tot het moment dat je mocht wisselen. Ik zat op een verjaardag en ging snel naar huis om in de avond nog even snel te wisselen, maar helaas, was al 12 uur in de middag de deadline geweest. Dit jaar nieuwe ronde, nieuwe kansen, maar ik ben slecht gestart.
Doe je ook mee met de motor-forum sub?
 
Ik ben alweer uitgeschakeld voor dit seizoen 😅. Ik heb toch echt een neus om elk jaar precies degene uit te kiezen die in hoek zitten waar de klappen vallen 😂
 
Ai, ik zie dat de wijzigingen die ik gister op mn telefoon heb gedaan niet definitief zijn doorgevoerd. Dat is wel raar, ik heb dat toch echt nog gecheckt.

Edit: ah, verkeerd gekeken denk ik. Toch wel gelukt.
 
Laatst bewerkt:
:?
 

Bijlagen

  • IMG_4517.png
    IMG_4517.png
    160,4 KB · Weergaven: 0
Terug
Bovenaan Onderaan