TT Teammanager Competitie

Zit iedereen er alweer klaar voor? Zijn er nog mensen met een gewisseld team? Ik heb hem nog steeds precies hetzelfde! Te weinig winst om iets te kunnen schuiven.
 
Zit iedereen er alweer klaar voor? Zijn er nog mensen met een gewisseld team? Ik heb hem nog steeds precies hetzelfde! Te weinig winst om iets te kunnen schuiven.

Morgen eerst de trainingen maar eens bekijken en denk dat ik Miller er toch maar even in zet.. schijnt te kunnen gaan regenen etc.
 
Dacht ik eindelijk lekker in de punten te komen met Miller en Morbidelli vliegt morbi er in de laatste ronde uit..

Was weer leuk!
 
Nog nooit zo weinig punten gescoord als vandaag:

Franco Morbidelli.... DNF
Joan Mir..... DNF
Abraham.... DNF
Rabat......DNF

Ianonne en Espargaro hebben me als enige punten opgeleverd.
 
Laatst bewerkt:
Tsja, die f*cking Avintia...

Heb die maar snel omgeruild voor de fabrieks Yammie 8)7

Ik denk dat ik een leuk team heb nu, ben benieuwd.
 
Staan we we er allemaal lekker voor vanavond?

Hopen dat Miller en Morbidelli hoog scoren voor mijn eigen score in de Manager! :)
 
Dankzij Rins toch nog wat punten gepakt, 199 deze ronde. T.o.v. vorig jaar gaat het al een stuk beter met mijn team, alle races nog boven het gemiddelde gezeten.
Petronas en Suzuki als motor en chassis. Nakakami en Oliviera als coureurs.
 
Ik had Crutchlow.. 2 races op rij aardig in de prijzen met die man :(
Volgende racekoop ik een ander en wint Cal waarschijnlijk.
 
Ik had Crutchlow.. 2 races op rij aardig in de prijzen met die man :(
Volgende racekoop ik een ander en wint Cal waarschijnlijk.

Dat wordt een moeilijke beslissing! Ik zou de gok nog wagen, hoeveel lever je anders in? Tenminste, wat kan je er voor terug krijgen?
 
Dat wordt een moeilijke beslissing! Ik zou de gok nog wagen, hoeveel lever je anders in? Tenminste, wat kan je er voor terug krijgen?

Uhmm.. na 2 wanprestaties van die man heeft hij me al het halve seizoen gekost ofzo.. oftewel ; ik doe nog mee voor de ronde s maar niet meer voor de eind competitie :(
ik wou hem wisselen voor Rins maar die kwam vorig jaar in de usa niet aan de finish.

Voor Jerez toch alsnog proberen die wissel te maken denk ik.
 
Pfff eerst Crutchlow crast weer eens een paar keer, nou dan maar Milller, Crasht ook, dan Rins en die rijdt geen deuk in een pakkie boter...
 
Pfff eerst Crutchlow crast weer eens een paar keer, nou dan maar Milller, Crasht ook, dan Rins en die rijdt geen deuk in een pakkie boter...
Tsja.. en dan komt nu Mugello, dus dan toch rins maar aanhouden ?
Crutch zat ik ook ff aan vast maar die gaan we weer eruit wippen hoor.. en dan kun je er op rekenen dat hij wint inmugello
 
Terug
Bovenaan Onderaan