TT Tourtocht & Nightride

Gerlof_P

Rookie
6 mei 2011
23
0
Groningen
Beste mensen,

Binnenkort is het weer zo ver, de TT komt er aan! Net zoals vorig jaar zal er ook dit jaar een tourtocht door drenthe en over oude delen van het cirquit gehouden worden met als afsluiting de nightride. De nightride is een soort sinterklaasintocht in het centrum van Assen maar dan met motoren. Een erg leuke manier om je bike te showen en/of lekker te touren.

Je kan kiezen uit 3 opties: Tourtocht, Nightride of allebei. Verder kan er nog gekozen worden uit een lunch en diner.

Vorig jaar waren er veel verschillende motoren waaronder racemotoren van vroeger die werkelijk op de TT hebben geraced. De organisatie houd een vol=vol beleid dus wees er snel bij wanneer je interesse hebt!

Voor meer informatie: http://www.ttfestival.nl/tt-nightride/
 
zie eerst maar is je motor knap te maken, die ziet er nu niet uit natuurlijk, dan rij je echt voor paal.
 
Toertocht is 160 kilometer lang en gaat met een boog aan de noord- en oostkant van Assen.
 
Zijn er toevallig nog meer MF-ers die zich hier voor ingeschreven hebben? Ikzelf namelijk ook maar tot nu toe heb ik per mail alleen een automatische reply gekregen dat mijn gegevens ontvangen zijn. Vorig jaar kreeg je namelijk per mail een deelnamebewijs toegestuurd. Iemand anders inmiddels al wel een deelnamebevestiging ontvangen?

Gek genoeg is de organisatie ook niet te bereiken. Nergens op de website van ttfestival.nl staat een emailadres of een telefoonnummer. En als je replied op het emailadres dat de ontvangstbevestiging stuurde (info@ttfestival) dan krijg je een bouncemail omdat dat mailadres niet lijkt te bestaan....

Vreemd :?
 
ik ben er bij heb me gister ingeschreven voor de toertocht en nightride :)
en zeeperd kijk even op www.assenstad.nl waarschijnlijk staat daar wel een tel nummer
 
Ik heb me ook ingeschreven voor beide onderdelen. De organisatie heeft mij verteld dat het inschrijven kan tot en met zondag en dat daarna de informatie naar de deelnemers wordt gestuurd.
 
@zeeperd,
ik heb inderdaad dat bevestigings mailtje gekregen
volgens mij is de inschrijving in assen bij de bonte wever (voorheen de smelt) vrijdag ochtend van 11 tot 12 uur
 
Ik ben vorig jaar op t laatste moment afgehaakt en ik heb er enorme spijt van gehad, wat een enthousiasme langs de route en wat een sfeertje. Dus dit jaar moet er heel wat gebeuren, wil ik niet meerijden!

Oja, ik ben te herkennen aan de MF-sticker natuurlijk :-p
 
hier ook een MF sticker op het ruitje van de BMW R1100r , ik dacht al of er nog een bericht kwam, maar dat komt dus deze week met de post ??
doen mee met de tourtocht en nightride
 
Er komt een brief zei ze maar in de huidige tijd is dat natuurlijk per mail (ga ik van uit...)
 
Even gekopieerd:

Tijdschema

11:00 - 12:00 uur - Ontvangst + inschrijving TT Toertocht

12:00 - 13:00 uur - Lunch Bonte Wever

12:30 - 13:30 uur - Start TT Toertocht

18:00 - 19:30 uur - Diner Bonte Wever

18:00 - 19:15 uur - Ontvangst + inschrijving TT NightRide

19:45 uur - Vertrek Classic rijders vanaf centrum Assen voorafgaand aan TT
NightRide

20:30 uur - Start TT Night Ride (2 ronden binnenstad Assen)

22:30 uur - Einde TT NightRide

23:00 uur - Laatste deelnemers TT NightRide terug bij Bonte Wever
 
Even voor de duidelijkheid, de Night ride gaat alleen door het centrum van Assen?


Ja , de nightride gaat alleen door Assen en is dus 's avonds, de toertocht is op vrijdagmiddag en gaat met een boogje van 160 kilometer door Drenthe.

EgbertO
 
Heb mij al een maand geleden ingeschreven ofzo, maar nog steeds geen mail ontvangen.
Heb het zelfs 2 maal geprobeerd, dacht namelijk dat het de 1e keer misschien niet goed gelukt was. Kan ik er van uit gaan dat het alsnog gelukt is of ben ik op de een of andere manier toch niet ingeschreven? Heb toch echt alle velden ingevuld...
 
Heb mij al een maand geleden ingeschreven ofzo, maar nog steeds geen mail ontvangen.
Heb het zelfs 2 maal geprobeerd, dacht namelijk dat het de 1e keer misschien niet goed gelukt was. Kan ik er van uit gaan dat het alsnog gelukt is of ben ik op de een of andere manier toch niet ingeschreven? Heb toch echt alle velden ingevuld...

Heb je na inschrijving ook geen mail gekregen dat je gegevens ontvangen zijn dan? De bevestigingsmail werd pas gisterenavond verstuurd vanaf dit emailadres: mdegries@mc-assen.nl
Misschien dat je hem/haar een mail kunt sturen?
 
het word mijn eerste toertocht ben benieuwd! heb mn motor net weer inelkaar gezet dus t komt vast wel goed denk ik... tot nu toe steeds alleen gereden hoeveel mensen zullen er zijn?
 
Terug
Bovenaan Onderaan