TT Tourtocht & Nightride

Wat een baas vanavond op die blauwe hayabuse met verlengde achterbrug.
Rolling burnouts met 1 hand! En HARD!! nondeju!

Oh ja ook vanavond genoeg mf-ers gespot, zelfs nog paar x gespot geroepen maar helaas niemand reageerde..
 
helaas zal ik er niet bij zijn dit jaar :( lagerbussen zijn versleten tractieasrubber en wielagers achter! ik wou veilig met een goede motor mee doen aan de toer en nightride maar verstand zegt niet doen het rijd ook niet fijn als je motor zo erg trilt en de achterkant schud maarja t is niet anders....
voor iedereen die wel gaat veel plezier!!!!
 
Ben benieuwd hoeveel motoren met MF stickers er zullen zijn !

Mijne zit trouwens op de zadeltassen , geen plek op de kentekenplaat ( oh ja Duits kenteken trouwens).

Ook ik wens alvast iedereen die meerijdt veel plezier.
 
Nou Johan, ik heb een rondje gelopen voor de Toer en voor de Nightride maar ik heb er maar 1 gespot. Misschien dat ik de jouwe wel zo voorbijgelopen ben, heb echt op de platen gelet, niet op tassen :-(
 
Klopt Buuv,
ook ik heb een aantal rondjes gelopen voor de toer en heb geen MF sticker kunnen ontdekken op kentekenplaten.
Het was wel een leuke happening , 2 rondjes Assen.
Duurde korter als ik gedacht had.
 
Het was wel een leuke happening , 2 rondjes Assen.
Duurde korter als ik gedacht had.
Klopt! Maar 't reed tenminste door, vorig jaar stonden we lange tijd stil langs de vaart.....
gingen er vele naar huis voordat we de 2e ronde 't centrum inmochten.
 
Zijn er nog foto`s gemaakt rijdens deze TT-Nightride? Ik heb dit jaar ook meegereden met de Fazer ;) !

Er is wel een filmpje van!!

klik.

Niet door mij gefilmd, ben nog wel in beeld.
 
Laatst bewerkt:
Lol , ik sta er ook op!
Op 1.21 - 1.30 en als je heel goed kijnkt zie je de MF sticker helemaal rechts op de zadeltas zitten!

en op 10.00 nog eens maar dan kom ik van links ! :]
Leuk filmpje! geeft de sfeer een beetje weer.
Hopelijk volgend jaar over de 1000 motoren !
 
Laatst bewerkt:
Lol , ik sta er ook op!
Op 1.21 - 1.30 en als je heel goed kijnkt zie je de MF sticker helemaal rechts op de zadeltas zitten!

en op 12.04 nog eens maar dan kom ik van links ! :]
Leuk filmpje! geeft de sfeer een beetje weer.
Hopelijk volgend jaar over de 1000 motoren !

Top! Mij zie je vanaf 6.30 (de rechtse rode Fazer 600) ;). Was idd wel mooi om die mensenmassa`s te zien het hele stuk. En natuurlijk de medaille en verfrissend glaasje cola na afloop!!
 
ik was er ook, ik stond tussen het publiek, fantastisch om zoveel motoren bij elkaar
te zien, dit jaar waren er 400+ motoren, volgend jaar ben ik ook van de partij
 
Klopt! Maar 't reed tenminste door, vorig jaar stonden we lange tijd stil langs de vaart.....
gingen er vele naar huis voordat we de 2e ronde 't centrum inmochten.
Werden er vorig jaar ook twee ronden gereden dan? Toen waren wij inderdaad al naar huis! '(

Maar het was ook dit jaar echt geweldig om weer mee te maken! Dat stuk in het centrum tussen die dranghekken geeft je het gevoel alsof je de laatste kilometer van een Tour-etappe rijdt! *D

Weet iemand verder of er ook foto's van de Nightride op internet staan? Ik zag namelijk iemand rondlopen met een professioneel uitziend fotocamera die volgens mij heel serieus foto's aan het maken was.... :+ Ikzelf had een Gopro op mijn helm en moet nog wat knippen & plakken voordat ie op Joeptjoep kan maar dan plaats ik hier nog wel een link er naartoe.
 
Er zijn ondertussen vele filmpjes te zien op you tube , gewoon ff intypen TT nightride 2012

Ik zag het idd al :)!

Misschien volgend jaar wel op het racertje meerijden. Ik zag meer op racertjes namelijk :). Moet dan alleen wel uitkijken dat ie niet te warm wordt, maar dat zal wel meevallen. Blok enzo is allemaal standaard.
 
Werden er vorig jaar ook twee ronden gereden dan? Toen waren wij inderdaad al naar huis! '(

+ Ikzelf had een Gopro op mijn helm en moet nog wat knippen & plakken voordat ie op Joeptjoep kan maar dan plaats ik hier nog wel een link er naartoe.
Ja 2 rondjes, met een heeeeeele lange opsteltijd langs de vaart!
 
Terug
Bovenaan Onderaan