TT van Ameide Zaterdag 9 juli

culater

MF veteraan
23 mrt 2004
2.791
3
Op zaterdag 9 juli is er weer de TT van Ameide :]

Alweer voor de vijfde keer staat Ameide zaterdag 9 juli in het teken van motoren tijdens de 5e editie van de TT van Ameide.
Zoals in de eerdere edities doen ook dit jaar weer een aantal grote namen mee, zoals Cees van Dongen (14 x Ned.Kampioen) Jan Kostwinder (3x Ned. kampioen)
en vanuit Duitsland Wolfgang Schneider en Markus Halter. Ook zijn er o.a. aanmeldingen uit Luxemburg en Frankrijk.
Op het uitdagende circuit (men rijdt zowel op asfalt als op klinkers)verschijnen
aan de start o.a. de 50cc, 125cc, 250cc, 350cc, 500cc, oldtimers, zijspannen en de NSU klasse.
Het rennerskwartier is vrij toegankelijk, dus al het moois van weleer kan van dichtbij bewonderd worden. :9

Vanaf 12.00 uur tot 14.00 uur zijn er trainingen en vanaf 14.45 tot 19.00 uur vinden de races plaats. 's avonds is de prijsuitreiking *O* in Cafe Restaurant "In 't Wapen van Ameide"

De Toegang van dit spektakel is (nog steeds) gratis !

Helaas dit jaar geen koffie, soep en broodjes bij de Culater thuis, want ik ben dit jaar verhinderd (er stond al een evenement gepland van de TDM-TRX Club, waar
ik heen moet) :Y
Dus jullie zullen jezelf moeten redden, maar ik denk dat dat ook best goed komt!
Want er is een biertent en een vetboer !


C.U.Later

Smoke tyres, not drugs!
 
Laatst bewerkt:
Hier alvast een piccie (van vorig jaar)
full
 
ik mis dé Leo de Waard op zijn MV Agusta............wel op letten dik mannetje en lang haar, beetje een zuurpruim maar een erg mooie fiets.
en verder Koos Beijer op zijn van Veen Kreidler.
helaas morgen al wat anders te doen '( , dus wel foto's posten!!!!!!!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan