TT van ASSEN

Wanneer ga jij naar DE TT van ASSEN

• Donderdag

Stemmen: 2 6,7%
  • Vrijdag

Stemmen: 0 0,0%
  • Zaterdag

Stemmen: 18 60,0%
  • Donderdag & vrijdag

Stemmen: 1 3,3%
  • Vrijdag & zaterdag

Stemmen: 6 20,0%
  • Alle 3 de dagen

Stemmen: 2 6,7%
  • Anders

Stemmen: 1 3,3%

• Totaal aantal stemmers
    30

speedbeast

Die hard MF'er
16 jul 2003
425
0
Apeldoorn
Hallo motorfreaks

Hebben jullie ook al slapen loze nachten denkende aan 26 juni

heb er zwaar zin in!!!! :}

hoop ook dit jaar weer een hoop MF stickers te zien :}

ff een mooi piccie om in de stemming te komen

99729

Hell yeah nog ff en dan is het zover, het motor walhalla in Assen is ours ;)
Heb me bike in de prak maar heb al andere geregeld, want met de auto of trein zie ik niet zitten.
Heren tot dan 8-)

Hell yeah nog ff en dan is het zover, het motor walhalla in Assen is ours ;)
Heb me bike in de prak maar heb al andere geregeld, want met de auto of trein zie ik niet zitten.
Heren tot dan 8-)

goed bezig want met de auto naar assen 'smells like shit' ;)

ik ben vandaag al op het circuit geweest Ducati Marlboro team is vanmiddag komen binnen rijden

Ja die jongens kunnen wel wat extra training gebruiken hehe..
Gaat dit jaar nog niet lekker met de Ducs :?

Ik ga donderdag en vrijdag naar de kwalificaties,
en zaterdag ga ik lekker voor de TV kijken.

Hebben ze nou beveiligde parkeer plaatsen?
want ik word niet echt vrolijk als ik al die verhalen hoor wat er met de motor kan gebeuren.... :(

het lijkt wel of ik het elk jaar mooier ga vinden. Het begint nu al begin april te kriebelen. Ik ga altijd de zaterdag. s'morgens met z'n alleen richting Assen heeft echt wat, maar nu ga ik ook al de vrijdag omdat ik die dag VIp gast ben van Honda en dus alles van de andere kant van het hek kan bekijken. Lijkt me ook een keer loeigaaf. Nog effe drie daagies werken en dan kan ik mij vanaf woensdagavond al helemaal voorbereiden op het mooiste weekend van het jaar. Op zondag kijk ik altijd nog een keer de video met de races die ik zaterdas heb opgenomen. Ik begrijp ook niet dat (er) sportieve motorrijders zijn die niet naar de races op zaterdag gaan. Ook al was de entree 250,- euro dan ging ik nog.

ik ben er ook vrijdag al te vinden, ivm. VIP van honda.
En of ik er zaterdag ben weet ik nog niet. Dat zie ik vanzelf wel ,ik vind de vrijdag al heel erg gaaf. :}

ok ok ik kan het niet laten kleine sfeer impressie

TT assen 2004
je rijdt naar het circuit links en recht staan dranghekken in de verte hoor je een kermis je rijd door de haarweg op richting circuit.
je ziet de borden camping oostra camping jan en berta gemaaide weilanden met olie drums er in je komt onder het viaduct door je kijkt naar links daar ligt een oud stuk circuit je ziet de mobile wv units staan je weet al hier komt weer een camping.

je rijd verder en rijd de paddock weg op, het enige wat je hier laat merken dat de tt in aantocht is die mobile bouwkeet voor aan de weg en de klote bewaker van interguard (graag 9mm tussen de ogen ieder jaar weer ruzie met die gasten ze denken dat ze god zijn) oeps ik ga de verkeerde richting uit.

ik loop de tunnel in wat een rust normaal hoor je motoren mensen , niks van dit alles.
ik kom de tunnel uit de paddock is na genoeg leeg alleen Dorna die de licentie beheren van de Motogp zijn er om op te bouwen.
ik kijk naar links een 2tal teams zijn er al van de 125cc maar nog meer trekt mijn oog naar rechts Ducati Marlboro team met 3 vrachtwagens en een giga knal rode omgebouwde touringcar als motorhome.

ja de TT is in aantocht let the race begin
full

een nu nog lege start finish tribune en GT
over 6 dagen heerst hier de sfeer van ronkende motoren benzine rubber mensen stinkende mensen naar zweet en bier mensen die plezier hebben
en nu? nu is het leeg
full

'kben benieuwd, ik ga zaterdag voor het eerst. Heb een leuke uitnodiging gehad, dus moet wel een leuke dag worden!

Hopen dat het wel lekker weer wordt; tis toch een eindje rijden op de motor voor mij. :)

Terug
Bovenaan Onderaan