TT van Assen

Ik geloof dat nederland 2 dit jaarlijks live brengt. Is toch een groot Nederlands evenement.

Ja, net als Nederlands kampioenschap dameswielrennen voor veteranes >85 en jeugd tot 7 jaar, en tennis :r en voetbalvoorbeschouwingen :r , vooruitblikken :r , de deskundigen :r en Wimbledon in de regen :r , idem zonder neerslag :r en dan pas vinden de mandarijnen van de NL tv nog een gaatje om circa 5 minuten tietie uit te zenden. Om te :r :r :r , nu maar hopen dat ik geen gelijk krijg...

Aunty Beeb (BBC,in dit geval,2)zendt meestal ook iig MotoGP uit, met :9~ S. Perry :9~ , wie weet nu Engeland uit de voetbalongein ligt en het misschien in London-Wimbledon regenen gaat....

Ach, xit toch op de Finishtribune O-)
 
Oef gelukkig lees ik het volgende op de NOS-sport pagina:

Van 11:45 tot 17:00 (Ned 2)
TT van Assen. Rechtstreeks vanaf het circuit met presentatie van Humberto Tan.

Maar als ik het (wel) deskundige commentaar van Suzy op de BBC kan volgen dan switch ik even over naar de Brit.
 
Oef gelukkig lees ik het volgende op de NOS-sport pagina:Maar als ik het (wel) deskundige commentaar van Suzy op de BBC kan volgen dan switch ik even over naar de Brit.
Ik heb niks tegen meneer Tan, maar heb als beeldvulling liever S. Perry, ze heeft er trouwens ook nog verstand van O-)
 
lekker kijken op motogp.com zonder commentaar.... zelfde beelden, heerlijke motorgeluiden zonder gelul
 
weet je wat het ergste is... :)
zij rijden gemiddeld 10km p uur sneller per rondje met nat weer als ik met droog weer :) :)
certificaat.jpg


t is toch ongelofelijk!! :} :} :}
 
Rossi knalt in z'n laatste ronde er een nieuw pole-record uit....

Die vent is gewoon de allerbeste. Dat is de reden.
 
krijg nou wat :9

;( wie rijd mij morgen naar de TT? ;(

images.motograndprix.com / multimedia2/ 282/ 282517 . wmv Qp1

images.motograndprix.com / multimedia2/ 283/ 283084 . wmv Qp2


:9 :9 :9 :9


fijn gereden van die Rossi
 
Door MrHawkeye op 26-06-2004 16:06
Bekijk het maar of het profiel van deze user Wijzig deze post Quote deze post in je eigen post Ga naar de homepage van deze user
      
      
Zo lelijke honden!!

Net een kinderpartijtje achter de rug na heftig succesvol poppenkastspel met 2 paracetamol...weer een talent ontdekt naast die ...tja welke...

Maar goed mijn dochtertje ging voor TT ASSEN...

was het wat jongens??? Deed zeer zeker toen ik op de radio hoorde dat het druk was met motoren die kant op...

Zeker bij dit mooie weer dacht ik ....balen balen...en ik moest filmen over een tape van een eerdere race..illegale weliswaar maar niet minder mooi...

Hou ik van mijn kids of niet...geen tt assen, tape overschreven...

Doet wel zeer..


Ook toen die ouders zo schuchter naar me keken..damned zo lelijk ben ik niet..
 
Geeft niet ..ik heb hier nog een boekje liggen van Rik en Roosje.. ;)

Ik verdom het om ze toe te lichten ga maar denken..heb je nog 11 jaar de tijd voor..

Maar was het wat?
 
Terug
Bovenaan Onderaan