TT van Assen

MotoGP TT Assen.JPG

MotoGP TT Assen 1.JPG

MotoGP TT Assen 2.JPG

MotoGP TT Assen 3.JPG

MotoGP TT Assen 4.JPG

MotoGP TT Assen 5.JPG


sorry dat ze zo groot zijn, heb nog geen tijd gehad, om ze te resizen
 
die gibernau :Z normaal gesproken ging hij helemaal uit zn dak al ie op het podium komt.maar nu :r alsof hij iedere wedstrijd denkt te winnen.ik beging me steeds meer aan gibernau te ergeren :r zelfs ik zie liever rossi vs biaggi dan rossi vs gibernau
 
Op motogp.com las ik trouwens dat Barros viel omdat ie per ongeluk z'n motor in de 1e versnelling had gezet!

bonk.gif
 
die gibernau :Z normaal gesproken ging hij helemaal uit zn dak al ie op het podium komt.maar nu :r alsof hij iedere wedstrijd denkt te winnen.ik beging me steeds meer aan gibernau te ergeren :r zelfs ik zie liever rossi vs biaggi dan rossi vs gibernau

Klopt inderdaad. In de opwarmronde leuk handje omhoog en in de uitloopronde
gewoon strak voorbij rijden (ondanks applaus publiek)
Vond ik niet echt netjes. :r :r (was bij duikerssoot ik weet niet hoe die
elders reageerde)
 
Zeik toch niet zo. Als Gibernau een steengoeie race rijdt en toch net verliest, baalt ie ontzettend, net als iedere andere coureur. Heb Rossi ook al vaak genoeg zo'n 'snelle uitloopronde' zien rijden.
 
Zeik toch niet zo. Als Gibernau een steengoeie race rijdt en toch net verliest, baalt ie ontzettend, net als iedere andere coureur. Heb Rossi ook al vaak genoeg zo'n 'snelle uitloopronde' zien rijden.
He Teun, als echte Sete fan weet je best wel dat die gasten gelijk hebben met het geen dat ze hier boven schrijven....Hij wordt mij ook TE arogant.
Wint ie een keer niet.... Huilt ie nog..... Alleen wijst ie dan een keertje niet met z'n vingertje omhoog.
Wel een beetje een blaaskaak geworden die Sete.
 
Zeik toch niet zo. Als Gibernau een steengoeie race rijdt en toch net verliest, baalt ie ontzettend, net als iedere andere coureur. Heb Rossi ook al vaak genoeg zo'n 'snelle uitloopronde' zien rijden.

Hier ben ik het helemaal mee eens. Hulde!

Alleen wijst ie dan een keertje niet met z'n vingertje omhoog.

Toen ie de beker ontving wees ie wel degelijk met zijn vinger omhoog.
 
He Teun, als echte Sete fan weet je best wel dat die gasten gelijk hebben met het geen dat ze hier boven schrijven....Hij wordt mij ook TE arogant.
Wint ie een keer niet.... Huilt ie nog..... Alleen wijst ie dan een keertje niet met z'n vingertje omhoog.
Wel een beetje een blaaskaak geworden die Sete.

Ik ben geen fan van Gibernau, maar word een beetje moe van dit slappe gezeik. Als Rossi een scheet laat bewijst dat hij daarmee dat hij god is, en als er iemand anders wint is ie te blij, als ie tweede wordt is ie weer te sjacherijnig. Lul toch niet zo slap, we hebben eindelijk weer spannende races in de MotoGP 8-)
 
Ik ben geen fan van Gibernau, maar word een beetje moe van dit slappe gezeik. Als Rossi een scheet laat bewijst dat hij daarmee dat hij god is, en als er iemand anders wint is ie te blij, als ie tweede wordt is ie weer te sjacherijnig. Lul toch niet zo slap, we hebben eindelijk weer spannende races in de MotoGP 8-)
helemaal niet mee eens . weet je nog int beging van het jaar toen ie won , toen deed ie net alsof het geen waar kon zijn (dat ie gewoon niet kon winnen), en nu als of hij iedere race kan winne (al begrijp k wel dat ie teleurgesteld is dat ie in de laatste ronde verslagen word). hij begint gewoon indd arrogant te worden :r
 
You lucky bastard!!! :9~

Hoe krijg je dat voor elkaar???

had vip pasjes van de organisatie gekregen, via maat van mij. ik weet niet of de pasjes te koop zijn. maar heb bedragen gehoord van 1250 Euro..
maar is wel supper, je mag in de pits de helledag door in de paddock, meet en great met rijders. een van de motoren van rossie stond in de vip tent, etc etc.
 
helemaal niet mee eens . weet je nog int beging van het jaar toen ie won , toen deed ie net alsof het geen waar kon zijn (dat ie gewoon niet kon winnen), en nu als of hij iedere race kan winne (al begrijp k wel dat ie teleurgesteld is dat ie in de laatste ronde verslagen word). hij begint gewoon indd arrogant te worden :r

Toen Rossi zijn eerste race op de Yamaha won en naast zijn fiets 'emotioneel' ging zitten doen liep er ook niemand te mekkeren dat 't niet mocht :z
 
Rossi zit je wel erg hoog he. Begint een beetje neurotische vormen aan te nemen! We hebben het over Gibernau, en de enige sie steeds op Rossi terugkomt ben jij.

Wordt jij 's nachts wel eens badend in het zweet wakker dat je over Rossi hebt gedroomd ofzo?
:+ 8-)
volgens mij wel ja :+ en dat voorbeeld van rossi dat ie naast zn motor ging zitten is wel iets anders dan dat gibernau wint (vond k echt n dom voorbeeld , maarjah ik ga daar niet meer op in hij komt toch steeds terug op rossi)
 
Ik zie liever Rossi VS Barros VS Biaggi

Het is leuker dat er meerder mensen meedoen aan de kop, maar het is altijd beter dan bij de F1
 
en dat voorbeeld van rossi dat ie naast zn motor ging zitten is wel iets anders dan dat gibernau wint

En waarom dat dan wel? Als Gibernau wint is dat volgens mij net zo leuk/bijzonder als Rossi wint hoor. Misschien nog wel bijzonderder zelfs, Gibernau heeft immers minder GP-overwinningen dan Rossi. Ik zie dus niet waarom een Rossi-overwinning wel ff wat anders is dan een van Gibernau.
 
En waarom dat dan wel? Als Gibernau wint is dat volgens mij net zo leuk/bijzonder als Rossi wint hoor. Misschien nog wel bijzonderder zelfs, Gibernau heeft immers minder GP-overwinningen dan Rossi. Ik zie dus niet waarom een Rossi-overwinning wel ff wat anders is dan een van Gibernau.
niemand kon toch winnen met een yamaha werd er int winter seisoen gezegt?
en dan gewoon de eerste race winnen
kijk nou naar rossi als ie 2e of 3e word staat ie toch ook niet met een sago kop of wel? die foto,s van de laatste 2 races op t podium staat gibernau erop alsof ie rossi dood wil hebben . waar of niet?
 
niemand kon toch winnen met een yamaha werd er int winter seisoen gezegt?
en dan gewoon de eerste race winnen
kijk nou naar rossi als ie 2e of 3e word staat ie toch ook niet met een sago kop of wel? die foto,s van de laatste 2 races op t podium staat gibernau erop alsof ie rossi dood wil hebben . waar of niet?

Laat ik het hierop houden: je hebt je nickname niet voor niks zo gekozen blijkbaar.

Ik begin Tteun's Rossi-neurose opeens iets beter te begrijpen op deze manier.






Alsof ie Rossi dood wil hebben... sure
 
niemand kon toch winnen met een yamaha werd er int winter seisoen gezegt?
en dan gewoon de eerste race winnen
kijk nou naar rossi als ie 2e of 3e word staat ie toch ook niet met een sago kop of wel? die foto,s van de laatste 2 races op t podium staat gibernau erop alsof ie rossi dood wil hebben . waar of niet?

Jij schrijft hier boven iets over de kwaliteit van de motor yamaha, maar daar hadden we het nu effe niet over. (die wel goed is natuurlijk).
Maar we hadden het over de houding van enkele rijders.
Volgens mij wil Sete Rossi niet dood hebben natuurlijk want heb begrepen dat ze prima met elkaar overweg kunnen.
Ik houd het erop dat die Sete echt super deprie en teleurgesteld is als ie NIET WINT.
Verder zeg ik altijd voor de RACE: Dat de beste mag winnen met zoveel mogelijk mannen in de kopgroep en dat het een spannende race mag worden.
Gibernau had afgelopen Zaterdag wat mij betreft ook de TT mogen winnen, alleen dat lukte hem niet omdat ie de beste niet was..... toch???? :o :?
 
Jij schrijft hier boven iets over de kwaliteit van de motor yamaha, maar daar hadden we het nu effe niet over. (die wel goed is natuurlijk).
Maar we hadden het over de houding van enkele rijders.
Volgens mij wil Sete Rossi niet dood hebben natuurlijk want heb begrepen dat ze prima met elkaar overweg kunnen.
Ik houd het erop dat die Sete echt super deprie en teleurgesteld is als ie NIET WINT.
Verder zeg ik altijd voor de RACE: Dat de beste mag winnen met zoveel mogelijk mannen in de kopgroep en dat het een spannende race mag worden.
Gibernau had afgelopen Zaterdag wat mij betreft ook de TT mogen winnen, alleen dat lukte hem niet omdat ie de beste niet was..... toch???? :o :?
dat van gibernau dat ie rossi dood wou hebbe was maar een voorbeeld, die 2 kunnen het enorm goed met mekaar vinden. maar ik had het over die uitdrukking van het gezicht van gibernau hij (kijkt echt zuur). t zou trouwens wat geweest zijn als rossi er niet was , dan had gibernau 5 van de 6 races gewonnen
 
Terug
Bovenaan Onderaan