TT van Assen

Nicolay

MF veteraan
9 jul 2002
10.657
9
Alkmaar
Facebook
Twitter
FP1

282285.jpg
 
Gibernau en Melandri zijn er dus afgegaan :?
Daarna(zo te zien) niet meer gereden wat een slecht vooruitzicht is voor beide heren.

Ik had er graag live bij willen zijn maar dat klootte-weer hield mij tegen,morgen dan maar *D
 
Gibernau en Melandri zijn er dus afgegaan :?
Daarna(zo te zien) niet meer gereden wat een slecht vooruitzicht is voor beide heren.

Ik had er graag live bij willen zijn maar dat klootte-weer hield mij tegen,morgen dan maar *D
hey hoe weet je dat ze eraf zijn gegaan en daarna niet meer gereden hebben? :?
 
op top komt valentino toch steeds net wat te kort :?

Bochten gaat ie iedereen voorbij maar op 't rechte stuk is 't klote :X

correct me if i'm wrong ;)
 
Lachen???? Respect hebben zul je bedoelen. Wat zou Rossi met die motor presteren denk je???

Diep respect voor Fabrizio en het WCM team!!! :} :} :}

Rossi zou meer hebben gepresteerd :? Hoe minder peekaa's des te beter in de regen is het toch dacht ik, of probeer je nu te zeggen dat Fabrizio maar talent heeft dan Rossi :? Petje af by the way want Fabrizio flikt het hem wel even :}
 
hahahaha ik denk ook dat fabrizio meer talent heeft dan rossi :X hahaha nee hoor maar ik denk wel dat hij goed zal presteren op een honda of yamaha
:} voor fabrizio :}
 
Is de TT zaterdag nog Live te volgen op TV? Ik heb begrepen dat er concurrentie is van tennis en dat voetbal geneuzel...
 
Ik geloof dat nederland 2 dit jaarlijks live brengt. Is toch een groot Nederlands evenement.
 
Ik geloof dat nederland 2 dit jaarlijks live brengt. Is toch een groot Nederlands evenement.

;(

Nou..... weinig van te merken helaas......

Heb er nog niets van gehoord op TV met journaal ofzo dat er een WK evenement begonnen is. Komt het misschien per gratie op tv? Of zal een potje tennis of weet ik veel wat nou weer belangrijker zijn. Baal er best wel van, komt helemaal geen info over, ook niet op teletekst of wat dan ook. Hebben we dan voor de verkeerde sport gekozen? Moeten we de motor maar inruilen voor een hockey stick of een tennisracker?

:r
 
Terug
Bovenaan Onderaan