TT van Belgie?

Mark TT

MF veteraan
8 jun 2002
4.951
1
Den Bosch
Gisteren 'even' een dagje Zolder beleefd; ik was duidelijk niet de enige die op het idee kwam om even wat races en stunts te gaan bekijken in Belgie.....ik schat dat er wel 50,000 man op af gekomen is. Stond in de file voor Zolder (met een motor nota bene).

Ik denk dat de organisatie een beetje verrast was door de hoge opkomst, getuige de GIGA rijen voor de kassa (2 stuks). Motor parkeren was ook al niet eenvoudig.

Zonnetje, prettige sfeer, veel lawaai en spectaculaire motorstunts stonden garant voor een onvervalst dagje motorgeweld (op circuit, maar ook de rit ernaar toe). Geen gedoe met lawaaimetingen, geen extra snelheidscontroles. Heel erg goed. Kunnen we de TT niet naar Zolder verhuizen? Zolder is zeker zo spectaculair om te bekijken; wheelies in de chicane voor de bult zijn hier eerder regel dan uitzondering.

Volgend jaar weer?
 
Laatst bewerkt:
Eh... TT van Zolder?Nee, laat maar in Assen blijven. Die Nederlanders moeten gewoon eens niet zo preuts doen met hun regeltjes over lawaai e.d. Ik wil perse naar de TT met het gevolg dat ik nu 2 standaard pijpen voor mijn TL kan gaan zoeken om te kopen. :(
 
Ik ga al jaaaaaaren naar de TT in Assen, en nog nooit een geluidsmeting meegemaakt c.q. gezien.
Maar dit jaar kom ik op de VTR met BSM muziek, moet ik nu bang worden of gewoon gokken op een goede afloop?
Hoeveel kost de contributie voor de stichting geluidbeperking als je onverhoopt toch lid moet worden :+ ?
 
De boete lijkt me geen probleem maar ik dacht dat je niet verder mocht rijden met die open pijpen. Dat geeft dus wel degenlijk een probleem.

Wie gaat er overigens naar de TT??

Joking ga jij mee?
 
We hebben nog 2 kaartjes voor de Winterdijktribune over (met videowall, 1 na hoogste rij).
We gaan ze normaal gesproken bij de kassa's verkopen, maar als hier nog iemand is die ze over wil nemen ??
T is een superplek, en hebben ze over omdat 2 Duitse vrienden niet kunnen komen.
Ik weet het, het is offtopic maar het komt zo tersprake.

[edit] Kaartjes zijn verkocht, Yuri je mailbox zit vol [/edit]
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan