Tuftufclub op TV

Fast Bas

Black bikes matter
Donateur
1 mrt 2002
2.011
1.392
Regio Eindhoven
De Tuftufclub komt weer op TV, misschien geinig om ff te kijken:

"Zoals eerder aangekondigd in een fotoreportage zijn we komende week weer op tv. De opnames van het controleurtje zieken langs de A2 t.h.v. de ArenA worden uitgezonden op dinsdagavond 10 september om 22:00 uur en 23:00 uur op Veronica in het programma 'Men's Talk'.


De volgende avond rond dezelfde tijd wordt een gematigd flitspaalvandaal geportretteerd en in de week daarna (datum nog niet bekend) wordt onze detectortest uitgezonden.
Veel kijkplezier! "

Geknipt en geplakt van tuftufclub.com :)
 
Dus we krijgen les in "hoe sloopt men zo efficient mogelijk een flitspaal". :)
('t staat genoteerd)
 
Jammer dat UPC bij ons heeft besloten om Veronica niet op de kabel te gooien :(
hetzelfde gedlt voor MTV die is vervangen door let op
24 uur teleshopping ( verdienen ze meer op blijkbaar )
hebben we een eigen nederlandse MTV flikkeren ze em eraf.
anders had ik wel ff gekeken :)
nou hopen dat iemand het ff op breedband wil zetten dan kijk ik het wel via de pc kan upc weer klagen over mijn download limiet :P
 
Jammer dat UPC bij ons heeft besloten om Veronica niet op de kabel te gooien :(
hetzelfde gedlt voor MTV die is vervangen door let op
24 uur teleshopping ( verdienen ze meer op blijkbaar )
hebben we een eigen nederlandse MTV flikkeren ze em eraf.
anders had ik wel ff gekeken :)
nou hopen dat iemand het ff op breedband wil zetten dan kijk ik het wel via de pc kan upc weer klagen over mijn download limiet :P


Ik ben gisteren teruggekomen van vakantie en heb net eens gekeken op TV, ik heb ook geen Veronica meer :( Ik kan het zelf niet eens zien..... |(

Maar je kan het waarschijnlijk ook op tuftufclub.com zelf bekijken binnenkort, ze zullen het daar zelf wel weer neerzetten.
 
MTV wel, veronica een uurtje of 2 door TMF heen... UPC blijft vaag... Natuurlijk wel RAI 1 op de kabel... :?

ik hoop dus met Harley mee...
Helaas, op TMF is alleen programmering van KINK tv. Niet Veronica. Die hebben nu hun eigen zendertje samen met Kindernet.

Zoals al geroepen heeft UPC in haar oneindige wijsheid besloten dat heel Noord-Holland behalve Zaanstad, Landsmeer en Purmerend Veronica kan ontvangen |(

Hier nog wel MTV gelukkig (The Osbournes :) ).
 
Terug
Bovenaan Onderaan