Tunen aprillia sr gt 200 sport

Maximaal79

Rookie
6 apr 2023
7
8
Deventer
Dag heren. Volgende week krijg ik mijn sr gt 200. De machine rijdt echt geweldig maar iets meer pit mag hij wel hebben. Wie kan mij vertellen hoe ik hem het beste en kwalitatief goed kan tunen? Er is erg weinig over de motor te vinden op het moment. Ik hoor graag van jullie
 
Die had ik gezien ja. Dat zou stap 1 zijn denk ik. Al vraag ik me af of ik het genoeg ga vinden. En meer als deze optie heb ik niet kunnen vinden. Een uitlaat maakt qua vermogen schijnbaar niet erg veel verschil. Er is gewoon nog niet veel verkrijgbaar voor dit type
 
Dag heren. Volgende week krijg ik mijn sr gt 200. De machine rijdt echt geweldig maar iets meer pit mag hij wel hebben. Wie kan mij vertellen hoe ik hem het beste en kwalitatief goed kan tunen? Er is erg weinig over de motor te vinden op het moment. Ik hoor graag van jullie
Als het een traag hok is.

Waarom heb je hem dan gekocht?

db
 
Als het een traag hok is.

Waarom heb je hem dan gekocht?

db
Dat vraag ik me "de laatste tijd" inderdaad af. Je bent al de zoveelste scooterrijder die een lichte scooter koopt en 'm dan te traag/slap vind en wil dan "opvoeren". Koop verdorie dan gewoon een zwaardere!! is uiteindelijk waarschijnlijk goedkoper en zeker betrouwbaarder.
 
Dirtbag, wat is dat dan voor een bagger reactie. Misschien gekocht omdat de scooter erg mooi vind en super is om mee te rijden?? Ik dacht dat een forum was om elkaar de juiste richting in te helpen en niet om elkaar af te branden. Zuurtje
 
Dirtbag, wat is dat dan voor een bagger reactie. Misschien gekocht omdat de scooter erg mooi vind en super is om mee te rijden?? Ik dacht dat een forum was om elkaar de juiste richting in te helpen en niet om elkaar af te branden. Zuurtje

Tsja, het komt misschien zuur aan. Sorry daarvoor :)

Achtergrond voor mijn reactie:






Persoonlijk als ik een motor test rij en ik heb nog voordat die geleverd wordt het idee dat hij sneller moet dan had ik hem niet gekocht.

maar ik ben dan ook een functie > esthetische eigenschappen mens :)

db
 
Heb een malossi multivar op mijn sr gt 200 gemonteerd, niet omdat het moet, maar omdat ik dat leuk vond.
Mijn yamaha cygnus 125 had ik malossi multivar, polini koppeling en 160cc big bore kit opgezet, zelfs op de vermogensbank gezet om af te stellen 😎

Gewoon omdat het kan.

Moet ik dan maar een zwaardere machine kopen? Kan ook gewoon mijn mt-01 uit de schuur halen....
 
Heb een malossi multivar op mijn sr gt 200 gemonteerd, niet omdat het moet, maar omdat ik dat leuk vond.
Mijn yamaha cygnus 125 had ik malossi multivar, polini koppeling en 160cc big bore kit opgezet, zelfs op de vermogensbank gezet om af te stellen 😎

Gewoon omdat het kan.

Moet ik dan maar een zwaardere machine kopen? Kan ook gewoon mijn mt-01 uit de schuur halen...
 
Terug
Bovenaan Onderaan