Smit
MF veteraan
@ Baka
Begin es met een 'snelere vertanding', hiermee bedoel ik een lichtere vertanding (kleiner tandwiel voor en/of groter achter). Hiermee trekt de motor veel sneller door de versnellingen heen en gaat tot in het rood in de 6e versnelling.
Je topsnelheid zal afnemen, maar je zal sneller acceleren...Dit is zeker een goedkope fun factor.
En een dynojet 2 icm (luft filter 'open') en de pijp die je nu hebt is ook een aanrader.
De kosten van dit bij elkaar zullen wel meevallen (andere vertanding= 250/300 euro, en Dynojet stage 2 is om en nabij de 250 euro meen ik....) Dit is ruim geschat van mij hoor.
suc6
Begin es met een 'snelere vertanding', hiermee bedoel ik een lichtere vertanding (kleiner tandwiel voor en/of groter achter). Hiermee trekt de motor veel sneller door de versnellingen heen en gaat tot in het rood in de 6e versnelling.
Je topsnelheid zal afnemen, maar je zal sneller acceleren...Dit is zeker een goedkope fun factor.
En een dynojet 2 icm (luft filter 'open') en de pijp die je nu hebt is ook een aanrader.
De kosten van dit bij elkaar zullen wel meevallen (andere vertanding= 250/300 euro, en Dynojet stage 2 is om en nabij de 250 euro meen ik....) Dit is ruim geschat van mij hoor.
suc6