tunen, hoe en wat? (ja ik heb zoek gebruikt)

@ Baka

Begin es met een 'snelere vertanding', hiermee bedoel ik een lichtere vertanding (kleiner tandwiel voor en/of groter achter). Hiermee trekt de motor veel sneller door de versnellingen heen en gaat tot in het rood in de 6e versnelling.
Je topsnelheid zal afnemen, maar je zal sneller acceleren...Dit is zeker een goedkope fun factor.

En een dynojet 2 icm (luft filter 'open') en de pijp die je nu hebt is ook een aanrader.
De kosten van dit bij elkaar zullen wel meevallen (andere vertanding= 250/300 euro, en Dynojet stage 2 is om en nabij de 250 euro meen ik....) Dit is ruim geschat van mij hoor.

suc6
 
Nee, ik laat het maar weer zitten, de prijzen tegenover de vermogens winst zijn te hoog.Ik ben maar een armegeengeldoverhebbende student. ik denk dat ik er maar een sticker "street racerposer" en "limited edition" erop plak. 8-)
Zal ik een paar special stripings op je kuip maken })

En PKs kosten gewoon veel geld.
Das duidelijk zat geworden in dit topic.
En 5 a PK ( die je met uitlaten en filters haalt ) is niet echt dat je zegt merkbaar.
 
je kan altijd overwegen om de turbo van weazle zn Porsche 911/944 eraf te schroeven en die op je motor te zetten. Weet je zeker dat je 350pk hebt :+

[offtopic]hahaha prachtig echt heel motor-forum is in de ban van weazle en ze vriendjes. Wat heb ik gelachen zeg toen ie nog reageerde[/offtopic]
 
je kan morgen ff bij Lemstra motoren langs komen ....daar hebben we nog wel een paar trucjes in de kast liggen ...
kan zo gek als je wil })
we hebben tenslotte 127 a.h.w met een 600.... maar dat kost idd !!

See you FF

o ja kijk ook ff op www.mototuneusa.com heb je vast wat aan .... O-)
 
Laatst bewerkt:
@ fastfreak: die dude ruleert de pan uit :} MotoMan :} , heb hem gelijk gemaild over een tip van mij, mischien zie je er wat van terug in de volgende editie :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan