Tunen..

Je kan wel gelijk een hoop geld uitgeven maar laat je eerst een goed advieseren. Over het algemeen kan er voor relatief weinig geld een redelijke vermogens winst worden geboekt. Sinds kort is Marc Hoegee, monteur van Kenny Roberts jr. een eigen bedrijf begonnen. Daar krijg je zinnig advies zonder dat het direct een vermogen kost. Hij heeft ook een website www.hoegeetech.com , ga daar maar eens kijken.
Succes!
 
GSXR1000 is lelijk :r
hij ligt super op de weg, heeft een mega blok, soepel, sterk enz...maar dat ding is ordinair..en ziet er dus niet uit...
en lachgas zorgt ervoor dat er 1 zuurstof molecuul meer/ of minder tegelijk word verbrand...daardoor verbrandt het harder....nitro bereikt hetzelfde effect door het omgekeerde...
beide laten het harder verbranden, de een door een extra zuurstofmolecuul, en de ander door een te weinig....en 1 molecuul per 1 molecuul brandstof he...geen bijdehande opmerkingen :P

Is nitro het inspuiten van een nitroglycerine-benzine mengsel?
Want ik dacht namelijk dat het hetzelfde was. Dus dat Nitro ofkwam van stikstofoxide(nitro(genoxide)).
 
er rijden veel Reens mee in het superstock kampioenschap dus je kan altijd daar ff vragen wat ze veranderd hebben en (als ze het kwijt willen) wat het opgeleverd heeft. 1 klein probleem: zij zijn aan regelementen gebonden, jij niet 8-) .
de vraag is hoeveel wil je kwijt en hoelang moet het heel blijven. het blok heeft zijn grenzen en zal sneller slijten. bij veel meer vermogen zijn andere koppelingsplaten en veren misschien geen luxe en als je toch bezig bent plakbanden en gesinterde remblokken?
succes Thijs
 
Terug
Bovenaan Onderaan