Tunen

je moet iig niet gaan beweren dat ik een XR heb gekocht vanwege de looks ;)

Daarom is het ook zo verschrikkelijk zuur dattie niet naar behoren werkt! Zelfs ik kan niet wachten om hem te horen klappen... (in het echie op een meeting)
 
nu die klotezon weer schijnt af en toen krijg ik kriebels...maar ik steek nu meer tijd in mn hovercraft...
dom eigenlijk..dat is een multi-jarenproject.

Terwijl het een kwestie is van een pakkingset (om em weer redelijk te laten rijden...100% ga ik niet meer aan beginnen).

tnx voor de support trouwens :) begin me onderhand schuldig te voelen tegenover iedereen omdat ik geen aandacht meer geef aan de xr :N
 
tnx voor de support trouwens :) begin me onderhand schuldig te voelen tegenover iedereen omdat ik geen aandacht meer geef aan de xr :N

Je moet je niet schuldig voelen tegenover anderen, maar ik weet wat je mist! Ik bouw gestaag door, en het werpt z'n vruchten onderhand af... Is een fantastisch gevoel, dan is het kut om te lezen hoe het bij jou loopt.
 
slaat nergens op ik rij al 30 jaar heb alles al gereden en rij nu een omgebouwde bmw f650 naar supermotard en rij echt iedereen zoek met maar 60 pk dus hou je praatjes maar voor je....skip

waarom slaat het nergens op? het klopt toch gewoon...een XTX heeft veel minder vermogen dan een KTM, en als je dat vermogen omhoog wilt krikken ben je duurder uit dan met een standaard ktm..

o..ja..nu bedenk ik het me opeens..dat klopt natuurlijk van geen kanten.. :z
dat jij 30 jaar rijdt is voor mij geen argumentatie dat ik geen gelijk heb.
 
slaat nergens op ik rij al 30 jaar heb alles al gereden en rij nu een omgebouwde bmw f650 naar supermotard en rij echt iedereen zoek met maar 60 pk dus hou je praatjes maar voor je....skip
Jij rijd met een bmw echt iedereen zoek en martijntje heeft praatjes :? :Z :W
 
Iemand al ervaring met het tunen van een XT660X, bijvoorbeeld door het monteren van een power-commander. Is het verschil met zo'n PC goed te merken? Ik heb reeds 2 open ovale carbon dempers van Xracing gemonteerd.
 
hoi allemaal,

Dacht eens even kijken wat er zoal bij topic "tunen" staat.
Blijkt het over een XTX te gaan.
Altijd handig misschien als je erachter even XTX bv zet,trekt de aandacht.
En kijk en vraag ook eens op het topic "xt660x",want daar staan ook links en modificaties die wij gedaan hebben,althans ik dan.

Zal ook even 2 fotootjes van die van mij hier neerzetten.
Eens kijken of hier ook opmerkingen over zijn. ;)

full
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan