Tuning/afstel adres

GSXRalph

MF'er
22 mrt 2009
164
0
Hallo,

ik zit erover na te denken om mijn luchtfilter en mogelijk een powercommander aan te laten sluiten. Daarna wil ik graag mijn motor optimaal laten afstellen. Aangezien Hoegee ermee gaat stoppen ben ik op zoek naar een alternatief!

Hebben jullie goede adressen waar jullie goede contacten/reacties van hebben?

Alvast bedankt hé!

Groeten
 
Maakt het ook nog uit wáár ongeveer?

En bedoel je een aanpassing in het luchtfilterhuis? Of ander luchtfilter? Of is je huidige luchtfilter niet aangesloten (dat zou ik dan eerst maar eens doen ;) ).
 
Ik wil een andere luchtfilet van K&N. Ik moet die nog aanschaffen maar ik wil alles in 1x doen..Maar in het zuiden van Nederland is wel het meest voor de hand liggende.

gr.
 
misschien is dynoyet rotterdam wat voor je . goeie gozer en goede service. heb ook mijn blade laten afstellen met een bmr race filter e power commander en wat een verschil
 
Oké bedankt voor de reactie!

Ik las op de site van Hoegee dat ze ermee gaan stoppen ivm crisis etc. erg jammer!

Gr.
 
Ik zie op de site van Hoegee niets erover staan.
Wel op de website van het raceteam, maar dat staat in prinicipe los van de winkel toch?
 
Ik zie op de website van de zaak alleen dat ze vanaf 25 december tot 4 januari gesloten zijn.

En een boel spullen van het raceteam dat te koop staat. Er staat niets over stoppen met de zaak.
 
Aangezien je in Bergen op Zoom woont zou ik lekker naar Tovami in Goes gaan.
 
haha Goes ligt dichtbij..maar 40km..beter als weert..:D bedankt voor je reactie..Ik zal eens wat na vraag gaan doen bij de bedrijven!!

Gr.
 
Terug
Bovenaan Onderaan