Tuning gsxr1000

GSXR-1000-K8

MF'er
17 feb 2009
113
0
Hallo,

Weet iemand toevallig waar ik mijn motor helemaal perfect kan laten afstellen?? :]
dit zal volgens mij via een computer gaan. Testbank??


Gr Roy
 
Hey ik woon in bemmel, dat is dicht bij :+

je kan ook bij www.heutsmotoren.nl
die zit wel een eindje weg maar kan je motor perfect afstellen zonder gebruik tehoeven maken van een rapidbike of powercommander (scheelt je veel geld).
ik ga der in maart of april ook nog keer heen

gr max
 
Hey ik woon in bemmel, dat is dicht bij :+

je kan ook bij www.heutsmotoren.nl
die zit wel een eindje weg maar kan je motor perfect afstellen zonder gebruik tehoeven maken van een rapidbike of powercommander (scheelt je veel geld).
ik ga der in maart of april ook nog keer heen

gr max

Heey mark, waar woon je dan precies in bemmel, heb al wel een motor tuning zaak gevonden die hem helemaal goed kan afstellen.

Mischien een keer knallen, ps ga je ook naar de motor beurs????


Hoor het wel

Grtz roy Weijers
 
Heey mark, waar woon je dan precies in bemmel, heb al wel een motor tuning zaak gevonden die hem helemaal goed kan afstellen.

Mischien een keer knallen, ps ga je ook naar de motor beurs????


Hoor het wel

Grtz roy Weijers

hoi,
ik woon op de ..... dat ligt langs de Herckenrathweg. Als je vanaf haalderen bemmel in rijd, heb je op een gegeven moment aan de rechter kant een brugetje voor voetgangers, fietsers. Dan woon ik in het huis daar op de hoek.

Ik zit nog heel erg tetwijfelen of ik naar de beurs ga, helaas kan ik alleen op zondag
Morgen heb ik een dag vrij ik ga dan ff stuk rijden. *O*

welk tuning bedrijf heb je dan op het oog?? ga maby wel mee dan
( heet max)
 
Laatst bewerkt:
Ik weet wel iemand die erg chique uitlaatjes en turbo pijpen enz maakt, alles uit rvs.
zal je wel een pm sturen met zijn email. had zijn site al in je andere topic gepost (maar daar staan weinig van zijn resente werk bij zag ik)

Gewoon even mailen, weet je meteen wat meer.

RFast
 
Ik weet wel iemand die erg chique uitlaatjes en turbo pijpen enz maakt, alles uit rvs.
zal je wel een pm sturen met zijn email. had zijn site al in je andere topic gepost (maar daar staan weinig van zijn resente werk bij zag ik)

Gewoon even mailen, weet je meteen wat meer.

RFast

Heey

Ik had die man gemaild. toen jij dat aan gaf op het forum.
Heb echter nog steeds geen mail terug gehad.
:N
Grtz roy
 
hoi,

Ik zit nog heel erg tetwijfelen of ik naar de beurs ga, helaas kan ik alleen op zondag
Morgen heb ik een dag vrij ik ga dan ff stuk rijden. *O*

welk tuning bedrijf heb je dan op het oog?? ga maby wel mee dan
( heet max)
Heel leuk je adres hier, maar nu weet iedereen waar ze een gsxr 1000 kunnen weghalen.
Persoonlijk zou ik het weghalen maar dat is aan jezelf natuurlijk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan