Tuning RSV mille

Prikkie

MF veteraan
24 okt 2001
2.637
38
Nog even een klein vervolg op " mille op de dynobank"
Ik het duitse motorblad PS staat nu een special over het tunen van een RSV mille R. Blok en vering worden aangepast. Ze gaan van 135 tot 146 pk. Kosten tussen 3000 en 6000 euro. Er staan ook tips in die al positieve gevolgen hebben voor het motorvermogen wat niet veel hoeft te kosten. Hij ligt nu in de bladenzaak. Lees ze. :9
 
Misschien intressan voor de Aprilia fans. Ik heb op mijn site een heel stuk over de Falco staan. Daar staat ook een heel stuk over het verwijderen van restricties. Misschien heb je er wat aan.

Falcozone01.jpg
 
Dit zal ook voor de niet-R gelden. Die is motorisch hetzelfde.
 
Laatst bewerkt:
he the saint, het linkie ernaar die op je site staat geeft een 404
 
Voor dat geld kun je hele mooie turbokits kopen, dan haal je er nog veel meer uit
Turbokit Hayabusa
Moet zeggen 146 pk is niet verkeerd voor een v-twin maar ik heb ergens turbokits gezien voor de Hayabusa voor zo'n $4000 die 350Bhp leverden! Dat is het dubbele van standaard.
 
Voor dat geld kun je hele mooie turbokits kopen, dan haal je er nog veel meer uit
Turbokit Hayabusa
Moet zeggen 146 pk is niet verkeerd voor een v-twin maar ik heb ergens turbokits gezien voor de Hayabusa voor zo'n $4000 die 350Bhp leverden! Dat is het dubbele van standaard.

'k denk dat ik liever met 146 dan met 350pk de straat op ga. (op de motor dan, een auto is met 146pk nog steed retetraag)
 
Terug
Bovenaan Onderaan