Tuono Bastards Deel 21

Ik heb een hulp cilinder van MPL tuningsparts en daarmee heb ik geen problemen.
Ik zet de nippel open en blijf knijpen totdat het reservoir bijna leeg is en dan de nippel dicht. Reservoir vullen en nog een keer.
Hiermee pers je aardig snel de vloeistof er door heen en komt de lucht misschien mee.

Is dat ook een met een grotere diameter?
 
na 12 jaar aprilia tuono waaronder de V4 aprc en daarna nog 2000 km op een dorsoduro 1200 gereden te hebben heb ik een KTM Superduke 1290 GT
ook een magistraal dik blok
IMG-3137.jpg
IMG-3141.jpg
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: wsx
Oef, idd snel bij zijn ga er wel vanuit dat zn inbox allang vol zit.
De km stand lijkt aan de nog lagere kant dan 20k+17k...

En heb een principe overeenkomst met de dealer van de Gen1 Tuono.

Zag je dat de motor in prijs verlaagd werd op Marktplaats toevallig?

Bedankt voor de link tho.
Staat al een tijdje te koop.
 
Als de dealer rode Tuono niks word zou dat nog een optie kunnen zijn.
Krijg er wel een grote beurt en nieuwe banden bij. Die nieuwere kan wel een goeie beurt gebruiken.
Thanks. Hou het in m'n hoofd. :)
 
Als de dealer rode Tuono niks word zou dat nog een optie kunnen zijn.
Krijg er wel een grote beurt en nieuwe banden bij. Die nieuwere kan wel een goeie beurt gebruiken.
Thanks. Hou het in m'n hoofd. :)
Over welke rode Tuono hebben we het hier eigenlijk? Mag ook via PM. En wees niet bang, zelf geen interesse (heb een Gen2 staan), maar ben wel benieuwd waar je naar kijkt.

Overigens is een Gen1 totaal geen straf. Sterker nog, ik vind 'em leuker rijden dan een Gen2. Het is allemaal wat lomper, maar dat geeft juist enorm veel karakter. En met de juiste upgrades en afstelling heb je een dijk van een fiets in handen :)
 
Over welke rode Tuono hebben we het hier eigenlijk? Mag ook via PM. En wees niet bang, zelf geen interesse (heb een Gen2 staan), maar ben wel benieuwd waar je naar kijkt.

Overigens is een Gen1 totaal geen straf. Sterker nog, ik vind 'em leuker rijden dan een Gen2. Het is allemaal wat lomper, maar dat geeft juist enorm veel karakter. En met de juiste upgrades en afstelling heb je een dijk van een fiets in handen :)

Motoroccassion.nl, dan ff zoeken op tuono en dan prijs laag naar hoog, staat ergens bovenaan. Een rode met GPR demper en rode velgen (origineel horen ze zwart te zijn).
 
Dit lijkt me inmiddels ook een koopje:
Aprilia tuono v4 1000r/2011/22800km/167 pk
€ 4.750,00
≥ Aprilia tuono v4 1000r/2011/22800km/167 pk - Motoren | Aprilia - Marktplaats.nl ?
Zeker voor iemand die zelf handig is?

Ik heb contact gehad met Startwin (waar de motor in onderhoud is geweest)

"Goedendag

Bedankt voor je mail.

Laatste keer dat we hem hebben gezien is voor een voorvork keerring


En hij is hier een keer geweest met een rammelend geluid. Toen is er ook geconstateerd dat er koper kleurig gruis in het olie zat.


Ons advies koop een nieuwer generatie Aprilia v4

Vriendelijke groeten / Kind regards,"


Tja....
 
Wow, dat klinkt wel heftig zeg - lijkt me wel informatie die relevant is voor een toekomstige koper...
(die hopelijk zelf niet koper kleurig is :-)
 
Mwah, Startwin is niet de enige die dit advies zal geven, puur gekeken naar het bouwjaar. Hetzelfde zullen ze bijvoorbeeld zeggen over een 2009 RSV4, die staan nog slechter bekend.
 
Over welke rode Tuono hebben we het hier eigenlijk? Mag ook via PM. En wees niet bang, zelf geen interesse (heb een Gen2 staan), maar ben wel benieuwd waar je naar kijkt.

Overigens is een Gen1 totaal geen straf. Sterker nog, ik vind 'em leuker rijden dan een Gen2. Het is allemaal wat lomper, maar dat geeft juist enorm veel karakter. En met de juiste upgrades en afstelling heb je een dijk van een fiets in handen :)
Morgen langs de dealer 🙂
Upgrades en instellingen ga ik waarschijnlijk nog genoeg over vragen. Is m'n 2e fiets.
https://cdn.discordapp.com/attachments/724566523863105586/751893525813002420/unknown.pngDat is ''m, heb nog geen naam voor hem/haar.
 
Morgen langs de dealer 🙂
Upgrades en instellingen ga ik waarschijnlijk nog genoeg over vragen. Is m'n 2e fiets.
https://cdn.discordapp.com/attachments/724566523863105586/751893525813002420/unknown.pngDat is ''m, heb nog geen naam voor hem/haar.

Nice ding! Is een prachtige kleur rood, echt zo'n Aprilia knal kleur.

De rode wielen kunnen prima standaard zijn. Vergeef mij even of ik het door elkaar haal, maar de reguliere Tuono's hadden of in 2004 zwarte wielen en in 2005 rode of andersom.

Zodra je 'em hebt maar even kijken wat de huidige status is van de fiets. Zaken als chip, startrelais, accu, tandwielverhouding en dergelijken zijn dingen waar makkelijk iets aan te doen valt en veel winst mee te halen valt.
 
na 12 jaar aprilia tuono waaronder de V4 aprc en daarna nog 2000 km op een doroso 1200 gereden te hebben heb ik een KTM Superduke 1290 GT
ook een magistraal dik blok Bekijk bijlage 1541148Bekijk bijlage 1541149
Wat een machtige dingen zijn dat toch! In alle eerlijkheid weet ik nog steeds niet goed of ik het mooi vind, maar volgens mij rijdt het geweldig.

Interessante Bos demper trouwens. Is dat inclusief e-keur?
 
Wat een machtige dingen zijn dat toch! In alle eerlijkheid weet ik nog steeds niet goed of ik het mooi vind, maar volgens mij rijdt het geweldig.

Interessante Bos demper trouwens. Is dat inclusief e-keur?
Rijd super. Knalt er over lekker dikke 1300 cc twin
Bos demper is legaal en euro 4
I c m klep in het uitlaat systeem

Wil volgend jaar naar Isle of man
Hier zitten koffers op af fabriek en veel bagage mogelijkheden
Standaard veel opties handvat verwarming
Elektr veren voor en achter bochten abs quick shifter. Enz
En extra optie zadel verwarming
 
Terug
Bovenaan Onderaan