Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Een dikke €1000 op een FactoryDuitsland zijn ze idd een stukje goedkoper. Weet niet hoeveel bpm er plus/minus bij komt?
Heeft een V4 1100 altijd aprc?
Een dikke €1000 op een Factory
Dat is moeilijk te zeggen. Je hebt iig wel een veel groter aanbod.Loont dat dan wel de moeite en rompslomp ?
Duitsland zijn ze idd een stukje goedkoper. Weet niet hoeveel bpm er plus/minus bij komt?
Heeft een V4 1100 altijd aprc?
Dat ligt natuurlijk helemaal aan het bouwjaar en de uitvoering (consumenten verkoopprijs).
ik heb hier gekeken en dan kom ik bij een 2016 V4 er volgens mij uit op ongeveer €550.
Paul's Fast Guzzi page
www.fastguzzi.nl
Daar komen dan nog wel de kosten van transport en rdw bi
Ik ging uit van een 2018/2019 factory meende dat het daar over ging.Duitsland zijn ze idd een stukje goedkoper. Weet niet hoeveel bpm er plus/minus bij komt?
Heeft een V4 1100 altijd aprc?
Dat ligt natuurlijk helemaal aan het bouwjaar en de uitvoering (consumenten verkoopprijs).
ik heb hier gekeken en dan kom ik bij een 2016 V4 er volgens mij uit op ongeveer €550.
Paul's Fast Guzzi page
www.fastguzzi.nl
Daar komen dan nog wel de kosten van transport en rdw bij.
Blijft een mooi ding, de gen2 in deze kleurstelling.Ik ben overigens terug van weg geweest
Paar jaar geleden mijn Gen2 Factory verkocht (met pijn in het hart).
Na 2 jaar “omzwerven” in motorland kreeg ik de kans mijn geliefde Tuono weer terug te kopen, dus dat heb ik gedaan!
Heerlijk om haar weer in de schuur te hebben staan dus gelijk maar even lekker sleutelen en alles na lopen/schoonmaken.
Dogbone/link systeem eronder weg en naaldlagers gecheckt en opnieuw in het vet gezet, Ohlins shock naar Rookes voor een service beurt!
Laat dat voorjaar maar zo snel mogelijk komen!
Dacht ik al wel, mooi hartelijk dank!!Ja, tijdens het primen van de benzinepomp. Daarna is hij weg.
Nee deze zwarte / carbon akra heeft geen e-keur tevens is de mapping aangepast om de klep (die in de standaard uitlaat zit) uit te schakelen.Beste Tuono rijders. Ik ben mij aan het oriënteren op een opvolger voor mijn Streettriple RS en een 2019 Tuono factory lijkt mij interessant. Nu zag ik dat deze soms geleverd zijn met een zwarte Akrapovic, heeft deze E-keur?
Bekijk bijlage 1684784
Gefeliciteerd met de aanschaf! Ik heb ze (net als die 2021 V4 Tuono, RS660 en RSV4) nog weinig in het wild gezien!Na een 3 daagse proefrit met een Tuono 660, heb ik er dit weekend 1 besteld. Wat een leuke speelse fiets. Nu even geduld. Reden dat ik 'm dit jaar nog laat komen, is dat ze per 01-22 €1000,- duurder worden.
Dank je! Ik heb al aardig wat motoren gehad, een Gen 2 tuono en een V4 ook. de 95pk is voor mij meer dan genoeg om me te vermaken op de weg.Gefeliciteerd met de aanschaf! Ik heb ze (net als die 2021 V4 Tuono, RS660 en RSV4) nog weinig in het wild gezien!
Wat is de reden dat ze duurder worden? BPM? Of loopt dan de 1000EU cashback “actie” die Aprilia had. (ik zeg “actie” omdat meer dan de helft van die korting gewoon uit de zak van de dealer komt als ik mijn dealer moet geloven. Dat deel van die korting valt volgend jaar ook wel te krijgen)
Dank je, jammer ziet er erg gelikt uit met die Akra. Is het nog een optie om een Akra met E-keur op deze Linkpipe te schroeven, of is het geheel dan nog niet legaal? Idee is om er ook mee in de eifel te rijden en af een toe een dag circuit mee te pakken. De standaard uitlaat vind ik echter nogalNee deze zwarte / carbon akra heeft geen e-keur tevens is de mapping aangepast om de klep (die in de standaard uitlaat zit) uit te schakelen.
Ja uiteraard kun je er een legale Akra onderzetten deze heeft ook de klep er in zitten echter , deze Akra kost op het moment €2185,- (ex montage )serieus geld dus , tevens moet dan door de dealer de originele oude mapping terug gezet worden anders word de klep niet aangestuurd die zouden ze dan in de open stand vastzetten en dan voldoe je nog niet aan de gestelde geluidsnorm wanneer ze een meting zouden verrichten.Dank je, jammer ziet er erg gelikt uit met die Akra. Is het nog een optie om een Akra met E-keur op deze Linkpipe te schroeven, of is het geheel dan nog niet legaal? Idee is om er ook mee in de eifel te rijden en af een toe een dag circuit mee te pakken. De standaard uitlaat vind ik echter nogal
Troost je, de euro 5 gekeurde akra voor de 2021 v4 tuono kost een absurde 3400€. Waar halen ze hetJa uiteraard kun je er een legale Akra onderzetten deze heeft ook de klep er in zitten echter , deze Akra kost op het moment €2185,- (ex montage )serieus geld dus , tevens moet dan door de dealer de originele oude mapping terug gezet worden anders word de klep niet aangestuurd die zouden ze dan in de open stand vastzetten en dan voldoe je nog niet aan de gestelde geluidsnorm wanneer ze een meting zouden verrichten.
zie afbeelding legale versie met e-keur. en dan heb je bijvoorbeeld ook nog SC Project de levert een legale carbon uitvoering met e-keur zie ook de afbeelding deze kost € 1580,-
Voor die prijs heb je een race akra + map + meerdere malen een WOK melding en herkeuring vandaar mijn keuze voor degene zonder e-keur hahaTroost je, de euro 5 gekeurde akra voor de 2021 v4 tuono kost een absurde 3400€. Waar halen ze het
Dat heb ik idd gezien , absurde prijs , wil ik toch Akra dan plak ik wel een sticker op mijn euro 5 standaard uitlaatTroost je, de euro 5 gekeurde akra voor de 2021 v4 tuono kost een absurde 3400€. Waar halen ze het