Neelis_V4
MF veteraan
Kan niet, mag niet, geloof het niet. Tuono V4 heerstniet mee eens heb een V4 gehad en mijn schoonzoon heeft nog een V4 hij kan mijn superduke GT net bijhouden , maar daar houd het ook mee op
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Kan niet, mag niet, geloof het niet. Tuono V4 heerstniet mee eens heb een V4 gehad en mijn schoonzoon heeft nog een V4 hij kan mijn superduke GT net bijhouden , maar daar houd het ook mee op
Hahaha........ ben bang dat Zichthuis gelijk heeft.Kan niet, mag niet, geloof het niet. Tuono V4 heerst
Nee nee nee.Hahaha........ ben bang dat Zichthuis gelijk heeft.
Ik kon m'n maatje op z'n SDR niet van me afhouden op de V4........ enkel boven de 200.Nee nee nee.
Meer cc's. Ze spelen vals.
niet mee eens heb een V4 gehad en mijn schoonzoon heeft nog een V4 hij kan mijn superduke GT net bijhouden , maar daar houd het ook mee op
Van mij krijg je gelijkhad het niet over snelheid, maar over het sturen? jij had toch een 2013 tuono en je schoonzoon ook toch, ik bedoelde een 1100.
maar dan nog, de ktm is iets sneller als het op puur vermogen gaat.
Ik denk dat het wel bekend is dat wanneer het echt hard gaat de tuono de betere motor is, en dat komt door de iets sportievere houding en het rijwielgedeelte is gewoon beter.
voor de rest ligt het bij ons stervelingen vooral aan de rijder op de motor.
ik vind de SDR vaag worden aan de voorkant wanneer het echt hard gaat(circuit), iets wat ook bevestigd word in de SD battle cup! (2021 model is dit heel goed verbeterd, wat ik gelezen heb)
De tuono blijft dan heel veel feedback geven.
Tja, is het de forse prijs waard? waarschijnlijk niet maar aan de andere kant, een nieuwe slip on of complete uitlaatset is nog veel duurder. Plus dat een nieuwe map over de gehele linie een aanvulling is. Inhoeverre dit echt voelbaar is, nog geen idee. Wat ik wel fijn vind is dat de klep in de uitlaat nu direct open gaat als ik de Tuono in z'n versnelling zet. Deze bike heeft zo'n prachtig geluid!Wat is jouw ervaring hiermee? Is het de (flinke) prijs waard?
Dat mag, iedereen zijn eigen mening toch.Van mij krijg je gelijk
En voor mijn a.s 22 tuono V4?
Ben erg benieuwd naar je bevindingen!! Ik begrijp dat jij met standaard demper en aangepaste stock (gabro) mapping rijd?Tja, is het de forse prijs waard? waarschijnlijk niet maar aan de andere kant, een nieuwe slip on of complete uitlaatset is nog veel duurder. Plus dat een nieuwe map over de gehele linie een aanvulling is. Inhoeverre dit echt voelbaar is, nog geen idee. Wat ik wel fijn vind is dat de klep in de uitlaat nu direct open gaat als ik de Tuono in z'n versnelling zet. Deze bike heeft zo'n prachtig geluid!
Ben erg benieuwd naar je bevindingen!! Ik begrijp dat jij met standaard demper en aangepaste stock (gabro) mapping rijd?
Wellicht een tip; ik las dat de Oem luchtfilter upgrade (partnr: B044225)
een goedkope en merkbare verbetering is gebleken! Ook met standaard demper.
Tja..... maar er zijn ook mensen die een motor kopen en er gewoon niet op rijden... om welke reden dan ook.Staat op MP een Tuono v4 te koop bij BmB motoren. Heeft iemand ervaring met die zaak toevallig?
Motor is van 2017 en heeft slechts 2500km gereden.
Is ingevoerd uit Duitsland en ik krijg dan wel wat kriebels bij de combi Duitsland en zo'n lage km.stand.
Om ver weg te blijven van aannames ben ik zaterdag wel van plan eens te gaan kijken.
Nou Neelis, op zoek naar verborgen schades ?Wat denk je te winnen door het plastic eraf te halen?
Nog even contact met hen gehad. Weer wat twijfels weggenomen.Tja..... maar er zijn ook mensen die een motor kopen en er gewoon niet op rijden... om welke reden dan ook.
Je kan er toch ook eens zeer kritisch naar kijken ??? effe het plastic eraf !
Ben niet zeker of Aprilia dat ook centraal registreert in een databank.Nog even contact met hen gehad. Weer wat twijfels weggenomen.
Hij is gedocumenteerd en staat in het dealersysteem.
Kun je dan ergens de geschiedenis terugvinden?