Tuono Bastards Deel 21

20220923_204526.jpg

Owow, gestotter, alarmen, TC niet beschikbaar.

Euvel gevonden:
20220927_151312.jpg

20220927_151923.jpg

Nah...

20220927_152549.jpg

Ja!
 
Eerste trackday met de Tuono was een succes, helaas niet alle sessies kunnen rijden ivm regen. 4 seconden van mijn vorige PR af in sessie 2. Ben hem wel bijna kwijt geweest over het voorwiel, die begon bij vol gas Ruskenhoek uit te schuiven, erg naar gevoel. Volgend jaar hopelijk iets warmer weer en alle sessies droog.
 
Eerste trackday met de Tuono was een succes, helaas niet alle sessies kunnen rijden ivm regen. 4 seconden van mijn vorige PR af in sessie 2. Ben hem wel bijna kwijt geweest over het voorwiel, die begon bij vol gas Ruskenhoek uit te schuiven, erg naar gevoel. Volgend jaar hopelijk iets warmer weer en alle sessies droog.
Wat voor tijd was je nieuwe PR?
 
Wat voor tijd was je nieuwe PR?
Ik reed nu in de tweede sessie 2:03 en heb die tijd ook niet meer verbeterd. Vooral omdat het weer daarna rap minder werd. Er is nog genoeg ruimte voor verbetering. Merk wel dat het allemaal stukken makkelijker gaat dan met de MT 10. Volgend jaar, wanneer ik iets minder aan mijn hoofd heb en het hopelijk een stukje warmer is, ga ik proberen om onder de 2 minuten te duiken. Aan de motor ligt het in ieder geval niet!
 
Ik reed nu in de tweede sessie 2:03 en heb die tijd ook niet meer verbeterd. Vooral omdat het weer daarna rap minder werd. Er is nog genoeg ruimte voor verbetering. Merk wel dat het allemaal stukken makkelijker gaat dan met de MT 10. Volgend jaar, wanneer ik iets minder aan mijn hoofd heb en het hopelijk een stukje warmer is, ga ik proberen om onder de 2 minuten te duiken. Aan de motor ligt het in ieder geval niet!
En met welke banden rij je op je Tuono?
 
En met welke banden rij je op je Tuono?
S22, 120/200. Ik hou van die banden.

04CEDF23-8AEC-4880-A8E2-BFCA6B4FFEB9.jpeg


Las trouwens dat je bandenwarmers gebruikt, dit heeft weinig zin op straat banden. De standaard 80 graden is veel te heet. Als je ze kunt instellen zou ik max 50 graden doen.

En de S22 is in de outlap na ruskenhoek al warm 🤟🏼
 
Laatst bewerkt:
S22, 120/200. Ik hou van die banden.

Bekijk bijlage 1808889

Las trouwens dat je bandenwarmers gebruikt, dit heeft weinig zin op straat banden. De standaard 80 graden is veel te heet. Als je ze kunt instellen zou ik max 50 graden doen.

En de S22 is in de outlap na ruskenhoek al warm 🤟🏼
Top, ik rij ook op die s22.

Ik moet zeggen dat ik ze voornamelijk gebruik om ze de gehele dag warm te houden. Zodat ze niet zo blauw uitslaan na elke sessie.

As we speak sta ik op Assen. Maar het is te mistig dus er wordt niet gereden. Gedoe….
 
Toch al een tijdje had ik last van een lichte trilling bij het remmen. Na een paar punten uitgesloten te hebben zat het toch echt in mijn remschijven. Afgelopen rit werd dit erger en was voor mij de druppel. Nieuwe remschijven besteld (na goed zoeken kwam ik via amazon.de de trw remschijven voor €250 tegen voor een set). Zojuist de schijven vervangen, klauwen goed schoongemaakt en de blokken en vloeistof vernieuwd. Toch fijn als je de Tuono weer ziet opknappen 😁
 

Bijlagen

  • 20220930_184640.jpg
    20220930_184640.jpg
    119,7 KB · Weergaven: 39
Terug
Bovenaan Onderaan