Tuono Bastards Deel 21

Ja. Hangt er een beetje onbeholpen bij.
De kleurstelling van je motor is wel bijzonder trouwens. Hij heeft een bronskleurig frame, dus is z'n leven begonnen als grijs of rood.

Zag ik ook idd.
Zelfde met het gaas, bij frame is het goudkleurig, zitje is het echter zilver.
Bike ziet er verder wel retestrak uit, zeker met de carbon delen er op.

Gisteren best stukje gereden, rijdt als een malle, is wel even wennen aan de aan uit reactie van de injectie, zeker op rotondes was het even nadenken.
 
Zag ik ook idd.
Zelfde met het gaas, bij frame is het goudkleurig, zitje is het echter zilver.
Bike ziet er verder wel retestrak uit, zeker met de carbon delen er op.

Gisteren best stukje gereden, rijdt als een malle, is wel even wennen aan de aan uit reactie van de injectie, zeker op rotondes was het even nadenken.
Die aan uit reactie is voor een groot deel eruit te halen. Voortandwiel een tandje kleiner (16) helpt al, en achter een erbij (43) is helemaal leuk. Verder is een afstelbeurtje bij Bas van Roké een aanrader. Het (kapotte) klepje van de slipperclutch maakt ook dat ie stationair/onderin iets rommeliger kan gaan lopen. Vervangen door een one way diesel klepje van metaal. En je kunt voor de aardigheid eens de broodtrommel van de ECU open maken en kijken wat voor eprom erin zit. En ja, een tuono rijdt als een malle. Ik mis 'm soms wel '(
 
@demifort Het lijkt erop dat je tank en seat unit van een 2003 RSV mille af komen. De bovenste wit/rode sticker is van t zitje afgehaald (want geen blanke lak), de onderste sticker (V60º bicilindrico, of zoiets) is blijven zitten ;)
 
Na mijn ritje naar Zeeland gisteren nog even snel een pizza gehaald, ik woon hemelsbreed 400 meter van de supermarkt hier in het dorp.
Mijn vriendin liep net met de hond naar buiten en hoorde mij starten 😆😆😆.

D
 
@demifort Het lijkt erop dat je tank en seat unit van een 2003 RSV mille af komen. De bovenste wit/rode sticker is van t zitje afgehaald (want geen blanke lak), de onderste sticker (V60º bicilindrico, of zoiets) is blijven zitten ;)

Dat past 1 op 1?

Vergeef me als ik domme dingen zeg,was vroegah echt meer van de Japanners en niet zo van de Italianen.😑
 
Je begrijpt me verkeerd. Ik geef geen punt aan mivv, ik vind ze over the top, en een tuono loopt mooier op een langere demper. Akra all the way. Maar als je leovince niet hard genoeg vindt gaat akra je ook niet bevallen, vandaar de comment ;)
Ik ben opzoek naar over the top dus vandaar 1 punt voor mivv in mijn ogen. ;)

Overigens vind ik de iets kortere oval demper van mivv juist erg gaaf staan.
 
Dat past 1 op 1?

Vergeef me als ik domme dingen zeg,was vroegah echt meer van de Japanners en niet zo van de Italianen.😑
Jup, dat past allemaal. 2003 mille heeft dezelfde tank en kontje. De Tuono is ook 'gewoon' een uitgeklede mille. Vraag maar raak hoor :)
Voor wat betreft dat starten; zorg er alsteblieft voor dat er fatsoenlijke accu in zit. De standaard voorgeschreven ytx12-bs is onderbemeten, de ytx14-bs is een betere keus. Slecht starten is funest voor deze blokken, gaat je startkoppeling naar de filistijnen.
 
Zo stond de brommert er gisteren bij, mooi plaatje al zeg ik het zelf.

IMG_20200106_215016.jpg


En mijn zoon heeft ook benzine door zijn aderen stromen, heeft een 1978 KTM als restauratie object en rijdt naar school en stage op een 1971 Honda C50.
Gaat binnenkort op voor zijn A.

IMG_20200106_160504.jpg
 
Jup, dat past allemaal. 2003 mille heeft dezelfde tank en kontje. De Tuono is ook 'gewoon' een uitgeklede mille. Vraag maar raak hoor :)
Voor wat betreft dat starten; zorg er alsteblieft voor dat er fatsoenlijke accu in zit. De standaard voorgeschreven ytx12-bs is onderbemeten, de ytx14-bs is een betere keus. Slecht starten is funest voor deze blokken, gaat je startkoppeling naar de filistijnen.

Zit nu e n hagelnieuwe 12-bs in 😑
 
Hahahah, gemiste kans maar niet eind vd wereld. Hou het in de gaten en leg de T braaf aan de lader, de laadspanning is crap. En t palletje voor stationairverhoger doet ook dienst als cruise control, zomaar een tip :]

Da's een goeie idd!

Overigens moet ik nog even terug naar MotoPort.
Toerenteller doet vreemd, blijft staan op 4k toeren..
Heb al eens gelezen dat dit wel vaker voorkomt.
 
Zo stond de brommert er gisteren bij, mooi plaatje al zeg ik het zelf.

Bekijk bijlage 1455905

En mijn zoon heeft ook benzine door zijn aderen stromen, heeft een 1978 KTM als restauratie object en rijdt naar school en stage op een 1971 Honda C50.
Gaat binnenkort op voor zijn A.

Bekijk bijlage 1455906
Gaaf hoor, die dubbele pijpen staan m goed! Olie peilen met warm blok btw. Gewoon flink stuk rijden en dan bij n stoplicht met draaiende motor ff kijken naar de peilbuis, dan zie je de olie wel omhoog komen. Als er met koud blok niets of bijna niets in de buis zit; geen paniek. Ook dat is anders dan bij een jap (TDM/TRX uitgezonderd). Als er met koud blok olie bij max. staat zit er teveel in.
 
Gaaf hoor, die dubbele pijpen staan m goed! Olie peilen met warm blok btw. Gewoon flink stuk rijden en dan bij n stoplicht met draaiende motor ff kijken naar de peilbuis, dan zie je de olie wel omhoog komen. Als er met koud blok niets of bijna niets in de buis zit; geen paniek. Ook dat is anders dan bij een jap (TDM/TRX uitgezonderd). Als er met koud blok olie bij max. staat zit er teveel in.

En koelvloeistof? Zit rechts natuurlijk wel een min max venstertje maar dat is door de jaren heen wat minder zichtbaar geworden.
 
En koelvloeistof? Zit rechts natuurlijk wel een min max venstertje maar dat is door de jaren heen wat minder zichtbaar geworden.
Gewoon tussen min en full met koud blok. Ff zaklampie erbij en de motor wat heen en weer waggelen, goed zichtbaar is anders idd. Gewoon op de zijstandaard btw, ook met vullen.
 
Een Cagiva Navigator...en ik heb een verwaarloosde schade zx6r uit '99 staan. Daar ga ik een recht stuurtje op prakken en gebruiken voor circuit/stunten/aankloten.
Tl1000 blok toch? Ook gaaf.

Zx6r is een mooi projectje.
 
Terug
Bovenaan Onderaan