Tuono Bastards Deel 21

vandaag effe weer lekker gereden
86969878_2810134949099818_6788895727788490752_n.jpg
 
Hallo luitjes,

Donderdag mag ik mijn Tuono v4 uit 2013 ophalen en er zit al een rsv kontje op. Wat mij echt wel mooi lijkt als de lange belly ook gemonteerd kan worden.

Heeft er hier iemand ervaring mee?
Hoi, ik heb een bellypan van een RF er onder zitten
 
Ohja, de oude zijn daarmee te koop;
20200215_155222.jpg


Motomaster Flame schijven. Complete set met de remblokken erbij (die zijn nog als nieuw, maar bij andere schijven begin ik altijd met nieuwe blokken).
199 euri voor het geheel - nieuw kostten de schijven 220 euro per stuk...
 
Ohja, de oude zijn daarmee te koop;
Bekijk bijlage 1466585

Motomaster Flame schijven. Complete set met de remblokken erbij (die zijn nog als nieuw, maar bij andere schijven begin ik altijd met nieuwe blokken).
199 euri voor het geheel - nieuw kostten de schijven 220 euro per stuk...
Even een klein vraagje, deze passen ook op met de axiale remmen? En hoe dik zijn ze nog? Ik heb wel interesse.
 
Ohja, de oude zijn daarmee te koop;
Bekijk bijlage 1466585

Motomaster Flame schijven. Complete set met de remblokken erbij (die zijn nog als nieuw, maar bij andere schijven begin ik altijd met nieuwe blokken).
199 euri voor het geheel - nieuw kostten de schijven 220 euro per stuk...

Hier is ook interesse in de schijven.
Zou ze graag willen overnemen van je.
 
jeetje, wat een interesse :-) ze zijn verkocht aan Maximus Braapus als eerste reageerder.
Benieuwd naar de foto's waar de dan op komen 8-)
 
Ik zat eens ff de OP te bekijken maar alle foto's zijn weg?
zie zo'n schitterende tinypic boze emoticon, 'tig keer onder elkaar staan.
 
Ik krijg deze reactie van Ruud:

Hallo midlifecrises,

De melding spreekt voor zich. De bestanden stonden op Tinypic serversmaar daar zijn ze (blijkbaar) verwijderd.
Je kan het beste de topicstarter vragen de foto's op de MF-servers te zetten, dan kan dit niet gebeuren.

Groet,

duderuud
MF crew

Voor diegene die een foto van zijn fiets in de OP wil hebben contact opnemen met de topicstarter.
 
Heren, vraagje, heeft iemand toevallig een duo zadeltje voor een 1ste gen Tuono?
Of een adres waar ik deze zou kunnen verkrijgen?

Gr Peter
 
Heren, vraagje, heeft iemand toevallig een duo zadeltje voor een 1ste gen Tuono?
Of een adres waar ik deze zou kunnen verkrijgen?

Gr Peter
Sterkte, die zijn schaars. Je bedoeld een zitzadel hé, en niet de afdekkap. Ook die zijn schaars overigens. Als ik eentje tegen kom pb ik je wel. Die van een eerder type mille past niet mooi trouwens, je moet echt het type 2003-2005 tuono hebben, of het 2003 mille zadel, alleen die is plat ipv met een 'bult'.
 
Sterkte, die zijn schaars. Je bedoeld een zitzadel hé, en niet de afdekkap. Ook die zijn schaars overigens. Als ik eentje tegen kom pb ik je wel. Die van een eerder type mille past niet mooi trouwens, je moet echt het type 2003-2005 tuono hebben, of het 2003 mille zadel, alleen die is plat ipv met een 'bult'.

Hoe zeldzaam zijn die afdek kappen dan ? Ik rij zelden met iemand achterop dus een kapje erop of erover zou ik mooier vinden
 
Ik vraag me wel af, zijn de uitlaat bevestigingen stevig genoeg om een opstappende passagier te houden?
Nu is mijn vriendin niet zo zwaar, je mag een dame niet naar haar gewicht vragen, maar ik denk max. 60kg.

IMG_20200221_173342.jpg
 
Hoe zeldzaam zijn die afdek kappen dan ? Ik rij zelden met iemand achterop dus een kapje erop of erover zou ik mooier vinden
Zeldzaam genoeg dat ze weinig aangeboden worden, en/of de hoofdprijs moeten kosten. Opnieuw, als ik eentje tegen kom laat ik t weten. Goed op letten dat als je eentje koopt het binnenwerk erbij zit, de kap bestaat uit twee delen namelijk. Dat switch 'carbon' kapje op marktplaats bijvoorbeeld is alleen de kap, zonder frame. Mag je die nog ff los regelen...
 
Terug
Bovenaan Onderaan