Tuono Bastards Deel 21

Vd week mijn Tuono opgehaald bij Jarno v De Zwart motoren... nieuw achterband erop (S22 v Bridgestone) k&n filter, update met PADS tool + kl beurt, benieuwd of ik iets merk vd update .. zou wat zuiniger kunnen zijn nu? Betaal in elk geval wat minder aan de pomp met huidige prijzen 😱

Nice dan stond ie laatst naast die van mij (Witte Tuono) zelf ook nieuw bandje m7rr
 
was ook meer als grap bedoeld ;), vaak zit er veel meer schade onderhuids als je van te voren kan zien....
 
was ook meer als grap bedoeld ;), vaak zit er veel meer schade onderhuids als je van te voren kan zien....
Yep, helaas wel. En das kut als je zo'n ding vol enthousiasme koopt.
En wat delftenaar ook zegt, je moet hem ook nog importeren.

Heb 2 x getwijfeld over de aanschaf van een 1ste en later een 2de gen tuono maar ben blij dat ik het niet gedaan heb. Moet je echt op de hoogte zijn qua kennis en prijzen van onderdelen.
 
Yep, helaas wel. En das kut als je zo'n ding vol enthousiasme koopt.
En wat delftenaar ook zegt, je moet hem ook nog importeren.

Heb 2 x getwijfeld over de aanschaf van een 1ste en later een 2de gen tuono maar ben blij dat ik het niet gedaan heb. Moet je echt op de hoogte zijn qua kennis en prijzen van onderdelen.

Enige waar hij interessant voor zou zijn is als track bike. Maar dan zit hij nog te hoog in de aankoopkosten.
 
Yep, helaas wel. En das kut als je zo'n ding vol enthousiasme koopt.
En wat delftenaar ook zegt, je moet hem ook nog importeren.

Heb 2 x getwijfeld over de aanschaf van een 1ste en later een 2de gen tuono maar ben blij dat ik het niet gedaan heb. Moet je echt op de hoogte zijn qua kennis en prijzen van onderdelen.

wat betreft de prijzen heb ik altijd het idee bij de juwelier te zijn.
 
  • Haha
Waarderingen: wsx
Mooi staan laten, volgens betrouwbare info is deze het opknappen niet waard, zeker niet voor deze vraagprijs.
B| :/ :N
Nee zeg dat. Voor de helft is het misschien nog leuk om het blok eronder vandaan te halen en hopen dat de vork + delen nog goed zijn. Voor de rest heeft vrijwel elk deel dat zichtbaar is wel enige vorm van schade
 
Vanmorgen begonnen met de upgrade naar 25mm2 kabel. Originele blijken 10mm2 te zijn.
Aansluiting bij de accu was even een uitdaging maar ben blij hoe het is gelukt.

20200322_111220.jpg

10mm2 stekker van originele kabel

20200322_111044.jpg

20200322_124405.jpg

20200322_124410.jpg

20200322_124415.jpg


Nu nog de laatste kabel richting startmotor.
 
Het eerste ritje van 2020 zit er weer op. Reed weer subliem. Het was fris maar goed te doen. Wie heeft er ook van dit motorweekend genoten, ondanks deze gekke situatie
E15E0D0A-EE90-4015-AE1F-2C773E90C9B3.jpeg


-Fiets is trouwens te koop. voor vragen pb.
 
Van het weekend de T weer eens onderhanden genomen. Luchtfilter, olie, vloeistoffen en bougies maar het grootste verschil komt door de Yss achterschokdemper en de K-tech voorvering. Wat stuurt hij nu weer strak zeg. Als een blok op de weg. Echt een aanrader om met name de achterdemper na al die jaren eens aan te pakken.
 
Vd week mijn Tuono opgehaald bij Jarno v De Zwart motoren... nieuw achterband erop (S22 v Bridgestone) k&n filter, update met PADS tool + kl beurt, benieuwd of ik iets merk vd update .. zou wat zuiniger kunnen zijn nu? Betaal in elk geval wat minder aan de pomp met huidige prijzen 😱
Heb je de race map er in laten zetten?
 
  • Leuk
Waarderingen: wsx
Mhhh, vandaag lekker zonnetje dus motor gewassen, met tuinslang en emmer en spons.

Nu wil de motor niet starten 😑.
Morgen nog eens proberen, hangt nu aan de lader.
 
Heb je de race map er in laten zetten?

nee, Jarno had alleen een update gedaan, heb overigens een Akra slip on.. maar geen officiële ‘aprilia Racing Akra’ .. was misschien wel een goeie geweest?? 😑
Volgende keer/beurt zal ik Jarno eens vragen of dit een goeie is...

bedankt voor de tip 👍
 
Mhhh, vandaag lekker zonnetje dus motor gewassen, met tuinslang en emmer en spons.

Nu wil de motor niet starten 😑.
Morgen nog eens proberen, hangt nu aan de lader.
Niet starten is een ruim begrip...

Is hij geheel dood of gaat de startmotor niet rond of slaat hij niet aan etc.?
 
nee, Jarno had alleen een update gedaan, heb overigens een Akra slip on.. maar geen officiële ‘aprilia Racing Akra’ .. was misschien wel een goeie geweest?? 😑
Volgende keer/beurt zal ik Jarno eens vragen of dit een goeie is...

bedankt voor de tip 👍


Gaat niet lukken een Akra map laden zonder de bijbehorende code. Niet via de officiële weg iig. B|
 
Terug
Bovenaan Onderaan