Tuono Bastards Deel 21

Mooie fiets hoor! Vind deze kleurstelling ook het mooiste van de huidige V4 modellen.
Netjes bij het andere speelgoed geparkeerd ook ;)
Veel veilige km's toegewenst

Eens, die kleurstelling is ontzettend goed. Ingetogen, maar goede combinatie van kleuren in de juiste verhouding :)
 
Zo eindelijk weer een V4 in mijn bezit.
Lekker helemaal standaard, dus moet er weer een hoop veranderd worden.
vering aanpassen
andere uitlaat, welke weet ik nog niet!
race map.
ohlins stuurdemper.
Brembo radiale rempomp.
RSV4 kont en onderkuip.
korte kentekenplaathouder.
Bekijk bijlage 1479881


Waarom geen Factory gekocht denk jullie, nou ik vind de factory van 15/16 niet veel meerwaarde hebben met alleen de ohlins vering.
pas vanaf 2017 factory’s is de Ohlins vering echt beter en een meerwaarde maar goed deze is ver buiten budget.
en een factory is echt een heel stuk duurder.
mooi !! die heb je snel in huis
 
Zo eindelijk weer een V4 in mijn bezit.
Lekker helemaal standaard, dus moet er weer een hoop veranderd worden.
vering aanpassen
andere uitlaat, welke weet ik nog niet!
race map.
ohlins stuurdemper.
Brembo radiale rempomp.
RSV4 kont en onderkuip.
korte kentekenplaathouder.
Bekijk bijlage 1479881


Waarom geen Factory gekocht denk jullie, nou ik vind de factory van 15/16 niet veel meerwaarde hebben met alleen de ohlins vering.
pas vanaf 2017 factory’s is de Ohlins vering echt beter en een meerwaarde maar goed deze is ver buiten budget.
en een factory is echt een heel stuk duurder.

nice! Heb dezelfde kleurstelling..en ook helemaal standaard gekocht .. wou ook per se deze kleurste

Benieuwd hoe je mods straks gaan bevallen...
Als je nog led lampen wil, die van besteld via ‘Tapatu-led’..

andere dingen die uitgevoerd zijn:
- alle overbodige info stickers eraf gehaald
- tom tom houder / stroompunt (via waypoint) geïnstalleerd op kroonplaat
- rode velgstriping
- barracuda knippers voor en achter
- barracuda verkorte kentekenplaat
- crashpads
- Carbon heel plates
- Carbon hugger
- tank ring voor tanktas
- bar end mirrors
- aangepaste rem- en koppelingshendel v-trec
- Akrapovic ‘shorty’ bij Pajic laten monteren & dynorun (aanpassen mapping bleek niet nodig)
- bagagerekje gekocht voor motor vakanties (gaat helaas niet door zoals zoveel andere dingen 😢 )

maar ben benieuwd naar jouw ervaringen met de mods die je wil gaan doen ...

veel succes ermee en veilige km toegewenst!
 

Bijlagen

  • CEF7BC01-1DFE-4938-8EA5-BEC29408A50A.png
    CEF7BC01-1DFE-4938-8EA5-BEC29408A50A.png
    465,7 KB · Weergaven: 17
Laatst bewerkt:
heel vet waar heb je hem gevonden ?
CPH motoren

Netjes, en staat luxer geparkeerd dan menig andere motor. :+
Altijd al een keer willen doen en nu we toch binnen moeten blijven heb wat spullen onderweg zijn om te monteren heb ik hem maar bij het andere speelgoed gezet.

Heel vet! Van welk jaar is deze?
deze is van 2016, maar het is model jaar 2015/2016

Mooie fiets hoor! Vind deze kleurstelling ook het mooiste van de huidige V4 modellen.
Netjes bij het andere speelgoed geparkeerd ook ;)
Veel veilige km's toegewenst
Thanks

Eens, die kleurstelling is ontzettend goed. Ingetogen, maar goede combinatie van kleuren in de juiste verhouding :)
ja ik vind deze kleurstelling ook heel erg mooi. Ook wat rustiger.
mooi !! die heb je snel in huis
jep meteen meegenomen.

nice! Heb dezelfde kleurstelling..en ook helemaal standaard gekocht .. wou ook per se deze kleurste

Benieuwd hoe je mods straks gaan bevallen...
Als je nog led lampen wil, die van besteld via ‘Tapatu-led’..

andere dingen die uitgevoerd zijn:
- alle overbodige info stickers eraf gehaald
- tom tom houder / stroompunt (via waypoint) geïnstalleerd op kroonplaat
- rode velgstriping
- barracuda knippers voor en achter
- barracuda verkorte kentekenplaat
- crashpads
- Carbon heel plates
- Carbon hugger
- tank ring voor tanktas
- bar end mirrors
- aangepaste rem- en koppelingshendel
- Akrapovic ‘shorty’ bij Pajic laten monteren & dynorun (aanpassen mapping bleek niet nodig)
- bagagerekje gekocht voor motor vakanties (gaat helaas niet door zoals zoveel andere dingen :(

maar ben benieuwd naar jouw ervaringen met de mods die je wil gaan doen ...

veel succes ermee en veilige km toegewenst!

Heb je fotos van je korte kentekenplaat?
bar end mirrors ga ik ook er op zetten

de mods met de vering die ik ga doen zijn puur om het sturen beter te maken en meer rust te krijgen in de motor.
radiale pomp is meer voor beter gevoel te krijgen, want remmen doet die al hard genoeg, alleen wel een beetje ongecontroleerd, weinig gevoel in de remhendel.
met de race map en uitlaat schijnt die beter te gaan lopen en ook zuiniger, alleen blijkt die wel bovenin wat rijk te staan!
uitlaat is natuurlijk ook voor de geluid en looks.
en de rest zijn vooral cosmetische mods, om hem mooier te maken

en voor de toekomst set lichte RSV4 factory wielen om het af te maken
 
Voor m'n Tuono V2 spullen besteld om de accu/startkabels te vervangen en over te stappen naar 25mm2 kabel. Had nog even gebeld voor de buitendiameter van de 16mm2 en 25mm2 kabel en die zijn 9mm of 10mm, vandaar dat ik gegaan ben voor 25mm2. Zal hier en daar wel even frommelen worden, vooral die kabel richting de startmotor.
Wel zin in dit mini projectje :)

Kost ongeveer 50 tientjes, heb de webshop alvast gevraagd om 3 perskabelschoenen alvast aan te knijpen, de rest doe ik 'aan boord'.
Voor dat geld zit de verzendkosten erbij en wat extra materiaal aan kleine kabelschoenen, tape en zekeringen.

Waar heb je dit setje kabels vandaan? Ik zou deze mod ook graad uitvoeren, maar twijfel om de kabels van Aprilia Performance aan te schaffen.

Iemand die ook nog weet of een 2008 Tuono al een 150 ampère solenoid heeft?

Note: Zojuist ook radiator guards besteld.

Iedereen is lekker bezig in deze gekke tijden, keep the Tuono's alive! *O*
 
Goedenavond,

Ik ga binnenkort kijken naar een Aprilia tuono factory uit 2017 ( 5000km op de klok)

Heeft er iemand nog tips waar ik op moet letten zoals welk onderhoudt er door de jaren heen is gebeurt?

Mvg
 
Goedenavond,

Ik ga binnenkort kijken naar een Aprilia tuono factory uit 2017 ( 5000km op de klok)

Heeft er iemand nog tips waar ik op moet letten zoals welk onderhoudt er door de jaren heen is gebeurt?

Mvg

Welkom alvast ;)

Met die km stand kan er niet veel mis zijn lijkt me,
ik zou wel even navragen hoeveel eigenaren hij heeft gehad (zou er maar 1 zijn lijkt me..)

En als ie verder wel zijn beurten heeft gehad (facturen/stempels boekje) & toebehoren zou ik wel even een testritje maken..

succes 👍
 
CPH motoren


Altijd al een keer willen doen en nu we toch binnen moeten blijven heb wat spullen onderweg zijn om te monteren heb ik hem maar bij het andere speelgoed gezet.


deze is van 2016, maar het is model jaar 2015/2016


Thanks


ja ik vind deze kleurstelling ook heel erg mooi. Ook wat rustiger.

jep meteen meegenomen.



Heb je fotos van je korte kentekenplaat?
bar end mirrors ga ik ook er op zetten

de mods met de vering die ik ga doen zijn puur om het sturen beter te maken en meer rust te krijgen in de motor.
radiale pomp is meer voor beter gevoel te krijgen, want remmen doet die al hard genoeg, alleen wel een beetje ongecontroleerd, weinig gevoel in de remhendel.
met de race map en uitlaat schijnt die beter te gaan lopen en ook zuiniger, alleen blijkt die wel bovenin wat rijk te staan!
uitlaat is natuurlijk ook voor de geluid en looks.
en de rest zijn vooral cosmetische mods, om hem mooier te maken

en voor de toekomst set lichte RSV4 factory wielen om het af te maken

paar foto’s vd korte kentekenplaat. Deze zat er bij mij al op toen ik hem kocht. Enige waar ik achteraf zelf over twijfel is dat de plaat/houder wat mij betreft misschien iets mooier had gestaan als hij wat dichter op de achterkant zat Ipv zoals nu iets verder naar onder..

maar wel super tevreden over de led’s / kwaliteit v Barricuda
 

Bijlagen

  • 776D82CD-6A6E-4C5A-8528-E0BAA7547EB9.png
    776D82CD-6A6E-4C5A-8528-E0BAA7547EB9.png
    641 KB · Weergaven: 14
  • EBA78FE8-7BEA-4D86-B90E-5AFDB4B5FBE9.png
    EBA78FE8-7BEA-4D86-B90E-5AFDB4B5FBE9.png
    579,6 KB · Weergaven: 13
  • 0DABE8A2-EECD-4DB7-898B-CA781FB82A3F.png
    0DABE8A2-EECD-4DB7-898B-CA781FB82A3F.png
    734,1 KB · Weergaven: 13
  • 985C30F4-4481-471B-A5CE-59381C98BEDC.png
    985C30F4-4481-471B-A5CE-59381C98BEDC.png
    748,9 KB · Weergaven: 14
Welkom alvast ;)

Met die km stand kan er niet veel mis zijn lijkt me,
ik zou wel even navragen hoeveel eigenaren hij heeft gehad (zou er maar 1 zijn lijkt me..)

En als ie verder wel zijn beurten heeft gehad (facturen/stempels boekje) & toebehoren zou ik wel even een testritje maken..

succes 👍
Bedankt voor de snelle reactie en het welkomstwoord. Welke beurten moeten hij gehad hebben behalve olie en oliefilter?
 
Waar heb je dit setje kabels vandaan? Ik zou deze mod ook graad uitvoeren, maar twijfel om de kabels van Aprilia Performance aan te schaffen.

Iemand die ook nog weet of een 2008 Tuono al een 150 ampère solenoid heeft?

Note: Zojuist ook radiator guards besteld.

Iedereen is lekker bezig in deze gekke tijden, keep the Tuono's alive! *O*

Je vraag over de solenoid kan ik niet beantwoorden, maar ik kan je wel deze tip mee geven:

https://nl.aliexpress.com/item/3299...earchweb0_0,searchweb201602_,searchweb201603_
Plug and play en ik rijd er probleemloos mee rond. ICM de dikkere kabels start de motor als een malle.
Upgrade naar een 230CCA (Yuasa YTZ14S) accu zie ik niet meer nodig voor mezelf.
 
Goedenavond,

Ik ga binnenkort kijken naar een Aprilia tuono factory uit 2017 ( 5000km op de klok)

Heeft er iemand nog tips waar ik op moet letten zoals welk onderhoudt er door de jaren heen is gebeurt?

Mvg
Zijn 1000km beurt en als die jaarlijks nieuwe olie heeft gekregen is dat helemaal mooi. Maar hoeft natuurlijk niet en verder is die heel jong nog.
hij hoeft pas officieel bij de 10dkm zijn kleine beurt pas te krijgen en bij de 20dkm zijn grote beurt.
waar ga je kijken?
 
1351807_1.jpg


Zal deze zijn.

Te vet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Als in: als ik geen budget limiet zou hebben, dan had deze hier in de schuur gestaan :) Droomfiets.
 
Die kun je blind kopen, is de motor van zijn vrouw, dus perfect onderhouden.
Ik wilde deze kopen alleen buiten mijn budget. Zijn vrouw heeft een 2020 tuono gekocht.
super goede zaak en de eigenaar is een aardige kerel, kom daar best vaak.
succes
 
Bedankt voor de reactie, klopt het dat als ik een andere uitlaat er op wil hebben dat ik dan een andere mapping moet installeren ?
Kan iemand anders misschien iets meer over zeggen heb zelf een Gen 2. Of even met Pedro overleggen van verhoeven.
 
Terug
Bovenaan Onderaan