Tuono Bastards Deel 21

En mijn oude Gen1
full
 
Hallo allemaal. Na jaren van afwezigheid, mbt posten, toch maar weer eens reageren😉.

Ooit besloten niet meer te posten maar door veel te lezen over de tuono, nu toch maar weer een reactie.
Ooit in een ver verleden het allereerste zx-6r topic gestart, waarna ik al snel een gen1 tuono aanschafte. Met de oer heb ik 7 fantastische motorjaren gehad. Ontzettend genoten van die dikke tweecilinder. Sinds vorig jaar de gelukkige eigenaar van een v4. Wederom een fantastische motor die ik nog veel te veel rijd als een tweecilinder. De gewenning duurt even zullen we maar zeggen😉.

Net als bij mijn oer, houd ik ervan om ook mij v4 te voorzien van een hoop ‘persoonlijke’ elementen: o.a. veel Carbon (wel in verhouding) andere velgen, kuipruit, remhendels, led knipperlichten, leo Vince demper (echt de mooiste op een v4😉) navi, stickers, rsv4 kont, (met carbon afdekkapje😉) etc etc etc..

Langs deze weg min introductie. Mijn intentie het is om nu weer wat actiever te gaan posten 👍🏻.

Groeten!


[afbeelding]

Hele mooie motor maar de mooiste ( gen 2 ) mis ik uit de verzameling ! :+
 
Hallo allemaal. Na jaren van afwezigheid, mbt posten, toch maar weer eens reageren😉.

Ooit besloten niet meer te posten maar door veel te lezen over de tuono, nu toch maar weer een reactie.
Ooit in een ver verleden het allereerste zx-6r topic gestart, waarna ik al snel een gen1 tuono aanschafte. Met de oer heb ik 7 fantastische motorjaren gehad. Ontzettend genoten van die dikke tweecilinder. Sinds vorig jaar de gelukkige eigenaar van een v4. Wederom een fantastische motor die ik nog veel te veel rijd als een tweecilinder. De gewenning duurt even zullen we maar zeggen😉.

Net als bij mijn oer, houd ik ervan om ook mij v4 te voorzien van een hoop ‘persoonlijke’ elementen: o.a. veel Carbon (wel in verhouding) andere velgen, kuipruit, remhendels, led knipperlichten, leo Vince demper (echt de mooiste op een v4😉) navi, stickers, rsv4 kont, (met carbon afdekkapje😉) etc etc etc..

Langs deze weg min introductie. Mijn intentie het is om nu weer wat actiever te gaan posten 👍🏻.

Groeten!


[afbeelding]


Erg mooie motors :t
De V4 is wel heel erg gaaf gemaakt in die kleurstelling! Dat zijn niet de lichtere wielen of wel die je er in hebt gezet, Want ze zijn gespoten?
 
Hallo allemaal. Na jaren van afwezigheid, mbt posten, toch maar weer eens reageren😉.

Ooit besloten niet meer te posten maar door veel te lezen over de tuono, nu toch maar weer een reactie.
Ooit in een ver verleden het allereerste zx-6r topic gestart, waarna ik al snel een gen1 tuono aanschafte. Met de oer heb ik 7 fantastische motorjaren gehad. Ontzettend genoten van die dikke tweecilinder. Sinds vorig jaar de gelukkige eigenaar van een v4. Wederom een fantastische motor die ik nog veel te veel rijd als een tweecilinder. De gewenning duurt even zullen we maar zeggen😉.

Net als bij mijn oer, houd ik ervan om ook mij v4 te voorzien van een hoop ‘persoonlijke’ elementen: o.a. veel Carbon (wel in verhouding) andere velgen, kuipruit, remhendels, led knipperlichten, leo Vince demper (echt de mooiste op een v4😉) navi, stickers, rsv4 kont, (met carbon afdekkapje😉) etc etc etc..

[afbeelding]

Mooie fiets hoor Frosty!
Welk werk kuipruitje heb je gemonteerd? Ben zelf ook nog zoekende naar een geschikt en mooi kuipruitje voor mijn v4 namelijk.
 
Laatst bewerkt:
Erg mooie motors :t
De V4 is wel heel erg gaaf gemaakt in die kleurstelling! Dat zijn niet de lichtere wielen of wel die je er in hebt gezet, Want ze zijn gespoten?


Thanks!
Mbt de velgen ik heb ze niet gespoten. De zwarte originele liggen bij mij in de schuur.
 
Iemand toevallig nog een nette achterbrug liggen voor een Gen 1 in het zilver?

Mijne is namelijk gescheurd B|
 
Dank!
Ik heb een MRA SportScreen. Bevalt prima👍

Heeft het MRA SportScreen ook zo'n bolling ter hoogte van de toerenteller net zoals bij het originele screen? Bij mijn vorige motor (Kawasaki Z750) had ik namelijk ook een screen van MRA die knelde aan de bovenzijde van de toerenteller. Hierdoor is het screen na verloop van tijd gescheurd.
 
Toch eentje op de kop getikt voor 50 euro zojuist.

Zit wel een deukje thv de uitlaat door een schuiver.
Maarja nu heb ik een goed excuus om carbon swingarm protectors te kopen O-)
 
Toch eentje op de kop getikt voor 50 euro zojuist.

Zit wel een deukje thv de uitlaat door een schuiver.
Maarja nu heb ik een goed excuus om carbon swingarm protectors te kopen O-)


Dan gelijk je linklagers en van je dogbone aanpakken.
 
Ja, dat zijn ze. Let wel de eerste keer had ik niet de alle juiste lagers. Ik weet niet of ik dat daarin had aangepast of dat het verder in het topic ten sprake komt.

Linkje kan je rechts klikken, copy link adress op het bovenste gedeelte van de tekst met "geplaatst op"

Maximus Braaapus in "Alles over de Aprilia RSV Mille - Deel 1..."

De lagers zijn de HK1812V zoals mona-toetje schreef. Dus zonder kooi.
 
Laatst bewerkt:
Hi mannen,

helaas heb ik mijn Tuono 1100 V4 Factory verkocht omdat ik er weinig tijd voor had om te rijden met de geboorte van ons dochtertje.

Nu heb ik nog aantal spullen te koop voor de Tuono V4 1000 en voor de Tuono V4 1100.

Zadel van een Tuono 1100 Factory, een hele goedkope maar super fijne upgrade voor je Tuono 1000 V4 (85,-)

MRA ruitje zwart Tuono 1000 V4 (45,-)

MRA ruitje helder Tuono 1000 V4 (45,-)

Ohlins shock van een RSV4 Factory, super upgrade voor je Tuono (375,-)

ECU zodat je de originele kunt laten herprogrammeren en toch je garantie behoud of later de geprogrammeerde ECU weer los kunt verkopen en de originele kunt behouden als je je motor verkoopt. (150,-)

Akrapovic racing linkpijp (60mm dacht ik) van titanium (220,-)

≥ Aprilia Tuono 1100 zitje zadel ruitje shock ecu - Onderdelen | Overige - Marktplaats.nl

≥ Ohlins shock Aprilia Tuono RSV 4 Factory - Onderdelen | Overige - Marktplaats.nl
 
Terug
Bovenaan Onderaan