Tuono Bastards Deel 21

Hi mannen,

helaas heb ik mijn Tuono 1100 V4 Factory verkocht omdat ik er weinig tijd voor had om te rijden met de geboorte van ons dochtertje.

Nu heb ik nog aantal spullen te koop voor de Tuono V4 1000 en voor de Tuono V4 1100.

Zadel van een Tuono 1100 Factory, een hele goedkope maar super fijne upgrade voor je Tuono 1000 V4 (85,-)

MRA ruitje zwart Tuono 1000 V4 (45,-)

MRA ruitje helder Tuono 1000 V4 (45,-)

Ohlins shock van een RSV4 Factory, super upgrade voor je Tuono (375,-)

ECU zodat je de originele kunt laten herprogrammeren en toch je garantie behoud of later de geprogrammeerde ECU weer los kunt verkopen en de originele kunt behouden als je je motor verkoopt. (150,-)

Akrapovic racing linkpijp (60mm dacht ik) van titanium (220,-)

≥ Aprilia Tuono 1100 zitje zadel ruitje shock ecu - Onderdelen | Overige - Marktplaats.nl

≥ Ohlins shock Aprilia Tuono RSV 4 Factory - Onderdelen | Overige - Marktplaats.nl


Heb je een persoonlijke bericht gestuurd
 
ooo pas nog in Twello geweest bij de italdag veel appies

kijk nog effe

moet zeggen de tuono bevalt top vanaf april bijna 7000 km gereden waaronder 1800 km in de dolomieten
SUPER
 
.
full
 
Goedemiddag,

Ik bezit sinds een maandje of 4 een tuono uit 2006, dus 2gen. Ik heb afgelopen week gemerkt dat er soms wat druppels benzine uit het overloopslangetje bij de zijstandard komen. Ik heb verschillende dingen getest en kan zeker stellen dat het gebeurt bij een redelijk tot hele volle tank icm met sportief rijgedrag (dus veel op het gas en af en toe met het voorwiel omhoog). Ik heb het ook gestest bij normaal beschaafd rijden met verschillende tankniveaus maar hier heb ik het tot op heden nog niet ondervond.

-is dit normaal of is dit het begin van het lekke slangen kwaaltje?
-ik lees nooit over dit kwaaltje bij een 2gen?
-kan het komen door dat de motor meer benzine vraagt bij hogen toeren of door veel klotsen in de tank?

Ik hoor graag jullie mening/ervaring!

Mvg
Dennis
 
Beetje aan het kloten geweest met de achterlichten van mijn Tuono.

Foto met 1 led ring om te testen :

IMG_20180831_212636_110.jpg



Had toevallig nog 2 led ringen gliggen waar ik niks mee deed,
Zit niet via het remlicht aangesloten maar op het dimlicht.

Vind het best wel leuk eruitzien, morgen alles afmaken :9
 

Ik heb dit zelf ook toegepast en het werk perfect.


Goedemiddag,

Ik bezit sinds een maandje of 4 een tuono uit 2006, dus 2gen. Ik heb afgelopen week gemerkt dat er soms wat druppels benzine uit het overloopslangetje bij de zijstandard komen. Ik heb verschillende dingen getest en kan zeker stellen dat het gebeurt bij een redelijk tot hele volle tank icm met sportief rijgedrag (dus veel op het gas en af en toe met het voorwiel omhoog). Ik heb het ook gestest bij normaal beschaafd rijden met verschillende tankniveaus maar hier heb ik het tot op heden nog niet ondervond.

-is dit normaal of is dit het begin van het lekke slangen kwaaltje?
-ik lees nooit over dit kwaaltje bij een 2gen?
-kan het komen door dat de motor meer benzine vraagt bij hogen toeren of door veel klotsen in de tank?

Ik hoor graag jullie mening/ervaring!

Mvg
Dennis
 
Iemand een die twee centimeter verlagingskit heeft voor een Gen2. Of een weet te vinden? Ik kom eigenlijk steeds maar op de zelfde leverancier uit en die staakt het emailverkeer weer. Mischien een plek of iemand die ze kan en wil maken?
 
Netjes die LED ringen!!

PS, iemand hier nog die een nette carbon uitlaat (zo zwart mogelijk) heeft liggen voor de GEN 1 Tuono??

Edit: "uitlaat" was weg gevallen..
 
Laatst bewerkt:
Hallo allemaal. Na jaren van afwezigheid, mbt posten, toch maar weer eens reageren😉.

Ooit besloten niet meer te posten maar door veel te lezen over de tuono, nu toch maar weer een reactie.
Ooit in een ver verleden het allereerste zx-6r topic gestart, waarna ik al snel een gen1 tuono aanschafte. Met de oer heb ik 7 fantastische motorjaren gehad. Ontzettend genoten van die dikke tweecilinder. Sinds vorig jaar de gelukkige eigenaar van een v4. Wederom een fantastische motor die ik nog veel te veel rijd als een tweecilinder. De gewenning duurt even zullen we maar zeggen😉.

Net als bij mijn oer, houd ik ervan om ook mij v4 te voorzien van een hoop ‘persoonlijke’ elementen: o.a. veel Carbon (wel in verhouding) andere velgen, kuipruit, remhendels, led knipperlichten, leo Vince demper (echt de mooiste op een v4😉) navi, stickers, rsv4 kont, (met carbon afdekkapje😉) etc etc etc..

Langs deze weg min introductie. Mijn intentie is het om nu weer wat actiever te gaan posten 👍🏻.

Groeten!


[afbeelding]


Holy shit Frosty!! Das een mooie machine :9~ ! Prachtig! :}
 
Goedemiddag,

Ik bezit sinds een maandje of 4 een tuono uit 2006, dus 2gen. Ik heb afgelopen week gemerkt dat er soms wat druppels benzine uit het overloopslangetje bij de zijstandard komen. Ik heb verschillende dingen getest en kan zeker stellen dat het gebeurt bij een redelijk tot hele volle tank icm met sportief rijgedrag (dus veel op het gas en af en toe met het voorwiel omhoog). Ik heb het ook gestest bij normaal beschaafd rijden met verschillende tankniveaus maar hier heb ik het tot op heden nog niet ondervond.

-is dit normaal of is dit het begin van het lekke slangen kwaaltje?
-ik lees nooit over dit kwaaltje bij een 2gen?
-kan het komen door dat de motor meer benzine vraagt bij hogen toeren of door veel klotsen in de tank?

Ik hoor graag jullie mening/ervaring!

Mvg
Dennis

Is normaal. Doet de mijne ook wanneer ik de tank goed vol heb zitten.
 
Heeft het MRA SportScreen ook zo'n bolling ter hoogte van de toerenteller net zoals bij het originele screen? Bij mijn vorige motor (Kawasaki Z750) had ik namelijk ook een screen van MRA die knelde aan de bovenzijde van de toerenteller. Hierdoor is het screen na verloop van tijd gescheurd.

Nope. Geen bolling. Is ook niet nodig. De ruit wordt ietsje hoger aangebracht middels een paar kleine beugeltjes.
 
Terug
Bovenaan Onderaan