Tuono Bastards Deel 21

Ben momenteel valbescherming aan het monteren op mijn 2007 Tuono. Deze zijn van het merk RG en in de montagetips staat dat ik de kunststof schermkapjes moet inzagen zodat ze weer passen om de bescherming heen.

Heeft iemand ervaring met een ander type waarbij dit niet hoeft? Ik vind het best knullig dat het niet gewoon past... -O-
 
Heeft iemand ervaring met een ander type waarbij dit niet hoeft? Ik vind het best knullig dat het niet gewoon past... -O-

En een foto natuurlijk.... zonder bewijs telt het niet!
Hier zie je dat het kapje niet de vorm van de beschermdop volgt. De bevestiging is zo'n 2cm te laag op het frame gelast 8)7
20190509_075528.jpg
 
ja die is van mij :-)m, heerlijk stukje cave man geluid :-)

Dat dacht ik al. Strak ding!

Wilde je daarover nog contacten. Niet zozeer om de motor zelf - heb net zelf een wit/blauwe gekocht - maar wel betreffende de opmerking over het laten flashen van de ECU. Waar heb je dat laten doen en wat is het effect geweest? Mag ook via PB 🙂
 
Het kan nog iets verbeterd worden, was een run omdat ik met nieuwe boogies (iridium) dat hij iets armer liep.
Nu aangepast maar kan even snel niet de nieuwe run vinden.

(4 e versnelling ) en 16:43 tandwiel
 

Bijlagen

  • IMG_9200.JPG
    IMG_9200.JPG
    154,2 KB · Weergaven: 12
  • IMG_9201.JPG
    IMG_9201.JPG
    163 KB · Weergaven: 14
Maarten ik heb jouw gekozen model ook hoog op mijn verlanglijst staan.
Vraag:
Waar heb jij hem besteld

Groet Arthur
 
Maarten ik heb jouw gekozen model ook hoog op mijn verlanglijst staan.
Vraag:
Waar heb jij hem besteld

Groet Arthur

Ik heb hem bij motorport Rotterdam besteld. Echte marges zijn er niet, was nu een actie dat je uit 2 akra uitlaten kon kiezen (actie van de importeur ) nu de titanium akra incl software (race unlock) voor de zelfde prijs stock. De grigio nog wat (2 tone mat zwart). Enige extra de korte kenteken plaat gedaan. Als ik hem heb alleen een tank pad er op doen (zit er niet bij). Misschien in de toekomst verder barby aankleden met rode wheel striping en andere hendels.
 
Ik heb hem bij motorport Rotterdam besteld. Echte marges zijn er niet, was nu een actie dat je uit 2 akra uitlaten kon kiezen (actie van de importeur ) nu de titanium akra incl software (race unlock) voor de zelfde prijs stock. De grigio nog wat (2 tone mat zwart). Enige extra de korte kenteken plaat gedaan. Als ik hem heb alleen een tank pad er op doen (zit er niet bij). Misschien in de toekomst verder barby aankleden met rode wheel striping en andere hendels.

Ik gok op deze kleurstelling 😉

1393440
 
Terug
Bovenaan Onderaan