Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik vrees dat je gelijk hebtik begrijp hem wel
Ja idd zo'n paarse met je hebt ze ook in het zwart.
Denkt dat je voor een keuze staat ; geen gemodificeerde achterveer (geel) met niet het gewenste resultaat of een goedwerkende achterdemping (paars) waar je toch weinig van ziet omdat je meer rijdt dan stilstaat.
Ik heb zelf niets aan de vering veranderd. Ik vind dat ik van dat onderdeel veel te weinig verstand heb om er aan te gaan prutsen. Sowieso heeft alles wel een service beurt nodig na 12 jaar en 23k km En op m'n Mille was de progressieve heerlijk om mee te rijden, maar ik ben benieuwd wat HK er over te zeggen heeft.
Ik kwam op Motul 7100 uit omdat velen daar erg tevreden over zijn (in hun Aprilia). Sommigen gebruiken de wel erg dure V300 variant, maar dat lijkt me beetje overkill voor straat gebruik. Dus vandaar de 7100 10W50. Is ook mooie een vol-syntheet, met de juiste specificaties (jaso, etc). Motortje loopt erg mooi op en het schakelt heel fijn soepel. Ik ben er blij mee!
Ik vrees dat je gelijk hebt
Ik woon op zich wel in de buurt van Rotterdam. In het centrum Gaan we fixen!Wordt tijd om er verstand van te krijgen?! Als je in de omgeving woont van Rotterdam dan kan ik je wel op weg helpen.
En ik heb een zwarte veer.
Bekijk bijlage 1428289
Morgen gaat de voorvork naar Hyperpro.
Heb de static sag van de achterkant op 10mm afgesteld en hij stuurt veel mooier en makkelijker in.
Gisteren op Lelystad gereden en kreeg bocht na bocht mn knieën aan de grond, motor gaf goed vertrouwen
@Neelis_gs En ga je naar Hyperpro in Alphen?
@Neelis_gs ik zie je dogbone. Wat ga je ermee doen?
Ik heb van Aprilia Performance nieuwe lagers liggen. Kijken of ik die er zelf in kan krijgen.
Bij de lokale motorzaak laten doen, paar weken terug alweer.Lagers persen, ook bij Hyperpro of een (motor) garage?
En heb je voor de front paddock stand ook kunststof moeten verwijderden? Standaard past daar niet echt een pin in namelijk. ...
Italiaans design of 'iets met emotie' noemen ze dat, geloof ik
Bekijk bijlage 1429248
Ik was heel dapper klaar om te gaan klinken. Ringsleutel 27, nee die heb ik niet
Bekijk bijlage 1429249
Ik zou Jarno de Zwart even bellen, of is dat te voor de hand liggend?
Gewoon zelf even contact opnemen. Ze moeten namelijk wel 'Aprilia service dealer' zijn om dergelijke software updates uit te kunnen voeren.Ga ik ook zeker nog doen, maar vroeg me af of er mensen op dit forum al bepaalde ervaringen hiermee hadden opgedaan...?
Jarno is officieel service dealer heeft bij mijn grote beurt ook de laatste map erop gezet en merkbaar soepeler wel een 1000 v4Gewoon zelf even contact opnemen. Ze moeten namelijk wel 'Aprilia service dealer' zijn om dergelijke software updates uit te kunnen voeren.
Dag mensen...
Heb laatst ergens gelezen bij (wellicht iemand van hier?) die een Tuono 1100 verkocht dat hij een ‘ECU update van eind juni 2019’ heeft laten uitvoeren waardoor hij onderin iets minder bokkig zou lopen en ook wat zuiniger zou zijn....Dit zou tijdens een beurtje bij zijn dealer zijn uitgevoerd.. natuurlijk ben ik wel benieuwd naar zo’n update... verbruik en het nogal bokkige rijden (rond 50 km/u) zijn dan ook de enige minpunten die ik bij mijn Tuono kan bedenken...
Weet iemand hier of Jarno de Zwart motoren zo’n update zou kunnen uitvoeren ? Overweeg namelijk mijn motor hier structureel te laten onderhouden.. heb ook een klepspeling controle gepland voor na de aankomende winter..
Gaat om dit type Tuono: