Tuono Bastards Deel 21

Wat voor Ducati pomp heb je er op? Bij veel Ducati pompen heb je andere banjo aansluiting+leiding nodig. Panigale past 1op1 meende ik gelezen te hebben. Ik kan je helaas niet helpen aan het benodigde onderdeel.

Aansluiting zit boven in plaats van achter. Als ik de banjo kan draaien (andere hoek)dan past het. Vandaar mijn vraag.

62540181B

62540181B.jpg
 
Heeft er iemand een gen 1 achterrem staafje liggen? De staaf die in de achterrem schuift.

Ik heb een ducati achterrem cilinder geplaatst maar omdat er op de originele gen 2 staaf een flens zit kan die er niet ver genoeg erin.

PS: is het mogelijk om banjo koppeling anders te buigen?

Gewoon het flensje eraf schuren of slijpen. Heb ik ook bij die van mij gedaan werkt uitstekend ;)

De originele remleiding is ook te gebruiken bij een nieuwe remcilinder, wel ongemonteerd ontluchten en dan pas monteren anders
gaat het niet goed werken :Y
 
Laatst bewerkt:
Gewoon het flensje eraf schuren of slijpen. Heb ik ook bij die van mij gedaan werkt uitstekend ;)

De originele remleiding is ook te gebruiken bij een nieuwe remcilinder, wel ongemonteerd ontluchten en dan pas monteren anders
gaat het niet goed werken :Y

Thx, hoe heb je de banjo fitting juiste hoek gekregen dan? Maakt bij mij nu zodanig een hoek dat ik hem niet op kan plaatsen zonder te buigen. Geen idee of je banjo koppeling (opnieuw) mag buigen.
 
Thx, hoe heb je de banjo fitting juiste hoek gekregen dan? Maakt bij mij nu zodanig een hoek dat ik hem niet op kan plaatsen zonder te buigen. Geen idee of je banjo koppeling (opnieuw) mag buigen.

Banjobout naar binnen naar de achtervelg toegedraaid en ligt omhoog richting de kabelgoot van de achtrbrug.

Voor anders ff Aprilia Tuono samen met het Ducati ond.nr. in op Google, denk dat er dan wel een paar voorbeelden te voorschijn komen.
 
Er zijn onderdelen in omloop die door een klein groepje enthousiastelingen gemaakt zijn. Denk aan seatcovers, huisgemaakte carbon delen (jolly uit de UK) en misschien dus ook wel gepolijste blokdeksels. Als het niet lekt...lekker laten zitten.

Heb op de kentekenplaat een sticker zitten van EBP parts, heb die man een bericht gestuurd.
Hij is de maker van dat deksel en heeft ook de dempers etc. gemaakt.

Leuk verhaal om te horen.
 
Hallo luitjes,

Donderdag mag ik mijn Tuono v4 uit 2013 ophalen en er zit al een rsv kontje op. Wat mij echt wel mooi lijkt als de lange belly ook gemonteerd kan worden.

Heeft er hier iemand ervaring mee?
 

Bijlagen

  • 24F78122-F7A0-48CF-BEA7-9C4365B97CF3.jpeg
    24F78122-F7A0-48CF-BEA7-9C4365B97CF3.jpeg
    92,5 KB · Weergaven: 19
Hallo luitjes,

Donderdag mag ik mijn Tuono v4 uit 2013 ophalen en er zit al een rsv kontje op. Wat mij echt wel mooi lijkt als de lange belly ook gemonteerd kan worden.

Heeft er hier iemand ervaring mee?
Mooie fiets! Die smoked koplamp staat ook goed erbij. Volgens mij zit er ook al een bellypan van een RSV onder, als je het vergelijkt met de fiets hierboven 😋

Ik ben er nog steeds niet aan toe gekomen om een proefritje te maken 😑 het weer van aankomende zaterdag zit ook niet bepaald mee...
 
Mooie fiets! Die smoked koplamp staat ook goed erbij. Volgens mij zit er ook al een bellypan van een RSV onder, als je het vergelijkt met de fiets hierboven 😋

Ik ben er nog steeds niet aan toe gekomen om een proefritje te maken 😑 het weer van aankomende zaterdag zit ook niet bepaald mee...

De fiets in de afbeelding is een voorbeeld
 
Terug
Bovenaan Onderaan