Tuono Bastards Deel 21

Al jaren actief op het forum en bijna 4 jaar geleden op een Aprilia RSV mille R 2003 GEN1 terecht gekomen.
Deze heb ik in de tijd aangepast naar een Tuono stuur en zo heb ik daarmee nog een tijdje rond gereden.
u39locN.jpg


Toch altijd in het achterhoofd dat ik gewoon een echte Tuono wilde. Daarbij besloten om deze R om te bouwen naar een Tuono.
Echter door slecht verkrijgbare gebruikte Tuono kuipdelen is het er nooit van gekomen.
Dus toen de knop doorgehakt en de R gaat er uit en ik koop een Tuono er voor terug.

De Tuono is ondertussen in het bezit en de R gaat binnenkort in de verkoop.

Hierbij de eerste plaatsjes bij het praatje.
Het is een Carbon versie (zoals in 2006 met rode wielen geleverd) met R wielen en alle Ohlins spulletjes.

Ben weer helemaal in mijn nopjes, met mijn nieuwe fiets.

WGHtAsZ.jpg

mpCDDzP.png

xi5wGQo.jpg
 
Mooie T!
Vindt alleen de rode tank sticker niet zo passen bij het geheel.

Tank wisselen met je R?

Zelf geen carbon fan dus zou ook het zitje wisselen.

Merkt niemand :)

Veel mooie kms!
 
Al jaren actief op het forum en bijna 4 jaar geleden op een Aprilia RSV mille R 2003 GEN1 terecht gekomen.
Deze heb ik in de tijd aangepast naar een Tuono stuur en zo heb ik daarmee nog een tijdje rond gereden.
u39locN.jpg


Toch altijd in het achterhoofd dat ik gewoon een echte Tuono wilde. Daarbij besloten om deze R om te bouwen naar een Tuono.
Echter door slecht verkrijgbare gebruikte Tuono kuipdelen is het er nooit van gekomen.
Dus toen de knop doorgehakt en de R gaat er uit en ik koop een Tuono er voor terug.

De Tuono is ondertussen in het bezit en de R gaat binnenkort in de verkoop.

Hierbij de eerste plaatsjes bij het praatje.
Het is een Carbon versie (zoals in 2006 met rode wielen geleverd) met R wielen en alle Ohlins spulletjes.

Ben weer helemaal in mijn nopjes, met mijn nieuwe fiets.

WGHtAsZ.jpg

mpCDDzP.png

xi5wGQo.jpg
Hey, dat is mijn oude tuono. Paar weken geleden verkocht aan iemand uit het noorden. Heb deze destijds omgebouwd :]
 
Hey, dat is mijn oude tuono. Paar weken geleden verkocht aan iemand uit het noorden. Heb deze destijds omgebouwd :]

Dan kan jij mij ook wel wat achtergrond info , als historie vertellen. Ik wil je graag een pm sturen, maar dat heb je niet ingesteld. Zou leuk zijn om even in contact te komen omtrent de tuono.
 
Dan kan jij mij ook wel wat achtergrond info , als historie vertellen. Ik wil je graag een pm sturen, maar dat heb je niet ingesteld. Zou leuk zijn om even in contact te komen omtrent de tuono.
Prive bericht verstuurd.
 
Weet niet voor welk type, maar kwam dit tegen op marktplaats
Ik heb een mille R uit 2003, daar zou dit denk ik wel op passen. Vind 100 behoorlijk aan de prijs

Misschien bij Goedhart:
Die had ik, net als Ten Kate, al gebeld. Konden niks leveren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan