Tuono Bastards Deel 21

Heren, mijn Ohlins vork is krom en kan ik alleen nog als decoratie gaan gebruiken. Weet iemand van jullie nog een nette vork te koop voor een Aprilia Mille of Rsv4
 
Als het alleen om de rechter gaat, heeft appie parts hem misschien nog liggen.
Als het alleen om de binnenpoot of poten gaat, kan je deze nieuwe bestellen. Binnenpoot kost 300.
Dus dan ergste geval poten a 300 en services a 190 is afgerond 800, heb je alles nieuw en meteen Onderhoud Gehad.

als echt alles krom is, dan de bekende sites ik de gaten houden.
 
Als het alleen om de rechter gaat, heeft appie parts hem misschien nog liggen.
Als het alleen om de binnenpoot of poten gaat, kan je deze nieuwe bestellen. Binnenpoot kost 300.
Dus dan ergste geval poten a 300 en services a 190 is afgerond 800, heb je alles nieuw en meteen Onderhoud Gehad.

als echt alles krom is, dan de bekende sites ik de gaten houden.

Ik ben voorzien van een nieuwe vork die na controle in topstaat is. Deze wordt nu klaargemaakt en kan ik vrijdag ophalen.

Verder werd me geadviseerd om deze eerst te laten controleren of ze gericht kunnen worden.... ben benieuwd
 
Gister in de Eifel geweest, eerste lange trip met de v4 en het verbruik viel me niet tegen.
A1350039-BE3D-4968-8E6E-F814B5A26882.jpeg
1F370109-6B48-47D5-923B-D912054E9E08.jpeg
 
Met wat voor uitlaat ben je Duitsland in geweest? Met of zonder db killer? Geen controles?
 
Netjes inderdaad. Waar heb je ergens rondgestuurd?
Was het een dagtrip? Denk het wel gezien je woonplaats.


Ja dagreisje, eerst naar Simmerad bij de bikerrange, toen naar Adenau rondgestuurd. Even bijdehand ring geweest en op de terugreis de 61 op.

9.00 vertrokken en om 18.00 thuis

200 kilometer op één tank idool haalbaar
F81018D5-8DA9-4403-9545-4C101D4067D8.jpeg
 
Ja dagreisje, eerst naar Simmerad bij de bikerrange, toen naar Adenau rondgestuurd. Even bijdehand ring geweest en op de terugreis de 61 op.

9.00 vertrokken en om 18.00 thuis

200 kilometer op één tank idool haalbaar
Wow! Dat is weinig (voor een v4 dan). Daarna rond de 13 liter bij kunnen gooien?
 
Wow! Dat is weinig (voor een v4 dan). Daarna rond de 13 liter bij kunnen gooien?

Euhh ja zoiets, reserve ging nog niet branden.
Zover ik weet staat hij nog op de orginele mapping met een SC oval erop.

Snelheid lag niet hoog maar lekker vloeiend
 
volgens mij moet hij een beurtje hebben ?


Dat was niet nodig dacht de dealer, olie was ook nog prima tijdens de aflevering. Nu 1500km en 4 maanden verder brand het service lampje op.

Toen ik de motor ophaalde maar zelf de olie verwisseld alleen vergeten om het lampje te resetten
 
Gister in de Eifel geweest, eerste lange trip met de v4 en het verbruik viel me niet tegen.
Bekijk bijlage 1527877Bekijk bijlage 1527878
Volgens mij is ie aan een beurtje toe.
Ik hoop eind Augustes een ritje te maken, IJffel, zwarte woud , onderkant Duitsland, tegen Zwitserland/Oostenrijk aan,een rit gevonden in die omgeving van een goed 3k km, zonder heen en terugreis.
Dat de corona maar geen roet in het eten gooit, want ik heb er zin in.
 
Volgens mij is ie aan een beurtje toe.
Ik hoop eind Augustes een ritje te maken, IJffel, zwarte woud , onderkant Duitsland, tegen Zwitserland/Oostenrijk aan,een rit gevonden in die omgeving van een goed 3k km, zonder heen en terugreis.
Dat de corona maar geen roet in het eten gooit, want ik heb er zin in.

Nice kom ik je mischien nog wel tegen, zelfde plan, in 3 dagen naar Villach Oostenrijk blijf daar 5 nachten, en via Oostenrijk, Duitse alpen, zw woud en eiffel weer terug
 
Eigenlijk net iets er boven in Verditz, blue mountain hotel, meestal pakken we Arabba, Hotel pordoi, maar nu eens wat verder oost om daar wat dagen rond te rijden.
Krijg eigenlijk nooit genoeg van de Dolomieten, maar voor de afwisseling nu ook maar wat Oostenrijk en Slovenie, heb er ook zwaar zin in ondanks dat ik net terug ben van een weekje Eiffel en Spessart. })
 
Vlak bij dat wel Blue Mountain Hotel

Maar bedank voor de tip!

Dat ziet er gezellig uit,
Hoop eigenlijk dat het allemaal wel doorgaat, die coronashit in het achterhoofd houdende.
Mijn collega zit in Kroatie, nog 1 week en dan moet ie waarschijnlijk nog 2 weken in quarantaine, ook in ons bedrijf en op Tata willen ze al
weten wie en waar men geweest is of naar toen denkt te gaan.
Als het ze niet bevalt wordt waarschijnlijk gewoon je pas geblokkeerd, vooralsnog is het grootste deel van Europa nog geel.
Maar helaas begint het al aardig op Noor-Korea te lijken hier.:(
 
Terug
Bovenaan Onderaan