Tuono Bastards Deel 21

Wegens te weinig gebruik gaat de RSV in de verkoop. Misschien hier een liefhebber.

Klaar gemaakt voor circuit dagen,maar komt er te weinig van. Na 10 jaar is de interesse ook wat minder geworden.
Staat in verkoop topic.Weet ff niet hoe ik een link kan plaatsen.
 

Bijlagen

  • E3ED00C6-CC6D-44DD-A26E-D6F0E28EB477.JPG
    E3ED00C6-CC6D-44DD-A26E-D6F0E28EB477.JPG
    52,1 KB · Weergaven: 16
Na vandaag een stuk gereden te hebben. Kapte de tuono er in 1x mee.
Even later kon ik hem wel weer starten.
Thuis aangekomen alle verbindingen gecontroleerd. Dynamo accu en spanningsregelaar doorgemeten en dit was allemaal goed.
Enigste wat mij opviel is dat de omval schakelaar bij de accu rammelde is dit normaal? Ik heb de zoek optie al gebruikt maar kon er niks over vinden.
 
Na vandaag een stuk gereden te hebben. Kapte de tuono er in 1x mee.
Even later kon ik hem wel weer starten.
Thuis aangekomen alle verbindingen gecontroleerd. Dynamo accu en spanningsregelaar doorgemeten en dit was allemaal goed.
Enigste wat mij opviel is dat de omval schakelaar bij de accu rammelde is dit normaal? Ik heb de zoek optie al gebruikt maar kon er niks over vinden.
Bij mijn SP1 had ik een scheurtje in een zekering die oa de brandstofpomp aanstuurt, toen ik door een gat in de weg reed kapte die er mee.
Ook kunje het stekkertje zelf nog controleren.
 
Ben zelf ook aan het oriënteren ivm een weekje Dolemieten volgend jaar.
Mensen suggesties voor andere bagagemerken naast Kriega?

Sw-motech heeft ook een heel arsenaal aan passen.

Voor de tuono v4 ben ik ook nog aan het kijken.
 
Ben zelf ook aan het oriënteren ivm een weekje Dolemieten volgend jaar.
Mensen suggesties voor andere bagagemerken naast Kriega?

Ik heb deze, en vind het fijne tassen.
De beugels gaan er als ik ze niet meer nodig heb weer af.
 
Iemand hier ervaringen met Kriega tassen?
Ik ben er nog niet mee weg geweest maar heb laatst een US20, US30 en R25 besteld. De R25 gebruik ik voor woon-werk en bevalt goed.
De andere tassen heb ik gevuld met de spullen die ik mee zou nemen en op de motor gezet, dit past goed en zit goed vast.
Ik heb eerst een poosje lopen kloten met XLMoto tassen maar die kreeg ik niet goed gemonteerd, het zat niet goed vast of het kwam tegen de uitlaat aan ofzo.

ps. Ik zal me even kort voorstellen, ik lees al even mee.
Ik ben 29 jaar en heb hiervoor 2x een CBR600f gehad, ik ben in 2015 wezen kijken naar een RVS mille (+/- 2003), supervet maar na een ongeluk toch afgezien van een andere motor.
Ik heb begin dit jaar een 2004 tuono gekocht en ben er tot nu toe erg blij mee :) Naked rijden was even wennen maar ik vind de rechtere zit veel prettiger dan constant zo voorover zoals een mille. En natuurlijk is het koppel en de dikke 2 cilinder een hele vooruitgang na een CBR:P

Helaas nog geen eigen foto's gemaakt maar hierbij een plaatje:
Tuono.jpg
 
Ik heb deze, en vind het fijne tassen.
De beugels gaan er als ik ze niet meer nodig heb weer af.

Ik rij op een Rsv mille (ik lees hier illegaal mee :P) met aan beide zijden een hoge uitlaat. Dat maakt me wat beperkt in de mogelijkheden.
Vandaar de vraag naar wat merken dan kan ik wat gaan rondkijken :)

IMG_2800.JPEG
 
Ik gebruik al jaren, op diverse motor een soortgelijke tail bag: Blijft zitten tot in ieder geval 180 km/u. Het is een Oxford sports lifetime luggage tail pack.
Om eens wat anders (nieuwer) te hebben, heb ik onlangs de SW-motech tailpack (50l) aangeschaft.
1596795396492.png
 
Oxford pailpack t30r of t40r.
Ik rij op een Rsv mille (ik lees hier illegaal mee :P) met aan beide zijden een hoge uitlaat. Dat maakt me wat beperkt in de mogelijkheden.
Vandaar de vraag naar wat merken dan kan ik wat gaan rondkijken :)

Bekijk bijlage 1530791
Misschien is een oxford t30r of t40r tailpack iets voor je. Bodemplaat monteer je en als je op plaats van bestemming bent rits je de tailpack er zo af.
 
Gebruik al jaren de Cargo bag van sw motech, ideaal ding waterdicht met zij pockets en super simpel vastmaken en ook weer van de motor afhalen.

Gaat gewoon over de duo kap, met alleen een laagje anti slip mat er tussen tegen het beschadigen
IMG_0591.jpg
 
Beste mensen,

Het is feest, mijn stator is dood en er zit al een imitatie in.
Betreft een Gen 2 Tuono, weet iemand een goed alternatief, of heeft er iemand nog een originele stator liggen (desnoods door gebrand).

Ik hoor graag van jullie
 
Beste mensen,

Het is feest, mijn stator is dood en er zit al een imitatie in.
Betreft een Gen 2 Tuono, weet iemand een goed alternatief, of heeft er iemand nog een originele stator liggen (desnoods door gebrand).

Ik hoor graag van jullie
Imitatie weglazeren, originele zoeken en naar sevior ermee ook al is hij nog goed.

De zwart in Weert heeft misschien wat liggen. En hier bood iemand er laatst ook een aan moet je even een paar pagina's terug.
 
Hi guys and girls,

ik heb weer een aparte vraag...

zoals jullie weten heb ik pas geleden een nieuwe Tuono gehaald, maar er is weer wat mee.
Heb er nu net 2000 op staan en sinds de 1000 beurt het gas erop gegooid.
Nou vind ik het onwijs leuk om wheelies te maken en dat gaat prima op vermogen in z’n 2 en z’n 3. Maar ik vind het fijner om het in z’n 3 op de koppeling te doen.
Vorige week nog een heerlijke lange 3e versnelling wheelie gemaakt in Nederland, niks aan het handje.
Nou zijn wij afgelopen weekend gearriveerd in Frankrijk om hier een weekje te gaan rijden.
Ik zie een mooi, recht en leeg stukje weg voor me opdoemen, geef een dot gas, trek de koppeling in en.... niks... gebeurt niks. Wiel komt niet omhoog. Het lijkt alsof hij tegengehouden wordt of dat hij niet hard genoeg aangrijpt.
Geprobeerd in z’n 2, doet ie t wel. In z’n 3 op vermogen, doet ie t ook.
Vrienden van me erop laten rijden en die merkten hetzelfde. Alsof hij slipt of niet goed aangrijpt.
Snap er geen reet van 🤷🏻‍♂️
AWC staat uit. ATC ook uitgezet. Maakt beiden geen verschil. Hij wíl gewoon niet meer omhoog.

Ik heb voordat ik naar Frankrijk ging niets verandert in wat voor setting dan ook. Dus ik ga er vanuit dat het iets van een technisch mankement is. Schakelen doet ie verder prima, al heb ik wel het idee dat hij z’n 3 wat schokkerig pakt. Maar dat kan ook tussen m’n oren zitten natuurlijk.

Hebben jullie enig idee wat dit zou kunnen zijn?

Alvast hartelijk dank voor jullie hulp weer <3
 
Hi guys and girls,

ik heb weer een aparte vraag...

zoals jullie weten heb ik pas geleden een nieuwe Tuono gehaald, maar er is weer wat mee.
Heb er nu net 2000 op staan en sinds de 1000 beurt het gas erop gegooid.
Nou vind ik het onwijs leuk om wheelies te maken en dat gaat prima op vermogen in z’n 2 en z’n 3. Maar ik vind het fijner om het in z’n 3 op de koppeling te doen.
Vorige week nog een heerlijke lange 3e versnelling wheelie gemaakt in Nederland, niks aan het handje.
Nou zijn wij afgelopen weekend gearriveerd in Frankrijk om hier een weekje te gaan rijden.
Ik zie een mooi, recht en leeg stukje weg voor me opdoemen, geef een dot gas, trek de koppeling in en.... niks... gebeurt niks. Wiel komt niet omhoog. Het lijkt alsof hij tegengehouden wordt of dat hij niet hard genoeg aangrijpt.
Geprobeerd in z’n 2, doet ie t wel. In z’n 3 op vermogen, doet ie t ook.
Vrienden van me erop laten rijden en die merkten hetzelfde. Alsof hij slipt of niet goed aangrijpt.
Snap er geen reet van 🤷🏻‍♂️
AWC staat uit. ATC ook uitgezet. Maakt beiden geen verschil. Hij wíl gewoon niet meer omhoog.

Ik heb voordat ik naar Frankrijk ging niets verandert in wat voor setting dan ook. Dus ik ga er vanuit dat het iets van een technisch mankement is. Schakelen doet ie verder prima, al heb ik wel het idee dat hij z’n 3 wat schokkerig pakt. Maar dat kan ook tussen m’n oren zitten natuurlijk.

Hebben jullie enig idee wat dit zou kunnen zijn?

Alvast hartelijk dank voor jullie hulp weer <3
Ijle lucht...... ben je op hoogte in de bergen ?
 
Hi guys and girls,

ik heb weer een aparte vraag...

zoals jullie weten heb ik pas geleden een nieuwe Tuono gehaald, maar er is weer wat mee.
Heb er nu net 2000 op staan en sinds de 1000 beurt het gas erop gegooid.
Nou vind ik het onwijs leuk om wheelies te maken en dat gaat prima op vermogen in z’n 2 en z’n 3. Maar ik vind het fijner om het in z’n 3 op de koppeling te doen.
Vorige week nog een heerlijke lange 3e versnelling wheelie gemaakt in Nederland, niks aan het handje.
Nou zijn wij afgelopen weekend gearriveerd in Frankrijk om hier een weekje te gaan rijden.
Ik zie een mooi, recht en leeg stukje weg voor me opdoemen, geef een dot gas, trek de koppeling in en.... niks... gebeurt niks. Wiel komt niet omhoog. Het lijkt alsof hij tegengehouden wordt of dat hij niet hard genoeg aangrijpt.
Geprobeerd in z’n 2, doet ie t wel. In z’n 3 op vermogen, doet ie t ook.
Vrienden van me erop laten rijden en die merkten hetzelfde. Alsof hij slipt of niet goed aangrijpt.
Snap er geen reet van 🤷🏻‍♂️
AWC staat uit. ATC ook uitgezet. Maakt beiden geen verschil. Hij wíl gewoon niet meer omhoog.

Ik heb voordat ik naar Frankrijk ging niets verandert in wat voor setting dan ook. Dus ik ga er vanuit dat het iets van een technisch mankement is. Schakelen doet ie verder prima, al heb ik wel het idee dat hij z’n 3 wat schokkerig pakt. Maar dat kan ook tussen m’n oren zitten natuurlijk.

Hebben jullie enig idee wat dit zou kunnen zijn?

Alvast hartelijk dank voor jullie hulp weer <3

Mapping staat wel op Sport of Track? En niet per ongeluk op Road?
 
Terug
Bovenaan Onderaan