Tuono Bastards Deel 21

In de manual van de 2019 V4 1100 RR en Factory staat:
There are 3 Riding Modes the user can select:
Track, Sport and Road.

Weet je zeker dat de R op jouw dashboard Race betekent?

Edit: ik lees verschillende verhalen over die Riding modes, Race lijkt voor jouw model wel voor de hand liggend.
 
Laatst bewerkt:
In de manual van de 2019 V4 1100 RR en Factory staat:
There are 3 Riding Modes the user can select:
Track, Sport and Road.

Weet je zeker dat de R op jouw dashboard Race betekent?

Edit: ik lees verschillende verhalen over die Riding modes, Race lijkt voor jouw model wel voor de hand liggend.
Er staan bij mij geen letters maar volledige woorden ;)

edit: wellicht bedoel je de instellingen van de elektronische Öhlins. Die zijn inderdaad Track, sport en road
 
adC7vSw.jpg


Weet iemand of deze exhaust spacers voor de Akrapovic SP series nog te krijgen zijn of heeft iemand ze toevallig over? Ik heb ze niet gekregen bij mijn (2de hands) setje Akra's (Tuono 1000R)
 
Is er toevallig iemand die 1 of 2 originele knipperlichten over heeft voor een Tuono V4 (bj 2012) en die ze misschien wil verkopen? 1 rubberen houdertje is onlangs afgescheurd bij mij dus ik ben zoekende naar een nieuwe.
 
Zijn er nog mensen die misschien nog delen van de 03-05 Tuono hebben liggen?
Heb een RSV van 02 gekocht met slecht kuipwerk die ik om wil bouwen
 
Te koop: TRW Lucas Adapter plaat voor originele Voetsteunen voor de gen1 (oertuono) €50
 

Bijlagen

  • 24BE1284-FF07-4400-B751-4A676D04475A.jpeg
    24BE1284-FF07-4400-B751-4A676D04475A.jpeg
    2 MB · Weergaven: 8
  • CA1C7A0C-A96F-488D-9BC8-769A8304D59E.jpeg
    CA1C7A0C-A96F-488D-9BC8-769A8304D59E.jpeg
    46,6 KB · Weergaven: 11
Wie kan mij advies geven over de laadspanning van mijn (oer)tuono als hij stationair draait laadt hij 13.6 volt maar zodra ik gas geef boven de 2000t/m dan zakt hij naar 12.3 v
Ik heb servior gebeld en zei zeggen dat de dynamo's van de 1e gen nooit problemen geven en waarschijnlijk in de regelaar zit
Wie oh wie kan mij helpen
Grt Tako
 
Wie kan mij advies geven over de laadspanning van mijn (oer)tuono als hij stationair draait laadt hij 13.6 volt maar zodra ik gas geef boven de 2000t/m dan zakt hij naar 12.3 v
Ik heb servior gebeld en zei zeggen dat de dynamo's van de 1e gen nooit problemen geven en waarschijnlijk in de regelaar zit
Wie oh wie kan mij helpen
Grt Tako
Om dat te controleren kun je eerst het voltage meten van de dynamo. Is die wel volgens specificaties dan is de volgende stap de regelaar.
 
Wie kan mij advies geven over de laadspanning van mijn (oer)tuono als hij stationair draait laadt hij 13.6 volt maar zodra ik gas geef boven de 2000t/m dan zakt hij naar 12.3 v
Ik heb servior gebeld en zei zeggen dat de dynamo's van de 1e gen nooit problemen geven en waarschijnlijk in de regelaar zit
Wie oh wie kan mij helpen
Grt Tako
En waar heb je dat me gemeten? dashboard of een echte voltmeter op de accu?
 
Ik heb gekeken op mijn dashbord dus niet met voltmeter op de accu
Dat dacht ik al vandaar de vraag, hang maar een echte meter aan je accu zal je zien dat het verrassende verschillen geeft.
Voor de oer is wel een mooie laad mod. beschreven ooit op AF1 forum, Charge Mod die heb ik ooit op de falco van mijn broer uitgevoerd is ff werkt maar dan ook echt de moeite waard.

Er zijn er meerdere onder andere de bruine connector maar ook extra bedrading, blader er maar eens rond.
 
Na mijn europa tour vorig jaar heb ik de Tuono groot onderhoud gegeven.
Hierbij heb ik de bougiekabels en bougiedoppen(zat wat aanslag op de terminals in de bobine) en bougies vervangen voor iridium exemplaren.

Sindsdien heb ik bij gaslos last van klappen uit de uitlaat en bokken in de 1ste versnelling. heeft duidelijk iets met de ontsteking te maken
Wie heeft er in westbrabant, omgeving breda(klundert), een goed adres om de tuono weg te brengen voor onderhoud en specifiek dit probleem?
 
Terug
Bovenaan Onderaan