Tjokke84
Die hard MF'er
- 7 aug 2014
- 977
- 304
Mooi! Hoe bevalt die qua turbulentie en hoe groot ben je?
Ik ben 1.93 en bij de snelheid 100-130 prima. Bij 170 moet je toch wel intukken anders ondervindt je veel turbulentie
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Mooi! Hoe bevalt die qua turbulentie en hoe groot ben je?
Welicht goed om dergelijke vraag te stellen op het internationale Aprilia forum te vragen. Daar zitten veel RSV4 en Tuono V4 eigenarenVraagje aan de geleerde hier. Bovenstaande motor is mijn tuono v4 aprc + ABS uit 2013.
prachtige fiets, echter mis ik een radiale rempomp. Wie weet evt een originele radiale rempomp te koop van een V4 ABS en anders welke diameter pomp zou ik moeten nemen als alternatief?
Heb ook de MRA Sport op mn 2014 V4 en dit bevalt heel goed. Ben 177cm lang en geen last van turbulentie.Mooi! Hoe bevalt die qua turbulentie en hoe groot ben je?
Vraagje aan de geleerde hier. Bovenstaande motor is mijn tuono v4 aprc + ABS uit 2013.
prachtige fiets, echter mis ik een radiale rempomp. Wie weet evt een originele radiale rempomp te koop van een V4 ABS en anders welke diameter pomp zou ik moeten nemen als alternatief?
Heeft ook de maken met je diameter van je remzuiger ivm de olie verplaatsen.Wat ik daar over heb gelezen is de RCS17, ivm de ABS.
AF1 Racing Radial Brake Pump Kit For Tuono V4 ABS
AF1 Racing Radial Brake Pump Kit For Tuono V4 ABSwww.af1racing.com
RSV4 heeft een radiale 16mm pomp.
neratie spreekt me het meest aan, maar aangezien er nagenoeg geen aanbod is op de Belgische markt ben ik in Nederland beginnen kijken. De meerwaarde van een Factory versie erken ik, maar de kleurstellingen van die modellen spreekt me niet aan. Op termijn ga ik er zeker eens mee op circuit, en wat de achterschokdemper betreft las ik dat dit uitwisselbaar is met de RSV Mille (meer instelmogelijkheden). ik veronderstel dat dit fabriek-af best wel al een uitgeblanceerde moto is, en dat de öhlins van de factory versie een meerwaarde zijn maar geen noodzaak?
Eigenlijk vanaf het begin fan geweest van de donkere versie met blauwpaarse velgen. Ik kwam de volgende tegen en zou daar graag eens naar gaan kijken maar vroeg me af of er kenners zijn die meer zien dan ik momenteel zie alvorens ik de 3u durende trip maak:
Hey Gunther, de motor in die advertentie mist de chromen/metalen zijkapjes op de radiator en heeft links op de onderkuip schuifschade. Wanneer je toch bij deze Tuono gaat kijken kijk ook of er tekenen van een schuiver onder de stepjes zit. Het valt me ook op dat de koppelingskabel niet achter de kap langs loopt (ook aan de linker kant, vergelijk maar eens met de foto in mijn verkoop topic). Ook is het voorspatbord niet origineel maar van carbon en mis ik de leeuwenkop op de wind-deflectoren links en rechts van het frame ter hoogte van je knieën, misschien overgespoten?
Ik dacht ik vermeld het wel even want zoals je zegt het is wel drie uur rijden voor jou.
Scherp, dat zijn wel opvallende dingen. Aan de andere kant: de motor is 14 jaar oud, hij hoeft niet als nieuw te zijn. Zolang je maar een eerlijk beeld hebt, van wat je koopt.
Die foto van het dashboard is ook interessant, over de 'user code'. Geen idee waarom dat in beeld staat.
Bedankt voor de reacties!Heb ook de MRA Sport op mn 2014 V4 en dit bevalt heel goed. Ben 177cm lang en geen last van turbulentie.
Ctek zijn fijne betrouwbare laders. Komt met stekker. Plus en min op de accu stekker aansluiting onder je zadel en wanneer je hem aan de lader hangt piel je het stekkertje onder je zadel uit. Hoeft zadel niet voor los. Op de hoeken achter zit net genoeg ruimte.Goedemorgen mede-forum leden,
Sinds kort heb ik een Aprilia Tuono 1000R uit 2008 in mijn bezit. De winter komt er aan, dus ik wil deze straks graag aan de druppellader zetten in de schuur. Nu is mijn vraag; maakt het nog uit wat voor druppellader dit is en waar moet ik deze aansluiten?
Alvast bedankt voor het antwoord.
Ik rijd al ruim 15 jaar Aprilia RSV mille/1000/Tuono. Met mijn eerste mille heb ik destijds accu problemen gehad, sindsdien hebben de motoren in de garage altijd het hele seizoen aan een Optimate druppellader gehangen, nooit meer problemen met accu en/of starten gehad.Goedemorgen mede-forum leden,
Sinds kort heb ik een Aprilia Tuono 1000R uit 2008 in mijn bezit. De winter komt er aan, dus ik wil deze straks graag aan de druppellader zetten in de schuur. Nu is mijn vraag; maakt het nog uit wat voor druppellader dit is en waar moet ik deze aansluiten?
Alvast bedankt voor het antwoord.
Goedemorgen mede-forum leden,
Sinds kort heb ik een Aprilia Tuono 1000R uit 2008 in mijn bezit. De winter komt er aan, dus ik wil deze straks graag aan de druppellader zetten in de schuur. Nu is mijn vraag; maakt het nog uit wat voor druppellader dit is en waar moet ik deze aansluiten?
Alvast bedankt voor het antwoord.
Ctek zijn fijne betrouwbare laders. Komt met stekker. Plus en min op de accu stekker aansluiting onder je zadel en wanneer je hem aan de lader hangt piel je het stekkertje onder je zadel uit. Hoeft zadel niet voor los. Op de hoeken achter zit net genoeg ruimte.
Althans zo heb ik het gedaan bij mijn Tuono 2de Gen.
Oke, moet ik een specifieke druppellader hebben van Ctek? Zie dat er meerdere soorten op de markt zijn.
Letten jullie verder nog ergens op bij de tuono als deze een paar maand stil staat?
Ik heb die xs 0.8 maar die is wel aan de lichte kant.Oke, moet ik een specifieke druppellader hebben van Ctek? Zie dat er meerdere soorten op de markt zijn.
Letten jullie verder nog ergens op bij de tuono als deze een paar maand stil staat?
Oke, moet ik een specifieke druppellader hebben van Ctek? Zie dat er meerdere soorten op de markt zijn.
Letten jullie verder nog ergens op bij de tuono als deze een paar maand stil staat?