Idd knappe moto, ik denk dat die map de dip zal weghalen tussen 3500-4500 t/min ...niet?Mooie uitlaat, mooie motor. Heeft de dealer ook die up map van Aprilia racing geïnstalleerd? Merk je iets aan de vermogen of rideability?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Idd knappe moto, ik denk dat die map de dip zal weghalen tussen 3500-4500 t/min ...niet?Mooie uitlaat, mooie motor. Heeft de dealer ook die up map van Aprilia racing geïnstalleerd? Merk je iets aan de vermogen of rideability?
Idd knappe moto, ik denk dat die map de dip zal weghalen tussen 3500-4500 t/min ...niet?
De Factory kleuren weet ik nog niet.Volgens mij hebben de niet-factory van de 2015 een bijrijders zadel. Er staat er 1 op Markplaats.
Wat betreft de vering, heb je extra geld over voor lichtere wielen, betere vering en fancy kleuren?
Beetje afhankelijk ook weer van je keuze rondom het bijrijders zadel.
Aprilia TUONO V4 (bj 2015)
€ 11.250,00
https://link.marktplaats.nl/m176940...ium=android_social&utm_campaign=socialbuttons
Wat ik op het AF1 forum lees over de vering is dat de niet Factory met niet al te veel moeite en geld, beter kan maken dan van de Factory versie.
Met genoeg budget zou ik gaan voor een Factory uitvoering ivm de lichtere wielen en betere vering en dan de kont laten ombouwen.
Je kun Zwart motoren eens bellen over hun mening.
De enige Aprilia dealer waar ik ervaring mee heb is nog verder rijden voor je . Veel plezier alvast met je nieuwe motorIk lees al een tijdje mee Komend voorjaar wil ik een nieuwe Tuono 660 (Factory) gaan aanschaffen. Normaal heb ik een vaste dealer waar ik erg tevreden over ben, maar die is helaas geen Aprilia dealer. Welke dealer raden jullie aan? van den brug motoren in Eindhoven is voor mij het dichtstbijzijnde, maar ik krijg daar een beetje scootervibes bij. Goedhart ben ik geweest en had ik een goed gevoel bij, maar is een dikke 60 minuten rijden.
Thnx
Thnx! Zijn zij wel officieel dealer (ivm garantie)? Ik kom deze namelijk niet tegen tussen de dealers op de Aprilia websiteDe Zwart Motoren in Weert, heeft ze volgens mij zelfs op voorraad.
Kijk eens bij Verhoeven motoren in Druten. Pedro is een specialist en ze zijn scherp geprijsd daar.Ik lees al een tijdje mee Komend voorjaar wil ik een nieuwe Tuono 660 (Factory) gaan aanschaffen. Normaal heb ik een vaste dealer waar ik erg tevreden over ben, maar die is helaas geen Aprilia dealer. Welke dealer raden jullie aan? van den brug motoren in Eindhoven is voor mij het dichtstbijzijnde, maar ik krijg daar een beetje scootervibes bij. Goedhart ben ik geweest en had ik een goed gevoel bij, maar is een dikke 60 minuten rijden.
Thnx
Yep, officieel dealer ja. Vreemd idd dat ze niet op de site staan.Thnx! Zijn zij wel officieel dealer (ivm garantie)? Ik kom deze namelijk niet tegen tussen de dealers op de Aprilia website
Heb inmiddels mijn tweede Tuono 2019 ingeruild voor een 2021 had ik van de eerste spijt gehad dan had ik de tweede nooit gekocht.Beste Tuono liefhebbers,
Ga aankomende dinsdag een tuono factory 2021 proefrijden/bestellen bij Goedhart. Laat ik hem dan volgend jaar maart afleveren als het goed bevalt. Mijn vraag is welke opties zijn een must have. Die race Akra komt sowieso. Lees verschillende verhalen over de MIA. Plus voor mijn verzekering willen ze een SCM goedgekeurd track&trace system. Iemands hier ook met track&trace system? Zo ja welke systeem? Hebben ze ook al software update voor die kinderziektes? Ben altijd een beetje bang voor de Italiaanse betrouwbaarheid.
De Tuono Factory heeft geen lichtere wielen.Volgens mij hebben de niet-factory van de 2015 een bijrijders zadel. Er staat er 1 op Markplaats.
Wat betreft de vering, heb je extra geld over voor lichtere wielen, betere vering en fancy kleuren?
Beetje afhankelijk ook weer van je keuze rondom het bijrijders zadel.
Aprilia TUONO V4 (bj 2015)
€ 11.250,00
https://link.marktplaats.nl/m176940...ium=android_social&utm_campaign=socialbuttons
Wat ik op het AF1 forum lees over de vering is dat de niet Factory met niet al te veel moeite en geld, beter kan maken dan van de Factory versie.
Met genoeg budget zou ik gaan voor een Factory uitvoering ivm de lichtere wielen en betere vering en dan de kont laten ombouwen.
Je kun Zwart motoren eens bellen over hun mening.
Niet? Worden de Tuono Factory tijdens gewoon genept! Italianen....De Tuono Factory heeft geen lichtere wielen.
Maar wat je zegt, vering is standaard al heel goed. Ik heb het laten upgraden door een verings specialist. Dan word die echt heel goed. Lichtere wielen er in zetten maakt het stuurgedrag nog beter en vooral makkelijker.
Heb je het Gabro zelf al gevraagd op het AF1 forum?Zou het zinvol zijn om een Gabro map update op een '21 te doen met de standaard uitlaat?