Tuono Bastards Deel 21

Hoe ging het monteren van de set? Als ik ze nog eens tegen kom 2e hands dan overweeg ik ze ook te nemen.
Monteren stelt inderdaad niets voor. Gelukkig maar want denk er sterk over na om ze op bestemming te verwijderen en een week later weer te monteren (alles voor de mooie foto's :Y )
Waar je wel rekening mee moet houden is dat bij sommige after-market kentekenplaat houders de knipperlichten soms in de weg zitten.
Ik heb daar met mijn geïntegreerde knipperlichten geen last van.
 
Nou met 7 aprilia’s en een afvallige Kawasaki zal het iets meer knallen dan kunstzinnigheid worden denk ik maar we houden ook van een mooi plaatje en lekker eten dus voor ieder wat wils 😁
 
Mooie Factory en die V2 is ook een plaatje! Ik heb ook een tijdje een 1000R gehad maar kon er nooit echt vrienden mee worden.. Een 3 cilinder / V4 / crossplane past beter bij me. Ik hou van soepele blokken zonder bokken en dat gedonder, met een lange lineaire powerband.

Was wel een tijdloos ding..

Bekijk bijlage 1793913

Grappig, ik heb er ook één gehad in die kleurstelling. Ik kon er ook niet heel veel mee, ik hou van v-twin motoren maar deze miste voor mijn gevoel karakter vergeleken met de blokken van KTM. Ik heb deze ook maar een paar maandjes gehad helaas. Maar zoals je zegt, de gen2 Tuono heeft wel de looks die over 20 jaar nog prima mee kan.


1661583387826.jpeg
 
Nee naar Slovenië die kant op
Schijnt dat je in die regionen prachtig kunt rijden!

Grappig, ik heb er ook één gehad in die kleurstelling. Ik kon er ook niet heel veel mee, ik hou van v-twin motoren maar deze miste voor mijn gevoel karakter vergeleken met de blokken van KTM. Ik heb deze ook maar een paar maandjes gehad helaas. Maar zoals je zegt, de gen2 Tuono heeft wel de looks die over 20 jaar nog prima mee kan.


Bekijk bijlage 1797487
Blijft een tijdloze fiets
 
Beste, gisteren gaan rijden met de tuono v4 factory, maar toegekomen in la roche merk ik dat er precies iets "lekt of zweet" aan de rechterkant vh blok. Daar is rechtsbovenaan een gaatje en daar loopt precies beetje vloeistof uit tijdens het rijden. Normaal???
 
Wat voor vloeistof, olie of koelvloeistof?
Geen idee waar dat gaatje moet zitten, de foto is van geringe afstand en ik ken het motorblok niet.
Ik dacht eerst het klepdeksel maar dat denk ik niet, dan had er wel met een rotgang olie uitgespoten.
Van andere merken/modellen weet ik dat er vaak een gaatje bij de koelvloeistofpomp zit, als daar wat uitkomt duidt dat op een lekke keering.
 
Ik heb een tuono van 2006, hier zitten verhoogde stuurklemmen op. Heeft iemand toevallig nog originele te koop of weet iemand waar ze te koop zijn(hoeft niet origineel). Alvast bedankt.
 
Beste, gisteren gaan rijden met de tuono v4 factory, maar toegekomen in la roche merk ik dat er precies iets "lekt of zweet" aan de rechterkant vh blok. Daar is rechtsbovenaan een gaatje en daar loopt precies beetje vloeistof uit tijdens het rijden. Normaal???
Check ff AF1 forum. Er loop een draadje in de tuono V4 groep mbt tot dit onderwerp.. Olie door foutief geplaatste seal o.i.d....
 
Morgen richting grens Oostenrijk/ italie.
Voor de zekerheid op de trailer.
Hoop dat ie het nu blijft doen.
Ga je geen spijt van krijgen! Als je in de buurt bent is de Nockalmstrasse ook echt een aanrader! Dit filmpje is van vorig jaar, wat een rust en wegen!
 
Terug
Bovenaan Onderaan