Tuono Bastards / Leipe Shit! Deel 20

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik lees dat veel dat mensen met deze setup constant wheelies hebben.. het zal wel aan mij liggen maar ik heb dat dus niet. Tuurlijk, als ik in de 1 op het gas ga dan schiet hij wel omhoog en in de 2 bij het juiste toerental ff het gas dicht en dan vol open ook wel.. maar ik lees lui die moeten vechten om de voorkant naar beneden te houden, dat ervaar ik totaal niet.

Als ik rap over een rotonde ram en bij het afkomen in de 2 vol gas geef tot 9500 toeren wordt hij wat licht aan de voorkant maar dat is echt geen wheelie!

Mensen met een gen 2 die dit ook ervaren of ligt het echt aan mij?

Ik heb een 2006 Tuono, Akra slip ons, K&N filter en 15-40 tandwielverhouding.
Ik heb 15-42 en werd vooraf gewaarschuwd dat de motor veel te agressief zou worden, wheelie hier en wheelie daar. In de praktijk valt het echt wel mee.

Wil ik omhoog dan kan het, anders is het bij flink optrekken in de 2e versnelling niets anders dan een licht voorwiel.
 
Ik had 15-43 voor op het circuit en dat was perfect voor mijn gen2 tuono!
Voor op straat deed ik het 40 tandwiel er weer in! Puur omdat ik de motor dan fijner vond rijden, net wat rustiger. En de tuono gaat toch wel op zijn achterwiel als je dat wilt.
 
Diablo black! Het moest deze worden of jouw kleurstelling. Beide erg strak!

Ik wil eigenlijk zo snel mogelijk een fireblade jiffy eronder gooien, staat met de 190/55 wel erg wankel. Iemand weet welk type er op past?
Er staan er een aantal op marktplaats maar voornamelijk oudere types. Is het plug en play?

Fireblade model met demper onder de kont, die past plug en play idd. Is eigenlijk een must. Paar tientjes en een hoop geruststelling wanneer je bij je brommert wegloopt.
 
Hmmm, ik heb op mijn gen2 Ohlins icm de standaard bovenplaat. De diameter boven is 51mm(net nog ff opgemetrn, voor de zekerheid) en dus zou een standaard gen2 bovenplaat voldoen.
Over welke jaartallen spreek je dan van een gen 2 ? Heb net een kroonplaat gevonden 03 tot 05 maar deze heeft diameter 53mm ,,
 
Heren dank voor de tip, Dasty did the trick *D

Een voor en na mag niet ontbreken:

full


Tadaaaa *O*

full
 
Diablo black! Het moest deze worden of jouw kleurstelling. Beide erg strak!

Ik wil eigenlijk zo snel mogelijk een fireblade jiffy eronder gooien, staat met de 190/55 wel erg wankel. Iemand weet welk type er op past?
Er staan er een aantal op marktplaats maar voornamelijk oudere types. Is het plug en play?


2004-2007
SC57
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan