Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
@Martin: Merci voor je tips.. ik zal hem bij Vos no op de roller laten zetten..
Kunnen zij (Motoport Echt) ook iets veranderen aan die A/F verhouding? Of zou ik dan weer terug moeten naar Jarno bij de Zwart motoren?
Vandaag trouwens eens voor het eerst kunnen rijden op mijn nieuwe 1100RR... had maar weinig tijd, maar wát een motor... had hem vandaag alleen nog maar in de ‘R’ modus gebruikt.. en dat was al een stuk heviger dan mijn Gen2 Tuono. Ben nog nooit mijn rijbewijs kwijt geraakt (afkloppen) maar het is toch wel mega verleidelijk het gas soms open te gooien, man man wat een blok!!!!
Maar het meest opvallende vond ik eigenlijk het geluid... om eerlijk te zijn heb ik heel even getwijfeld of een Akrapovic wel nodig is... zó heftig is het geluid vd standaard demper!! Heb al meerdere motoren gereden maar nooit een met zo’n standaard uitlaat geluid ...
Maar ga toch uiteindelijk voor de Akra met db killer en die open mapping...
Ik denk dat een AKRA met killer, stiller is als de originele "demper"
@Evo27 en Martin: nu brengen jullie me ernstig aan het twijfelen (waarvoor dank, want ik geef natuurlijk niet graag voor niks €700 uit..)
Maar als ik het van jullie dus goed begrijp, is het geluid vd motor zoals nu met originele uitlaat BETER dan met Akrapovic en db killer!?!?!?
Ik rij namelijk altijd in de Eifel (woon in Z-Limburg) en ben dan dus genoodzaakt ALTIJD MÉT db killer te rijden... als ze je namelijk aanhouden zonder db killer krijg je een mooie boete...
Dus of met standaard uitlaat of Akra met db killer...
Dan kan ik dus wellicht het beste het hele gebeuren staken en met de standaard uitlaat doorrijden...??
Nog maar even een nachtje over slapen nu... maar als ik het monteren vd Akrapovic bij Mile Pajic wil afzeggen moet ik het wel morgen doen... is wel zo netjes...
Bedankt voor de tip...
Martin, je zegt dat je jouw eigen demper ook ‘pas gemaakt’ hebt, maar wat heb je er dan aan veranderd?
En wat bedoel je met 'plug and play?'
Ik denk dat een AKRA met killer, stiller is als de originele "demper"
Noujah......, ff snel dan maar.
Geluid is idd "zachter" met Akra mét db-killer. Wél mooier want "donkerder". Vind ik dus.
Race/Akramap met standaard uitlaat niet doen! Zijn echt andere parameters die dan veranderen, weet niet of ie dan beter loopt? Katalysator speelt ook een rol hè.
Met 2014/2015 uitlaat/demper klinkt ie idd ook mooi, die heeft echter géén klep in het systeem. Is wel iets luider/mooier maar wat scherper qua geluid. Harder is niet mooier dan. Mijn RSV4 demper ook pasgemaakt voor de 2017 brommer, plug & play voor wanneer ik de Eifel in ga.
[afbeelding]
Welke remolie gebruiken jullie bij jullie Tuono gen2?