Tuono Bastards / Leipe Shit! Deel 20

Status
Niet open voor verdere reacties.
Voor de mensen met een gen 2.. wat halen jullie gemiddeld voor afstand op een volle tank benzine?

Ik heb een RSVR, maar haal de laatste tijd een stuk minder voor mijn gevoel.
Had gister met 158km al het lampje aan..

Nu heb ik deze tank vooral in koude omstandigheden leeg gereden, dus misschien komt het daardoor.

Normaal heb ik iets van 180/190km lampje aan.
 
Idd op voorhand al iets over gelezen. Hoop er van verschoond te blijven maar mocht het niet zo blijken te zijn is schijnbaar de service erg goed. Vriend van me kreeg na een tweede "condensgeval" een 450 als alternatief. :}

Haha gouden deal dan!
 
Verschilt heel erg aan mijn rijstijl.... Bij sportief gaat ie rond de 180 km branden

Nou die van mij dus vandaag op 130.. Maar ik twijfel heel erg of ik hem wel helemaal vol getankt had of dat ik de dagteller later gereset heb..

Heb de Tuono nog niet lang en dat was mijn eerste keer tanken!
Bedankt voor de antwoorden!
 
Ik heb een RSVR, maar haal de laatste tijd een stuk minder voor mijn gevoel.
Had gister met 158km al het lampje aan..

Nu heb ik deze tank vooral in koude omstandigheden leeg gereden, dus misschien komt het daardoor.

Normaal heb ik iets van 180/190km lampje aan.

bij mij met een oer of gen 2 altijd rond de 160 km

net het kenteken binnen van mijn V4 aprc , ben benieuwd , waarschijnlijk eerder
 
Cadeautje uit de JoeKee.

MU3Wdcq.jpg

OlrCzPJ.jpg
 
@Hinzu: ja als het wat warmer wordt (denk vanaf 15 gr) ga ik met 2 paddock stands de velgstriping aanbrengen...

Wat betreft benzine verbruik.. ik heb 8 jr lang de Gen2 Tuono gehad, en had op de binnendoor wegen een verbruik van circa 1 op 13, op de autobaan was dat iets zuiniger; 1 op 14,5 ongeveer.

Ben bang dat mijn huidige Tuono V4 net zoveel verbruikt (hopelijk niet méér..)

Maar goed. je krijgt er ook wat voor terug hè... en ik rij niet dagelijks met de motor dus voor die paar keren dat het wat meer verbruikt mag het dan ook wel ietsje meer kosten als ik dat blok en geluid ervoor terug krijg ;)

Overigens bepaald het rechterhandje ook voor een behoorlijk deel het extreme gebruik soms....
 
Voor de mensen met een gen 2.. wat halen jullie gemiddeld voor afstand op een volle tank benzine?

Ik heb sinds een week geen Tuono meer maar wel 12 jaar een gen 2 gehad en actieradius afhankelijk van het gashandje 220 tot 260 km op 1 tank.

Ik rij nu een KTM SD1290 GT en heb nog wat spulletjes tekoop:

- Brembo T-drive voorschijven / Verkocht

- Ohlins stuurdemper Verkocht

- 2 ruitjes 1 donker en 1 helder (standaard lage model)

- SW-Motech Tankring kit incl. Evo ring Verkocht
 
Laatst bewerkt:
Voor de mensen met een gen 2.. wat halen jullie gemiddeld voor afstand op een volle tank benzine?

Meestal gaat rond de 180 het lampje branden. Omdat ik niet wil ervaren hoe ver ik er nog mee kan rijden zoek ik dan snel een tank op. Als ik de tank tjokvol giet haal ik de 200 km wel. Het vreemde is dat toen ik vorig jaar naar de Eiffel ging en ergens halverwege weer tankte dat ik extreem weinig hoefde bij te tanken. Narekening leerde dat ik op dat moment rond de 1:18 had gereden :o :]
Ik snapte er geen reet van.... Was wel eenmalig helaas :+
 
Omdat ik na lang rijden op mijn RSV Mille toch vaak rugklachten krijg zit ik te twijfelen om hem evt om te bouwen naar een Tuono. Hier heb ik ook al verschillende projecten van gezien, alleen volgens mij kopen de meeste er gewoon een complete Tuono bij? Hier heb ik helaas het budget niet voor, heeft er iemand deze spullen of is er ergens een site waar deze spullen los te koop zijn? Het gaat om een RSV Mille R uit 2000.
Volgens mij heb ik het volgende nodig:
Bellypan
De luchthappers aan de zeikant
Kroonplaat waar het superbike stuur op kan (öhlins voorvork)
De zeikappen met het gaas
De topkuip

Alvast bedankt Gr Mark
 
Ik heb sinds een week geen Tuono meer maar wel 12 jaar een gen 2 gehad en actieradius afhankelijk van het gashandje 220 tot 260 km op 1 tank.

Ik rij nu een KTM SD1290 GT en heb nog wat spulletjes tekoop:

- Brembo T-drive voorschijven

- Ohlins stuurdemper

- 2 ruitjes 1 donker en 1 helder (standaard lage model)

- SW-Motech Tankring kit incl. Evo ring, handig om SW-Motech Daypacktas op vast te klikken. (excl. tas, die hou ik voor op de KTM)

Bij de gen2 tuono is de tankring toch dicht? Waar monteer je die sw motech tankring dan op?
 
Bij de gen2 tuono is de tankring toch dicht? Waar monteer je die sw motech tankring dan op?

Dit is een ombouwkit.

Je doet je tankdop open daar zie je schroeven die draai je er uit zodat je jouw complete dop kan uitnemen dan schroef je de buitenring waar je slot in zit los.

Je haalt je slot eruit (2 pinnetjes uit scharnier drukken) en plaatst die in de ring met gaten, schroef dit weer vast op jouw dop en klaar, je hebt een tankring met inbusbouten.

Simpel en wijst zichzelf als je het ziet.



€ 25,00 Verkocht

full

full
 
Laatst bewerkt:
Omdat ik na lang rijden op mijn RSV Mille toch vaak rugklachten krijg zit ik te twijfelen om hem evt om te bouwen naar een Tuono. Hier heb ik ook al verschillende projecten van gezien, alleen volgens mij kopen de meeste er gewoon een complete Tuono bij? Hier heb ik helaas het budget niet voor, heeft er iemand deze spullen of is er ergens een site waar deze spullen los te koop zijn? Het gaat om een RSV Mille R uit 2000.
Volgens mij heb ik het volgende nodig:
Bellypan
De luchthappers aan de zeikant
Kroonplaat waar het superbike stuur op kan (öhlins voorvork)
De zeikappen met het gaas
De topkuip

Alvast bedankt Gr Mark

Covers voor de radiatoren. Kabels naar stuur. Kroonplaat kun je opvullen met een 1mm strip. Ik zou langzaam aan alles bij elkaar sprokkelen.
 
Laatst bewerkt:
Ik rijd een Gen 1 en bij mij gaat het lampje meestal rond de 130-140 aan bij lekker sportief rijden.

Ik spam nog een fotootje, omdat het kan *O*
IMG_20180328_224308_750.jpg
 
Vandaag de Tuono uitgebreid gepoetst, ook de uitlaatbochten mee gepakt. Resultaat mag er zijn lijkt me. Hij is klaar voor het seizoen!

20180329_153057.jpg


20180329_153111.jpg


20180329_151508.jpg
 
@ Arie68, zou je de eerste foto van mijn voorgaande post in de OP willen zetten..? Alvast bedankt!

Tevens kan de Tuono van A'stars89 uit de OP, dat is nu namelijk de mijne ;)
 
Voor de mensen met een gen 2.. wat halen jullie gemiddeld voor afstand op een volle tank benzine?

Voor mijn gevoel was mijn eerste tank ook echt zo leeg. Had alleen dagteller niet gereset. Nu gister getankt en gereset, ben benieuwd hoeveel we halen. Morgen lang ritje maken! Mooi exemplaar trouwens!

Gisteren navigatie gemonteerd dus klaar voor het seizoen!

20180329_200744.jpg


En een iets beter totaalplaatje (zonder TT)

20180323_174210.jpg
 
Laatst bewerkt:
Als er een rit wordt georganiseerd ben ik er ook weer bij. Heb mijn 2014 ingeruild op een 2018 Factory die eind februari klaar zou staan maar nog steeds niet binnen is bij de dealer. Verwachting is nu dat deze half april uitgeleverd kan worden. Dealer vertelde dat ze er al 4 verkocht hebben dit jaar :).

Nu is de Aprilia V4 familie compleet of niet?
Dikke RSV4 factory racer en nu ook nog de Tuono factory voor de weg :9~ :} :]
 
@AW: Mooi gedaan... heb je een TomTom 410? Heb daar afgelopen week menig uurtje mee gestoeid.. velgstriping is ook mooi! :)

Als ik een route maak op TomTom my drive en deze middels usb kabel wil overzetten gooit hij altijd de betreffende route 2x over op mijn TomTom 410.. ?? Beetje vreemd.. één route is een 'zo kort mogelijke route' en de andere is de route die ik zelf daadwerkelijk heb gemaakt (meestal 'spannende route' en met zoveel mogelijk bochten/bergen...)

Nog iemand die dit ook zo heeft ervaren? Of weet waarom de TomTom dit doet?
 
@AW: Mooi gedaan... heb je een TomTom 410? Heb daar afgelopen week menig uurtje mee gestoeid.. velgstriping is ook mooi! :)

Als ik een route maak op TomTom my drive en deze middels usb kabel wil overzetten gooit hij altijd de betreffende route 2x over op mijn TomTom 410.. ?? Beetje vreemd.. één route is een 'zo kort mogelijke route' en de andere is de route die ik zelf daadwerkelijk heb gemaakt (meestal 'spannende route' en met zoveel mogelijk bochten/bergen...)

Nog iemand die dit ook zo heeft ervaren? Of weet waarom de TomTom dit doet?

Volgend mij is de ene een route en de ander een track... Je moet het track bestand hebben want die blijft het zelfde na herberekenen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan