Tuono Bastards / Leipe Shit! Deel 20

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo. Het winterproject dubbel systeem is klaar. 8-)
full
 
Thnx! Ben er ook erg blij mee.

Even een andere vraag; heeft iemand nog een jiffy/zijstandaard voor een Gen1 liggen MET montageplaat? Heb onlangs een Mille R circuit fiets gekocht maar daar zit geen jiffy op. :X Dat leidt met grote regelmaat tot forse hartkloppingen... Dus mocht je er een over hebben, laat maar weten via pb of nul zes 1563 achttien 34.
 
Thnx! Ben er ook erg blij mee.

Even een andere vraag; heeft iemand nog een jiffy/zijstandaard voor een Gen1 liggen MET montageplaat? Heb onlangs een Mille R circuit fiets gekocht maar daar zit geen jiffy op. :X Dat leidt met grote regelmaat tot forse hartkloppingen... Dus mocht je er een over hebben, laat maar weten via pb of nul zes 1563 achttien 34.

Mooi hoor die zwarte dempers, is dat Carbon of zwart gespoten? Zijn de originele dempers of niet?
 
Ik woon in Nijmegen kunnen wel een keer ritje doen met allemaal Tuono’s

Klinkt goed!
Kom zelf uit Oss ook niet al te ver 😁

Vandaag de T losgelaten na een was en wax beurt!
DSC_0101.jpg

DSC_0099.jpg

DSC_0104.jpg

In de winter toch nog wat dingetjes gedaan om haar wat meer naar mijn smaak te maken.

Undertail zwart gespoten, dat stickerbomb ging niet zoals gepland 🙄
DSC_0056.jpg

DSC_0065.jpg

Kleine knipperlichten rondom met de knipperlicht mod.
Xenon en angel eyes in de koplamp met de grootlicht mod
Hugger en voorspatbord opnieuw in de blanke lak.
Plaatjes op de radiatoren zijdeglans laten poedercoaten

En de complete beurt inclusief de remvloeistof vervangen.

Nu genieten :Y
 
Mooi hoor die zwarte dempers, is dat Carbon of zwart gespoten? Zijn de originele dempers of niet?

Klopt. Oem gen2 dempers. Gecored en satijnzwart gepoedercoat. Gokje ivm temperaturen. Maar deze waren al lelijk. Dus veel konden we er niet aan vernaggelen.
 
@wings of change: we worden niet echt blij hiervan als verwende Max volgers he ;)

Een vraagje aan andere APRC rijders; in het Aprilia boekje staat over de mappings het volgende:

mapping T is aanbevolen voor circuit en openbare weg
mapping S is voor openbare weg
mapping R is voor circuit

Ik dacht altijd dat de map 'R' stond voor 'rain' dus voor 'gedempt' vermogen...?

Wie weet hoe het nu zit? Nu lijkt dus S de meest softe mapping, dan map T en uiteindelijk map R de sterkste?

Fijne zondag verder allen..
 
Dit soort informatie kan je heel makkelijk vinden op internet. De mappings zijn verandert met de introductie van het 1100 model. Er staat geen onzin in je instructieboekje.
 
Laatst bewerkt:
Go Vettel was het nu. Max zesde wat hem wel tegen zal vallen verwacht ik als ie later voor de camera komt.
 
Gisteren de oer opgehaald bij hyperpro. Rondom nieuwe veren en olie, wat n verschil :} :]

@v4wim gaaf zo :t
 
...

Wie weet hoe het nu zit? Nu lijkt dus S de meest softe mapping, dan map T en uiteindelijk map R de sterkste?

...

Klopt, S -> T -> R op de 1100. Op de 1000 is het R -> S -> T.

De S mode heeft een vermogensbeperking in de eerste 3 versnellingen (alhoewel daar ook veel wisselende info over is). De T mode is in principe hetzelfde als de R mode, behalve dat de R mode veel minder op de motor remt. Het schijnt (maar dat weet ik niet zeker) dat de T mode ook een vermogensbeperking heeft in de eerste 2 versnellingen.

Bij mijn 1000 is de T mode (bij jou R) te aan-uit wat betreft gas reactie voor gebruik op straat, dus heb hem zelf altijd in de S mode (T bij jou). De Gabro ECU die ik heb haalt sowieso alle vermogensrestricties weg dus van een eventuele vermogensbeperking heb ik geen last. De 1100's zijn een stuk soepeler, dus als het te doen is en het is droog weer zou ik hem lekker op R zetten.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan