Tuono kroonplaat met risers en stuur

bartje325i

MF veteraan
14 aug 2005
1.009
50
Midden van het land
Hallo,

Zoals in de titel al aangegeven ben ik op zoek naar een tuono kroonplaat compleet met risers en stuur. Voor het model 2001 (53mm?)
Dit alles voor een leuk prijsje natuurlijk ;)
Alvast bedankt.
 
Hoi Bartje, ik heb nog wel wat liggen.
8A0801E1-457F-456A-A80F-9C622E4C9E15.jpeg
A53649B7-897C-4984-966E-08C6BE2FD545.jpeg


Ook een goudkleurig stuurtje.

Groet,

George
 
Hoi George,

Als ik eerlijk ben ga ik liever voor een originele (vindt ik mooier) en zijn daar de risers ook niet hoger van, omdat je anders met de tank etc zit?
 
Bartje,

De combinatie originele kroonplaat plus risers voor een oer tuono worden niet veel aangeboden (en al helemaal niet voor een leuk prijsje), dus zo gek is het alternatief van George niet. Wil alleen maar aangeven dat als je verwacht binnen bijv. twee week een originele set tweedehands te hebben het wel eens zou kunnen tegenvallen ;)
 
Volgens mij doen ze die kroonplaat niet los verkopen...maar de vork daarna weer verpatsen kan ook nog...
Die risers zijn inderdaad hoog Tarwe, de modellen na de oertuono hebben ze lager. Overigens kunnen ze wel wat lager zonder met de tank in aanraking te komen.
 
Ik heb 2 jaar liggen zoeken voordat ik een hoge te pakken had. En er ook nog eens net geld voor moeten neerleggen. Maar het hoeft niet, mag wel 😉
 
Ik wil ook niemand (of zijn spullen) af zeiken of te zeuren over prijzen. Weet niet eens wat een redelijke prijs zou moeten zijn. Maar vraag je het niet, zal je het ook nooit weten.
Ik hoef ook geen kroonplaat binnen nu en 2 weken. De motor rijdt er niet minder om.
 
Ik wil ook niemand (of zijn spullen) af zeiken of te zeuren over prijzen. Weet niet eens wat een redelijke prijs zou moeten zijn. Maar vraag je het niet, zal je het ook nooit weten.
Ik hoef ook geen kroonplaat binnen nu en 2 weken. De motor rijdt er niet minder om.

Ik wil je niet opdringen hoor, totaal niet! Het is vaak zoeken ernaar en als je er een hebt dan vragen ze er geen 50,- voor.
 
Terug
Bovenaan Onderaan