Tuono rit

Wanneer de Moes Tuono rit

  • zondag 3 september

    Stemmen: 1 8,3%
  • zaterdag 9 september

    Stemmen: 8 66,7%
  • zondag 17 september

    Stemmen: 3 25,0%

  • Totaal aantal stemmers
    12

Classicracer #512

MF veteraan
16 jul 2005
4.007
78
Den Haag
Hallo allemaal

Ik ben druk bezig om een leuke gezellige spannende om nooit meer te vergeten supertoer in elkaar te frommelen.

FF polletje invullen voor de gewenste datum.

Dank u :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :]
 
He Moes, ik vertrek 4 september voor 13 dagen naar Curacao, ben de 16e terug, dus ik heb de 17e gestemd, zou eventueelmoeten lukken. Maar gezien destemming zouik de 9e nemen met de meeste deelnemers. Moet ik helaas overslaan en wens ik jullie een mooie rit :] Zal aan jullie denken als ik op Mambobeach zit *O*
 
De 9de Moes, dan denk ik mijn tuono wel weer op de rails te hebben. Ga vrijdag naar Ten Kate om hem af te laten stellen (vering).
Vandaag een ohlins stuurdemper gemonteerd :9
Weet ik in ieder geval zeker dat die frikandel niet gaat resoneren met als gevolg een tankslapper :X
 
Dat zal zeker, maar zelfs met een stuk of 7 Tuono´s wordt het al een superrit :]
 
Kootwijk geeft mijn voorkeur 8-)
Dan hoef ik niet zoveel over de snelweg, want daar kan de ronde vorm van mijn band niet tegen :+ :+
 
de 17e komt mij het beste uit,3 sept superbikesweekend assen :] :] 9 sept familiedingen O-) O-) 17 sept yes,zou mooi zijn,we zien het wel
 
Zo als het nu is ,zal het 9 september blijven.

Waarschijnlijk een groepje van 6 tot 10 man.

Startplaats zal hoogstwaarschijnlijk in Harskamp zijn bij cafe restaurant de vergulde leeuw (toepasselijk)

Het aantal km moet ik nog ff verzinnen,maar tussen de 200 en de 400 ergens denk ik.
:] :] :] :] :] :] :] :]
 
WE kunnen hem 2 of 3 keer rijden.

Ik heb nog wat alternatieven ,maar die doen we dan wel met mooi weer.

Incl zandpaden speciaal voor transalpjes en gssen :]




In de ardenne was het ook niet meer dan 400 km en toen zijn we nog eerder afgehaakt ook.

Met een beetje stoppen eten enz,lang zat.

Maar meer mag ook ik hoor het wel.

 
Laatst bewerkt:
Zo als het nu is ,zal het 9 september blijven.

Waarschijnlijk een groepje van 6 tot 10 man.

Startplaats zal hoogstwaarschijnlijk in Harskamp zijn bij cafe restaurant de vergulde leeuw (toepasselijk)

Het aantal km moet ik nog ff verzinnen,maar tussen de 200 en de 400 ergens denk ik.
:] :] :] :] :] :] :] :]
Vlak bij mij om de hoek kan ik niet mee omdat ik dan nog ergens in Tsjechie rondhang denk ik :(

gr Driver
 
Terug
Bovenaan Onderaan