Tuono-topic deel 18....DonderJagen!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Precies, gewoon zwart spuiten die handel..... :+

full
 
Heren, ik heb even advies nodig. Ik ben op zoek naar nieuwe voorremblokken. Ik heb nu de EBC Goldstuff op het oog. Deze kan ik vinden voor 37 euro per setje. Heeft iemand ervaring met EBC gesinterde remblokken op de tuono?

Hebben mensen nog betaalbare andere opties?

Het hoeven geen race/cirquit remblokken te zijn. Ik rijd grotendeels woon-werk en voor de fun :)
 
Heren, ik heb even advies nodig. Ik ben op zoek naar nieuwe voorremblokken. Ik heb nu de EBC Goldstuff op het oog. Deze kan ik vinden voor 37 euro per setje. Heeft iemand ervaring met EBC gesinterde remblokken op de tuono?

Hebben mensen nog betaalbare andere opties?

Het hoeven geen race/cirquit remblokken te zijn. Ik rijd grotendeels woon-werk en voor de fun :)

Brembo Remblokken Sinter Road

echt epic blokjes voor juist wat jij beschrijft. was voor 2 setjes voor 77 euries kwijt. maar echt het geld waard
 
Heren, ik heb even advies nodig. Ik ben op zoek naar nieuwe voorremblokken. Ik heb nu de EBC Goldstuff op het oog. Deze kan ik vinden voor 37 euro per setje. Heeft iemand ervaring met EBC gesinterde remblokken op de tuono?

Hebben mensen nog betaalbare andere opties?

Het hoeven geen race/cirquit remblokken te zijn. Ik rijd grotendeels woon-werk en voor de fun :)

Ik vind ze ruk, bij mij kwam zelfs het frictiemateriaal los van de metalen achterkant.
Ben zelf erg te spreken over TRW! De brembo's zijn ook erg goed.

Zijn net zo duur, of nog goedkoper, ligt eraan waar je ze koopt.
Hou er rekening mee dat je 2 setjes moet hebben.
 
Laatst bewerkt:
Iemand hier ervaring met Xenon op een tuono uit 2003? Welke fitting hebben die pitten van de Appie?

Ik heb xenon in mijn groot licht.
Deze is naar beneden gericht en de normale lamp is uitgeschakeld.
Dit is door de vorige eigenaar gedaan.
Ben er best tevreden over maar denk er af en toe over na om het tocht te veranderen naar een normale Xenon.

Op mijn Fireblade was ik zeer tevreden over Pilot.
Hier betaal je wat meer voor maar zeer betrouwbaar.

Zoekresultaten voor: ‘xenon verlichting pilot digital line type voor 2012 dimlicht SID 9muodm4ussi5g7kppnttmq4371’
 
Kleur van mijn Appie is rood met Brons.

Heb er aan zitten denken om de kleur te laten veranderen. Ben er echt niet blij mee. (Dat Brons gedeelte)
Heb de motor ingeruild op een Triumph die ik te koop had.

Nu heb ik een super nette back cover binnen gehad.
Plan was om de motor dus over te laten spuiten incl de cover.

heb er vandaag eens over gebrain stormt en denk er nu over na om hem aan te gaan kleden met Witte en groene accenten. Wat denken jullie?
 
Heren, ik heb even advies nodig. Ik ben op zoek naar nieuwe voorremblokken. Ik heb nu de EBC Goldstuff op het oog. Deze kan ik vinden voor 37 euro per setje. Heeft iemand ervaring met EBC gesinterde remblokken op de tuono?

Hebben mensen nog betaalbare andere opties?

Het hoeven geen race/cirquit remblokken te zijn. Ik rijd grotendeels woon-werk en voor de fun :)

De originelen
ik deed er bij mijn gen 2 Tuono 26000km mee en ging er ook paar keer per jaar mee het circuit op! het is dat ik de motor Total los reed ander hadden ze denk ik de 30000km wel makkelijk gehaald. En de rem prestaties zijn echt top.
Bij de Tuono V4 ook helemaal top en ook een goeie levens duur.
 
Kleur van mijn Appie is rood met Brons.

Heb er aan zitten denken om de kleur te laten veranderen. Ben er echt niet blij mee. (Dat Brons gedeelte)
Heb de motor ingeruild op een Triumph die ik te koop had.

Nu heb ik een super nette back cover binnen gehad.
Plan was om de motor dus over te laten spuiten incl de cover.

heb er vandaag eens over gebrain stormt en denk er nu over na om hem aan te gaan kleden met Witte en groene accenten. Wat denken jullie?

Zou eerst wat tekenen als ik jou was, nu wordt het een beetje gissen... Tint groen kan al heel wat uitmaken...

En blijft het frame dan brons?
 
Ja het frame blijft brons voor nu ;)

Ik weet het allemaal nog niet zeker. Het moet ook geen Kermis worden.
Ik weet wel dat ik deze kleur niet mooi vind.
 
Ja het frame blijft brons voor nu ;)

Ik weet het allemaal nog niet zeker. Het moet ook geen Kermis worden.
Ik weet wel dat ik deze kleur niet mooi vind.

Ik had er gewoon wat zwarte accenten bij laten wrappen.

Zoiets als dit:

2l9q3d.jpg


Ik ben zelf bezig met wat 3d carbonfolie *D
Maar zoals de Tuono op de foto is, vind ik ook erg mooi :Y
 
Ik had er gewoon wat zwarte accenten bij laten wrappen.

Zoiets als dit:

[afbeelding]

Ik ben zelf bezig met wat 3d carbonfolie *D
Maar zoals de Tuono op de foto is, vind ik ook erg mooi :Y

Wat een rommeltje :X

Persoonlijk zou ik als je wat wil veranderen richting de 2004/2005 kleurstelling gaan door het bronze zwart te maken.
 
Die op de foto vind ik ook niet echt mooi. Dyno vat het goed samen 'rommeltje'.
Zilver voorwiel, goud achter en dat brons (vind het een soort van grondlak kleur sorry) op de tank maakt het niet beter.

Het idee van wrappen tov spuiten daarentegen is wel weer een goed idee.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan