Tuono-topic deel 18....DonderJagen!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik vind hem mooi, en karakter hebben.
Het gaat ook om het idee wat je kan doen.

Even een frame netjes zwart maken doe je niet zomaar.
Je zou misschien kunnen gaan naar carbon fiber frame bescherming, mar dat is zeer duur.
En dan nog heb je grote delen brons.

Ik vind trouwens het brons juist wel heel erg mooi.
Samen met het rood, en dan misschien nog wat zwarte of witte accenten erbij.
 
Zal ik nog 1 keer het goede voorbeeld geven? :P

full


De mijne begon dus ooit eens als een Magnet Grey...

Volgens mij had King nog een mooie foto van de mijne op Assen in de Paddock (voor de valpartij...)
 
Laatst bewerkt:
Beetje beroerde foto, maar ik heb een nieuwe tankpad uitgeknipt uit 3d carbonfolie.

qx3o82.jpg


En inmiddels ook de ring van de tankdop zwart gespoten.
Zit nu te twijfelen wat ik nog meer ga bijplakken :+

20aa3d2.jpg
 
Wat je al niet bereikt met een paar stickers op het frame en een beetje spuitwerk..... :+


 
Laatst bewerkt:
Frame netjes zwart maken is veel werk maar mooi winterklusje.
Heb de falcuono zo'n 2 jaar geleden gedaan met meteen overal verse lagers.
Hij moet dan idd helemaal uit elkaar en naar de poedercoater.
 
Goede avond,

Ik wil jullie om advies vragen.

In het nieuwe jaar wil ik voor een motor gaan kijken maar voor ik ga proefrijden wil ik graag wat ervaringen horen.

Ik twijfel tussen Tuono V4 aprc en een speed triple.

Mijn voorkeur gaat uit naar de Tuono maar ik vraag me zelf af of de V4 betrouwbaar is.
Er zitten veel elektronische hoogstandjes op. Maar is dit storingen gevoelig of niet?
Hoe is verder de kwaliteit?

ik kijk naar bouwjaar 2011 / 2012
 
Beetje beroerde foto, maar ik heb een nieuwe tankpad uitgeknipt uit 3d carbonfolie.

[afbeelding]

En inmiddels ook de ring van de tankdop zwart gespoten.
Zit nu te twijfelen wat ik nog meer ga bijplakken :+

[afbeelding]

Ik ga binnenkort de zilveren/grijze radiator beschermplaatjes zwart spuiten. Dat zilver valt een beetje uit de toon aan beide kanten. Wellicht een idee voor jou? :)
 
Goede avond,

Ik wil jullie om advies vragen.

In het nieuwe jaar wil ik voor een motor gaan kijken maar voor ik ga proefrijden wil ik graag wat ervaringen horen.

Ik twijfel tussen Tuono V4 aprc en een speed triple.

Mijn voorkeur gaat uit naar de Tuono maar ik vraag me zelf af of de V4 betrouwbaar is.
Er zitten veel elektronische hoogstandjes op. Maar is dit storingen gevoelig of niet?
Hoe is verder de kwaliteit?

ik kijk naar bouwjaar 2011 / 2012

Sowieso v4 kiezen! Zit veel meer leven in. (en anders kom je hier ook niet om advies vragen :') )
Zonder gekheid.. Je moet niet één van de eerste v4's hebben. Iets met het blok... dit zou vanaf 2012/13 opgelost zijn? Correct me if im wrong
 
Sowieso v4 kiezen! Zit veel meer leven in. (en anders kom je hier ook niet om advies vragen :') )
Zonder gekheid.. Je moet niet één van de eerste v4's hebben. Iets met het blok... dit zou vanaf 2012/13 opgelost zijn? Correct me if im wrong

Wrong! dat waren de RSV4 vanaf 2009/2010. tuono is vrijwel probleemloos
maar je kan pech hebben net zoals ik -O- ik had me versnellingsbak kapot. duur grapje dat wel.
maar ben het allemaal al weer vergeten, zo een grote *D krijg ik al ik erop rij.
verder zou ik ervoor gaan dat die dealer onderhouden is! en het liefste nog bij Roke motoren, dan zit het echt goed en hoef je helemaal geen zorgen te maken!

zeker de Tuono V4, de speed is daarin tegen maar een saaie motor!
vooral op gebied op gebied van frame en vering is de tuono zoveel beter. ook dan een speed met ohlins vering erop :X
en qua geuid tja 3cil klink lekker maar een V4 :}

en een APRC versie nemen.
de motor van Alex(nickname: wereldgezelpaard, of zoiets) staat te koop. van een liefhebber. zwarte uit 2011
 
Laatst bewerkt:
Heeft er iemand toevallig interesse in valdoppen die door je achteras lopen?
Zoals op de foto's te zien zijn ze goud geanodiseerd en nog heel netjes. Pm maar bij interesse! Het ziet er best fancy uit, maar niet helemaal mijn smaak :)

full

full
 
Laatst bewerkt:
Ik ga binnenkort de zilveren/grijze radiator beschermplaatjes zwart spuiten. Dat zilver valt een beetje uit de toon aan beide kanten. Wellicht een idee voor jou? :)

Ik had hetzelfde idee ;)

Ik laat binnenkort, zodra ik bericht heb van Smit uit dit topic, een aantal onderdelen van m'n T poedercoaten. Waaronder dus de plaatjes aan de zijkant van de radiator. Ze zijn bij mij al zwart maar poedercoaten is toch wat duurzamer dan spuiten.

Als jullie nog mee willen doen kan dat, kost dan evenveel als een spuitbusje lak :)

ab81e051-ff63-4373-8ecc-3cf1f9d6e24c_zpsbei52msh.jpg


Mooi alles zwart. Remschakelset zwart, stepjes zwart, radiator strips zwart, gaas zwart. En daar komen nu dan nog de passagierssteps bij. Schakel/rem pedaal durf ik niet echt aan qua poedercoat omdat dat allemaal nauw past en poedercoat die passing misschien verpest.
 
Laatst bewerkt:
Ik laat binnenkort, zodra ik bericht heb van Smit uit dit topic, een aantal onderdelen van m'n T poedercoaten. Waaronder dus de plaatjes aan de zijkant van de radiator. Ze zijn bij mij al zwart maar poedercoaten is toch wat duurzamer dan spuiten.

Als jullie nog mee willen doen kan dat, kost dan evenveel als een spuitbusje lak :)

[afbeelding]

Mooi alles zwart. Remschakelset zwart, stepjes zwart, radiator strips zwart, gaas zwart. En daar komen nu dan nog de passagierssteps bij. Schakel/rem pedaal durf ik niet echt aan qua poedercoat omdat dat allemaal nauw past en poedercoat die passing misschien verpest.

Netjes hoor! Vind dit de mooiste kleurstelling voor de OER. Ik laat binnekort een paar RVS of alu kentekenplaathouders maken voor Gen. 2. Als deze klaar zijn wil ik ze wel zwart laten coaten. Dus als je tegen die tijd nog niet bij de coater bent geweest dan sluit ik me aan, en anders pech voor mij
 
Ik laat binnenkort, zodra ik bericht heb van Smit uit dit topic, een aantal onderdelen van m'n T poedercoaten. Waaronder dus de plaatjes aan de zijkant van de radiator. Ze zijn bij mij al zwart maar poedercoaten is toch wat duurzamer dan spuiten.

Als jullie nog mee willen doen kan dat, kost dan evenveel als een spuitbusje lak :)


Bedankt voor het aanbod. Maar ik heb de grondlak en verf spuitbusjes matzwart al staan.
 
Ik laat binnenkort, zodra ik bericht heb van Smit uit dit topic, een aantal onderdelen van m'n T poedercoaten. Waaronder dus de plaatjes aan de zijkant van de radiator. Ze zijn bij mij al zwart maar poedercoaten is toch wat duurzamer dan spuiten.

Als jullie nog mee willen doen kan dat, kost dan evenveel als een spuitbusje lak :)

Ik wil ook nog graag mijn rem/schakelset zwart laten coaten, hoe heb je dit in gedachten?
 
Ik laat binnenkort, zodra ik bericht heb van Smit uit dit topic, een aantal onderdelen van m'n T poedercoaten. Waaronder dus de plaatjes aan de zijkant van de radiator. Ze zijn bij mij al zwart maar poedercoaten is toch wat duurzamer dan spuiten.

Als jullie nog mee willen doen kan dat, kost dan evenveel als een spuitbusje lak :)

[afbeelding]

Mooi alles zwart. Remschakelset zwart, stepjes zwart, radiator strips zwart, gaas zwart. En daar komen nu dan nog de passagierssteps bij. Schakel/rem pedaal durf ik niet echt aan qua poedercoat omdat dat allemaal nauw past en poedercoat die passing misschien verpest.


Ik wil jou demper :9~

Ik heb zelf wel een goedkoop adresje voor poedercoating in Zwolle.
Maar ik spuit het liever in 2k lak, is toch duurzamer en mooier vind ik.

Ben je niet bang dat het hel geheel te zwart word?
Als je d pedaaltjes wilt poedercoaten dan kan dat gewoon, moet je alleen de boring "afdoppen" zodat daar geen coating in komt.
 
Ik wil ook nog graag mijn rem/schakelset zwart laten coaten, hoe heb je dit in gedachten?

Ik stuur je even een PB'tje ;)

Ik wil jou demper :9~

Ik heb zelf wel een goedkoop adresje voor poedercoating in Zwolle.
Maar ik spuit het liever in 2k lak, is toch duurzamer en mooier vind ik.

Ben je niet bang dat het hel geheel te zwart word?
Als je d pedaaltjes wilt poedercoaten dan kan dat gewoon, moet je alleen de boring "afdoppen" zodat daar geen coating in komt.

Haha, heerlijk dempertje! Ik heb ook de Titanium evo chip (open front & rear) erin op het moment. Deze dempers worden nog wel met enige regelmaat aangeboden.

Als je een dubbele boven elkaar liggende demper te ruil hebt dan mag je 'm zo hebben :+

Bedankt voor de tip betreft het afdoppen trouwens.

Dat het allemaal te zwart wordt ben ik niet zo bang voor. Alleen de passagiers stepjes worden nog zwart, verder blijft het zoals op de foto. Ik vind het wel een verbetering t.o.v. het originele kleuren mengelmoesje. Het zijn prachtige motoren maar de chef kleurtjes was een beetje doorgedraafd. Hier wat goud, daar wat alluminium kleur en weet je wat... Een oranje streep op de tank zou het helemaal af maken zal die wel gedacht hebben.

Op de persfoto's van de Tuono Racing zijn de radiator strips, remschakelset en het gaas ook mooi zwart O-)
 
Laatst bewerkt:
Ik wil jou demper :9~

Ik heb zelf wel een goedkoop adresje voor poedercoating in Zwolle.
Maar ik spuit het liever in 2k lak, is toch duurzamer en mooier vind ik.

Ben je niet bang dat het hel geheel te zwart word?
Als je d pedaaltjes wilt poedercoaten dan kan dat gewoon, moet je alleen de boring "afdoppen" zodat daar geen coating in komt.

*spam modus* :9

Sonador, ik heb nog een Leovince SBK (iets ingekort) liggen. Misschien wat voor je?

20205619405_ef94419ba4_b.jpg
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan