Turbo inbouwen in R1 of Ninja

'we'?? Met z'n hoevelen gaan jullie op die Turbo-R1 zitten ? Of ben je schizofreen? Even kijken. Jij gaat natuurlijk mee. Die maat van je. Weazel ook? Oh nee! Die gaat natuurlijk in z'n rood-witte Porsche 911 944 922 996 108 446 TURBO GT SPECIAL EDITION. Stom van me! Nog meer?

[me]CycoDreamer moet ook dat moderne taalgebruik maar eens uit gaan proberen. Eens zien; alle leestekens donder je bij elkaar in het midden van de zin en voor de rest zoveel mogelijk woorden fonetisch opschrijven. Moet lukken! :X [/me]

RESPECT :} :} :} :} :}

Volgens mij ligt het knaapje al in bed, en droomt hij over zn aerox met een open luchtfilter... :z
 
n00b.jpg
 
@topicstarter: Ik ben ook 16 en rij al 4 jaar motor, je weet wel gewoon lekker terwijl het eigenlijk niet mag. Nou heb ik een paar jaartjes geleden een nieuwe Fireblade gepikt uit een winkel. Ik heb m nog steeds, zullen we een X samen gaan blazen? Lijkt me onwijs stoer. Hoop wel dat je m bij kan houden want het is een Fireblade GTI 16V Turbo Intercooler. Maar denk dat dat voor jou geen probleem is eigenlijk. :z :z
 
Turbo is voor mietjes, gewoon een malossi uitlaat er op en je blaast over de 400 km/h uit! :]

:X B|
 
Die vriend heeft van zijn lang zal zijn leven nog nooit op een motor gereden. Op een CB 500 bijvoorbeeld, of een XR600 om maar wat te noemen. Laat staan een supersport... Blijf dromen zal ik maar zeggen. :z :Z
 
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ

NIET NOG EENTJE!!!!!!!! B| B|


[me]CycoDreamer gaat straks echt een topic openen voor al die goed-spellende scooter-foetussen met al hun 1-hersencellige vragen en/of opmerkingen!!!![/me]


Nu weet je wat ze hadden: INFORMATICA les op de HAVO !! '(
 
Hahahaha.. jij bent echt de grootste knuppel |( die ik ken... jezus wat een verstand heb jij.
Volgens mij weet je nog niet eens hoe je moet schakelen! O-)
Gevoel voor humor heb je wel.. ik houd de kranten (overlijdens advertenties) over drie jaar in de gaten.. kenne we lache }) !!
 
Niet om het 1 of ander, maar die 'maat' van je heeft nog nooit op een R1 gereden.
Vinden jullie het niet eens een plan om eerst eens het motorrijbewijs te gaan halen, vervolgens te sparen voor een R1 en je daarna heel gewoontjes op een standaard R1 de tandjes te rijden ??

Zomaar een plan hoor ...
Schoot me ineens te binnen dat dat misschien wel een optie is ...
Een aardige optie ook nog ...

:+

Je hebt werkelijk geen enkel, maar dan ook echt geen enkel idee waar je het over hebt.
Een R1 opfokken ...
Enig idee hoeveel ongelukken er de laatste tijd al zijn gebeurt ???
Is een topic over, ga maar zoeken.

B|
 
Waarom koop je niet de Dodge tomahawk?

Dat ding gaat toch ook wel makkelijk 500km/u (nog wel sneller denk)

Hoef je niks te superchargen maar als je een bocht tegenkomt blijf je niet lang zitten denk.

(ben zelf ook nog 18 maar ga eerst toch 600 cc rijden, weet je tenminste hoe je moet schakelen :o )
 
Geen zin om het hele topic door te spitten maar koop gewoon een GPZ750turbo uit het jaar 198?.
Scheelt je een hoop werk en je bent toch sneller dan een scooter. :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan