Turbo inbouwen in R1 of Ninja

misschien eerst maar is genoeg spinazie eten om ervoor te zorgen dat jullie die R1 met zn tweeen uit de schuur krijgen.... :+

edit; even nog ter informatie, bij mn eerste rijles vondt ik het al lastig om lopend/staand met een kawa ER-5 om te gaan. Opbokken en dat soort geintjes, ik geloof zo'n 180 kilo....
 
Laatst bewerkt:
mmm, 16 jaar en ook nog unne Sjeng..... :]

Nee, mijn motor hoeft niet sneller te gaan. Kijk maar (weer) eens op internet hoe hard zo'n Mille loopt. Ik heb hem in elk geval nog niet helemaal op zijn top gehad...

Ik hoop dat je een beetje in de gaten hebt door alle reacties hier dat zo'n turbo inbouwen geen katte(n)pis is.
Leer eerst maar eens motorrijden op een standaard motor. Lopen hard genoeg....

Sweet dreams :z
 
Ik ben al blij als ik binnen een enkel jaartje op een 125cc of 250cc kan rijden. :]

@Biwwie's maat:
*je kan een R1 blok in je scooterframe stoppen, dat is een stuk lichter dan een gewone R1 en dus sneller (als je moet remmen, dan lukt dat toch niet)
*je kan ook NOS proberen (als je dat goed fout doet ben je er geweest)
*een Boss Hogg is ook een optie, dikke chevy V8, twee wielen, kan vast nog wel een dikke blower of twin turbo op. Als je handig bent kan je minstens 500 pk eruit halen (als je er mee opvalt kom je er nooit meer onderuit)

Wil je nog meer zelfmoord opties hebben, dat kan hoor, moet je gewoon effe vragen op dit forum. Wij zijn erg behulpzaam aan noobs.
 
Ik ben al blij als ik binnen een enkel jaartje op een 125cc of 250cc kan rijden. :]

@Biwwie's maat:
*je kan een R1 blok in je scooterframe stoppen, dat is een stuk lichter dan een gewone R1 en dus sneller (als je moet remmen, dan lukt dat toch niet)
*je kan ook NOS proberen (als je dat goed fout doet ben je er geweest)
*een Boss Hogg is ook een optie, dikke chevy V8, twee wielen, kan vast nog wel een dikke blower of twin turbo op. Als je handig bent kan je minstens 500 pk eruit halen (als je er mee opvalt kom je er nooit meer onderuit)

Wil je nog meer zelfmoord opties hebben, dat kan hoor, moet je gewoon effe vragen op dit forum. Wij zijn erg behulpzaam aan noobs.


Boss hogg is van de Dukes of Hazard...Boss Hoss is DAT ene dure merkt jah :X
 
hmm ik ben dan wel 17 en heb wel een scooter ja....maar nu ik dit topic heb gelezen begrijp ikwaarom jullie zoeen hekel aan "ons"scooterrijders hebben :S maar ja niet iedereen is het zelfde.

groetjes nutterd
 
:P



newbie7.jpg
 
Ik ben al blij als ik binnen een enkel jaartje op een 125cc of 250cc kan rijden. :]

@Biwwie's maat:
*je kan een R1 blok in je scooterframe stoppen, dat is een stuk lichter dan een gewone R1 en dus sneller (als je moet remmen, dan lukt dat toch niet)
*je kan ook NOS proberen (als je dat goed fout doet ben je er geweest)
*een Boss Hogg is ook een optie, dikke chevy V8, twee wielen, kan vast nog wel een dikke blower of twin turbo op. Als je handig bent kan je minstens 500 pk eruit halen (als je er mee opvalt kom je er nooit meer onderuit)

Wil je nog meer zelfmoord opties hebben, dat kan hoor, moet je gewoon effe vragen op dit forum. Wij zijn erg behulpzaam aan noobs.

Hoezo R1 er staat een zx-10r blok op motornet.nl slechts 3000€ maar wel een
dikke 175pk })
 
hmm ik ben dan wel 17 en heb wel een scooter ja....maar nu ik dit topic heb gelezen begrijp ikwaarom jullie zoeen hekel aan "ons"scooterrijders hebben :S maar ja niet iedereen is het zelfde.

groetjes nutterd

Omdat jij zo'n mooie avarter hebt mag jij blijven :+

Moet je wel zo snel mogelijk die rijdende pleepot de deur uit doen :r
 
wel opvallend dat bijna alle mensen die gereageerd hebben zich zonder problemen in no-time aanpassen aan het niveau van de topic-starter, ligt jullie niveau dan zo weinig van elkaar af?

edit: turbo op een R1, why not? doe wat je niet laten kan maar vermoed dat het je erg veel geld gaat kosten.
 
Flauw om hier deze jongen zo af te kraken hoor......

Zo deed ik het: heb een stofzuiger gekocht (koop geen troep maar een goed merk!) deze compleet gestripped van alle onnodigheden (bewaar het plastic hier kun je een vette gave spoiler van maken!). Nu hou je een soort omgekeerde turbo over ; even de plus en de min omdraaien zodat hij niet zuigt maar blaast.
Nu is de turbo gereed om te monteren. Ik heb hem onder het zadel gemonteerd zodat je 'm lekker voelt trillen!!! Gewoon de slang (van de turbo :+ ) op je cilinders monteren (of de cilinder waar je extra vermogen wil).
Wel effe een paar grotere sproeiers monteren, anders krijgt 'ie niet genoeg benzine... Aan de bougies kun je wel ongeveer zien of je nog grotere moet monteren!

Succes en post wat foto's als je wil!!!!


motorgroetjes :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan