GSX 1300 R Hayabusa
Geblokkeerd account
- 9 mei 2005
- 1.867
- 1
he busa ik geloof je wel maar wacht eigenlijk nog steeds op die foto van je motor want als het echt zo is dan wil ik wel ff zien, heb wel zin om te
Allright.
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
he busa ik geloof je wel maar wacht eigenlijk nog steeds op die foto van je motor want als het echt zo is dan wil ik wel ff zien, heb wel zin om te
dis mijn bandit turbo
(Afbeelding)
410 pk aan het achterwiel omdat ik 4 bar druk erop gezet heb.
boekt 340 km/h zonder windscherm.
Bekijken jullie het allemaal maar.
Een voor een.
Ik zie jou nog wel eens op de weg rijden - jij hebt een groene Kawa.
Dan spreek ik je wel aan en dan mag je de Turbo Busa met eigen
ogen zien.
Ik zal enkele eenvoudige power wheelies maken bij 150 km per uur.
Ja , bij slechts 5000 toeren per minuut dus in vierde versnelling.
Heel voorzichtig met het gas , anders hou je me niet bij.
Want ridebility is meer dan alleen scherp door de bochtjes.
Het is bovenal BIG FUN.
zit hem wel erg hoog die R6 die hem int stof heeft laten bijtenWeet je wat me helemaal te gek lijkt.....
Een turbo of compressor op een NC30!!!
Gewoon R6en en R1s eruit rijden....OOK OP T RECHTE STUK!
OK: Tips! Hoe kan ik dat doen? Tis een heel smal frame en er is bijna geen ruimte voor de standaard apparatuur.....iemand ideeen voor een turbo en hoe te monteren?
GiXXer is erg erg vet en dus ook geen loze woorden maar ook daden zo te zien..
Maar waarom TURBO BUSA zet je er een foto op en haal je er hem
weer na een half uur af ?
Als ik zo n ding had zou ik er juist erg trots op zijn en iedereen
willen laten zien.....maja dat ben ik !!
hoeveel nm hebben die turbo motors eigenlijk, hebben jullie ook last van een turbo gat?
Bij 0.8 bar 310 pk en 280Nm koppel aan het achterwiel.
Kan tot 1,2 bar druk , per 0,1 bar ca. 20 pk erbij , dus ook meer koppel erbij.
Ik hoop dat je dit vermogen kunt beseffen , liefst ervaren.
Ach .. cijfertjes zeggen niet zo veel.
Laat 'ie daar nou nét niet aanwezig zijn.....denk ik.GSX 1300R.... ik neem aan dat jij volgende week Zondag ook naar Antwerpen gaat (Europese Hayabusa meeting), misschien zie ik je daar wel, kan ik gelijk dat moois van je aanschouwen!!!!!
Misschien tot dan.
Groeten Frans
Met de 10 is een wheely in 2 ook mogelijk hoor bij 150. Zelfs in 3 komt ie nog wel los. Puur op het vermogen (en dan rijdt ik ook al tegen de 200). Daar heb ik geen turbo voor nodig. Waar woon je ergens????? In de buurt van???
Ben benieuwd naar je turbobusa.
Ik ken het vermogen van je ZX10R , geloof me.
Jij weet pas wat een power wheelie betekend als je mijn Turbo Busa's vermogen
zou ervaren , neem dat nou maar van me aan.
Een voorbeeld : in vijfde versnelling bij 5000 toeren een power wheelie dan ?
Met het gemak alsof in eerste versnelling ? Zeg het maar.
Of ik verkies voor de sprint in vijfde versnelling en
lanceer vanaf 5000 toeren - als met de trekkracht van tweede versnelling , als een raket door naar 300 km per uur ?
Ik hoef niet te schakelen , snap dat nou.
De Turbo Busa in vijfde versnelling raast door het gehele gebied
in tempo dat je ervaart alsof je in tweede versnelling zit of zo.
KM teller wordt toerenteller - zo iets.
Het is zo verslavend , kan het niet anders uitleggen.
Jij mag helemaal niks zeggen met je Kadett onder de motorenJah NOSfearatu, je hebt eigenlijk maar een traag hok (snap dat nou)
Oh en je rijdt als een natte krant als je niet eens weet wat een powerwheelie betekent